Visa fullständig version : Pappa: Vad skulle ni uppskatta mest?
På tal om father you are not eller vad den hette.
Vet ej är lite mesigt men jag får ha det ändå för alla velpellar.
Ok: Bakgrundshistoria:
Tjejen visar sig vara gravid, av någon anledning kollar hon upp vem som är pappan, vilket av alternativen skulle du helst välja?
Nu har jag ju inte tjej, men om någon brud hörde av sig och hävdade att jag var fader och ett faderskaps test skall göras så hade jag ju hoppas det inte var mitt :)
Ska man föreställa sig att tjejjen är flickvännen?
Hade det varit min flickvän sen år tillbaka, och vi ville ha barn så hade jag självklart hoppats på att det var mitt.
Hade det varit Tjocke-Ulla nere på Sibylla eller Slamp-Karin nere på ICA så hade jag självklart inte hoppats på att det var mitt.
Så det beror väl på.
Hade det varit Tjocke-Ulla nere på Sibylla eller Slamp-Karin nere på ICA så hade jag självklart inte hoppats på att det var mitt.
Haha, va fan dårå? :D
OnT: Kass poll och formulering som vanligt ali.
Ganymedes
2007-04-17, 21:54
OnT: Kass poll och formulering som vanligt ali.
Snart 17600 posts borde ju gett mer erfarenhet av sådant, menar du? :)
Snart 17600 posts borde ju gett mer erfarenhet av sådant, menar du? :)
Man upphör aldrig att förvånas ;)
LadeInsane: Alltså, jag förstår att det kan vara lockande att få veta att du skulle bli pappa, och därför få tillhöra det överlägsna könet, men jag är ledsen, det går inte! Sluta förstöra min poll! Kvinnor! I ditt fall är någon annan alltid pappan, tyvärr! :D
Så går det när man saknar Y-kromosomer!
Vilken tjej? ..Den du knullade med senast om du nu har det och den du tror att du kommer ****** härnäst om du inte har det eller nina lätt om du vare sig har knullat eller tror att du kommer få göra det. Kan vi säga.
OnT: Kass poll och formulering som vanligt ali.Du är bara avundsjuk för att du inte kom på den själv!
Ni kan ju inte bara förutsätta "om jag var jättekär i henne och ville ha barn så skulle jag behålla det!" "om det var random skabb jag råkade dra över och aldrig mer vill träffa så skulle jag inte vilja ha det!"
Nu får ni inte välja, vill ni ha barn? välj det, vill ni absolut inte ha det? välj det,håller ni på o velar får ni väl klura på vad som är bäst av att råka få en unge på halsen eller om tjejen har varit otrogen men du slipper åtminstone få ett barn ;D
Ok, vi kan väl förutsätta att det inte är en alltför tillfällig kontakt då ;/
Tigerkotten
2007-04-17, 22:07
Jag är då inte redo att vara pappa, kanske om 5år+. Inte tidigare iaf.
Ahaaaa. Vet faktiskt inte vad jag skulle vilja mest med tjejen jag umgås med nu.
Lite sjukt att jag var i en liknande sits med en annan tjej för inte alls längesen.. Då hoppades jag VERKLIGEN på att någon annan var pappan och så var det också. :)
Ahaaaa. Vet faktiskt inte vad jag skulle vilja mest med tjejen jag umgås med nu.
Lite sjukt att jag var i en liknande sits med en annan tjej för inte alls längesen.. Då hoppades jag VERKLIGEN på att någon annan var pappan och så var det också. :)Allvarligare med nuvarande? Eller bara kanske i framtiden någon gång?
"I can make it nice and naughty" säger paris till mig, vad skall jag säga tillbaka!?! "Jävla skabb!"? :D
vägra bli farsa innan 30 .slut
Karin blev gravid första veckan vi träffades och det kändes 100 % rätt att bli farsa. Drygt ett år efter så fick vi en till och det går hur bra som helst.
Hur som helst så blev jag överlycklig när hon berättade det
Om det vore min tjej, så skulle jag vilja att det var mitt inte nån annans.
Tigerkotten
2007-04-18, 16:17
Karin blev gravid första veckan vi träffades och det kändes 100 % rätt att bli farsa. Drygt ett år efter så fick vi en till och det går hur bra som helst.
Hur som helst så blev jag överlycklig när hon berättade det
Ja där gick det fort minsann, skulle själv inte gilla läget. Eftersom jag skulle gärna vilja veta att barnets mor är vettig. O det kan man inte riktigt veta efter enbart 1 vecka.
Sofia4_4
2007-04-18, 16:23
men jag vill också rösta...:D
Diskriminerande tråd!
*whatever*
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.