Visa fullständig version : Pump?
Hej!
Jag kör just nu med kre-alkalyn och det verkar funka fint.
Men jag skulle vilja kombinera det med något för att få en rejäl pump, eller riktigt känsla.
Har läst om så många som man kan inte bestämma sig riktigt.
Jag vill ha något som är relativt billigt och som räcker lite längre.
Har kollat på, Full Blown Extreme / Nitro FX / San Fierce / Vault / Gakic / Max Nitro m.m..
Vad ska man ta?
Full Blown Extreme har jag fattat innehåller kreatin så det är väl ingen ide när man kör med kre-alkakyn, blir väl som kaka på kaka ?
NO-shotgun och Anabolic Pump
Var kan man köpa NO-Shotgun i Sverige?
Någon som kan ge tips?
Var kan man köpa NO-Shotgun i Sverige?
Någon som kan ge tips?
Vars kan man köpa det i utlandet då billigast?
Någon kan ju Pm:a mig om någon vet. Eller om någon har en burk över att sälja eller liknande. :)
Så det är den bästa no produkten man kan köra med?
Men ska man kombinera den med Kre-alkalyn, eller blir det onödigt? För jag har just köpt en burk alkalyn.
Så vill ha något billigt och som räcker länge som man kan kombinera med alkalynet.
Som ger bra med pump och styrkeökningar. :)
Jag har testat Nitro Fx fick "bra" pump av det. billigt är de också.
Runda Grodan
2007-04-18, 17:13
Jag har testat Nitro Fx fick "bra" pump av det. billigt är de också.
Jag har också testat det men inte märkt ett skit, och så smakar det illa. Jag har tre arginin-burkar ståendes i skafferiet. Tycker ni andra att sådana produkter fungerar? :confused:
Kre-alkalyn fungerar heller inget bra för mig. CEE fungerar bättre.
Runda Grodan
2007-04-18, 17:16
NO-shotgun och Anabolic Pump
Jag har läst att det är många som blir riktigt, riktigt, RIIIIIKTIGT, risiga i kistan av Anabolic Dump. Du har inte fått några sådana problem?
mangemani
2007-04-18, 18:44
ta det billigaste som du kan hitta...L-arginin som L-arginin.
jag kör med nitro FX,billigt och ger exakt samma resultat som dom mycket dyrare produkterna ger.
EDIT: går alldeles utmärkt att kombinera kre-alakyn med nitro FX,jag gör det tillsammans med en del andra tillskott.
Hur får du ner nitro fx, får kväljningar varje gång. Annars kan jag rek nitron 5 från EAS, känns som om någon har satt en blåslampa i kroppen.
Jag tror jag ska testa både Nitro fx och Shotgun.
Men blev även lite intresserad av nitron 5 som madmarc sa, den var ju också lite billigare.
Jag antar att man kan kombinera detta med kre-alkalyn också ?
nu kommer nybörjarfrågan: VARFÖR ska man ta dom här tillskotten? är det för att känna sig starkare vid just träningstillfället? Ger det något utanför gymmet?
Just nu står det mellan VPX Shotgun och Full Blown Extreme.. Vet inte vilken jag ska ta riktigt.
Ska även ta en burk nitro FX och testa om det bara räcker med en sån i fortsättningen.. ;)
Tricreatine 4,0g
Betaine+Glycocyamine 2,0g
N-Acetyl-L-Glutamine 1,0g
L-Arginine monohydroklorid 2,0g
Taurin mikronoserat 2,0g
Bra innehåll?
Just nu står det mellan VPX Shotgun och Full Blown Extreme.. Vet inte vilken jag ska ta riktigt.
Ska även ta en burk nitro FX och testa om det bara räcker med en sån i fortsättningen.. ;)
Finns det i tablett eller kapsel form skulle jag råda dig till att köpa dem, nitro fx smakar hemskt.
kallholm
2007-04-20, 19:36
Hade du tänkt kombinera det med kre-alkalyn, som du skriver i topic? funderar också på att kombinera kre-alkalyn med något.
Någon som vet om det fungerar bra att kombinera kre-alkalyn med fierce?
tack på förhand.
Elwyndaz
2007-04-20, 19:52
nu kommer nybörjarfrågan: VARFÖR ska man ta dom här tillskotten? är det för att känna sig starkare vid just träningstillfället? Ger det något utanför gymmet?
+1
mangemani
2007-04-20, 20:48
mjo,en nybörjarfråga var det nog=/.
läs runt i alla miljoner trådar om olika tillskott här på forumet så blir du(förhoppningsvis) nog bra informerad ang den frågan.
Ganymedes
2007-04-20, 21:18
mjo,en nybörjarfråga var det nog=/.
läs runt i alla miljoner trådar om olika tillskott här på forumet så blir du(förhoppningsvis) nog bra informerad ang den frågan.
Fast det går lika snabbt att svara på frågan som att skriva hur många trådar som svaret finns i... Och det blir bättre flow i tråden också. ;)
Jag har läst att det är många som blir riktigt, riktigt, RIIIIIKTIGT, risiga i kistan av Anabolic Dump. Du har inte fått några sådana problem?
Har inte haft några problem alls. Magen har varit bättre än innan. Rätt nice kännsla att ha pump i kroppen efter man ätit mat :hbang:
mangemani
2007-04-21, 08:36
Fast det går lika snabbt att svara på frågan som att skriva hur många trådar som svaret finns i... Och det blir bättre flow i tråden också. ;)
vill du ta på dej den uppgiften att summera ett bra svar på hanses fråga..go ahead,i wont stop you;)
Men ska man kombinera den med Kre-alkalyn, eller blir det onödigt? För jag har just köpt en burk alkalyn.
Så vill ha något billigt och som räcker länge som man kan kombinera med alkalynet.
Som ger bra med pump och styrkeökningar. :)
hej
prova white flood kan nog inte bli bättre
lägg sedan i 10g vitargo för snabbare inlagring i musklerna
(vitargot drar med sig kreatinet och argininet vilket gör att
man får ut mer. samma som shotgun men dom har dextro i )
sedan finns det ett helt hav av no produkter
MAN Bodyoctane
Diesel Nutrition - NOS Ether (brand new)
NOW Arginine / Ornithine stack
NOW AAKG 3500
Cold Fusion
Universal Animal - Storm (brand new)
Diesel Nutrition Extreme NOS Precursor
Legal Gear Cold Fusion
Diesel Nutrition NOS XXX
Di-Arginine Malate
Arginine Pyroglutamate
Citrulline Malate Powder
AAKG Pills
L-Arginine powder
L-Citrulline
For those of us on a "budget", I recommend the following stack all to be taken pre-workout, cycled, with plenty of water, and when bulking only:
Arginine (or AAKG / Diarginine malate.. etc)
Ornithine (or Ornithine HCL)
1g Vitamin C
Glycerine (dosage based on bodyweight)
Carbs
Creatine / CEE
Optional:
Carnosine (cheap)
Taurine (cheap / effective)
TMG / Betaine (cheap)
Ribose
ALA
NAC
2007-04-21, 09:55
vill du ta på dej den uppgiften att summera ett bra svar på hanses fråga..go ahead,i wont stop you;)
:D
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.