handdator

Visa fullständig version : Imotiverat illamående (sorry för allt spammande)

Achryl
2007-04-20, 16:38
Det här är cp; jag vaknade i natt och mådde jävligt illa, hade mått lite illa på kvällen. Jag gick upp och drack lite vatten och spydde. Sen försvann hela känslan på några sekunder. Allt var lugnt och jag kunde lägga mig igen. Vaknade och allt var kolugnt. Sen för ett par timmar sen slog det igen, men spydde inte iofs. Försvann efter några minuter. Vad fan är det här? Ska det vara så?

Fed up
2007-04-20, 16:41
hörrödu, vadå imotiverat? Omotiverat heter det väl ändå?

Men för att gå mer on topic så är detta en intressant fråga då jag mått omotiverat illa på sistone och nej, jag är icket gravid!
Förra veckan spontanspydde jag på morgonen och igår och i förrgår mådde jag illa hela dagarna och nätterna. Skitjobbigt, men idag är det iallafall bättre.

Ang. din grej så gissar jag att det är nåt du ätit eller så är det nån som tycker du postar för mycket spam på kolo och vill ta kål på dig med ett kräkvirus via pm!:MrT:

Raggis
2007-04-20, 16:44
hörrödu, vadå imotiverat? Omotiverat heter det väl ändå?

Men för att gå mer on topic så är detta en intressant fråga då jag mått omotiverat illa på sistone och nej, jag är icket gravid!
Förra veckan spontanspydde jag på morgonen och igår och i förrgår mådde jag illa hela dagarna och nätterna. Skitjobbigt, men idag är det iallafall bättre.

Ang. din grej så gissar jag att det är nåt du ätit eller så är det nån som tycker du postar för mycket spam på kolo och vill ta kål på dig med ett kräkvirus via pm!:MrT:

I och o är grannar, därav typon :smash:

OT: Uppsök läkare? :P

Whistler
2007-04-20, 16:45
Jag får sådana känslor ibland på morgonen. Tror det har med dieten att göra, att jag vaknar törstig med tom mage och dricker vatten. Illamåendet brukar komma en timme efter att jag gått upp. Äter jag frukost blir det ännu värre.

Fed up
2007-04-20, 16:48
I och o är grannar, därav typon :smash:

Gud vad du är vidsynt då! Ska man inte få nån chans att agera besserwisser eller? *slap* :D

Raggis
2007-04-20, 16:53
Gud vad du är vidsynt då! Ska man inte få nån chans att agera besserwisser eller? *slap* :D

Never :D *cupid*

mela
2007-04-20, 16:54
Gravid? :D

Achryl
2007-04-20, 16:57
Hur kollar man om man är gravid? :S
Nej jag bara skojjar, jag är ju kille (och en kille kan inte föda barn, det är omöjlig helt enkelt) och förresten har jag inte sex utan kondom så det är helt omöjligt. Dålig idé feddan.

Men det kanske hade med en sån där färdiggrillad kyckling jag åt i går att göra.
tack för hjälpen vänner!

anumor
2007-04-20, 16:58
Jag röstar för någon magsjuka. Det går om.

Fed up
2007-04-20, 17:00
Hur kollar man om man är gravid? :S
Nej jag bara skojjar, jag är ju kille (och en kille kan inte föda barn, det är omöjlig helt enkelt) och förresten har jag inte sex utan kondom så det är helt omöjligt. Dålig idé feddan.

Men det kanske hade med en sån där färdiggrillad kyckling jag åt i går att göra.
tack för hjälpen vänner!

Hallå, det var ju Mela som sa det! Jag sa bara att jag haft liknande, men att jag inte var dravid för den delen. *slap*

Achryl
2007-04-20, 17:01
Gravid? :D

nej mela säger jag FATTAR du inte? Är du DUM i HUVET? VADFAAAN??? *cry* *cry* *cry* *cry*

Achryl
2007-04-20, 17:02
Hallå, det var ju Mela som sa det! Jag sa bara att jag haft liknande, men att jag inte var dravid för den delen. *slap*

dravid????? :confused: :confused: :confused:

hobbitar
2007-04-20, 17:25
Jag tror det är något du ätit. Du har möjligtvis inte ätit någon kesella dessa två dagar?

Slartibartfast
2007-04-20, 17:39
Jag har mått illa nonstop sen '97. Vad beror det på?

Det du har är vanlig magsjuka. Går om på ett par dagar. Varför undra du ens? Aldrig hört talas om magsjuka förr?