handdator

Visa fullständig version : Gått och blivit kärring?

LuThe
2007-04-17, 21:14
glömde ena gymhansken idag så jag körde utan. det gjorde så ont i händerna när jag körde hanteslcurls på slutet att jag nästan övervägde att lägga ifrån mig vikterna :em: hur hårt kärring e man inte då? :D ush nee man har blivit för bekväm i sina handskar som man använt sen man börja typ.. 2 år

Handcuff
2007-04-17, 21:16
Ser i princip bara en kategori på mitt gym som använder handskar :D

OggeP
2007-04-17, 21:16
Försök glömma oftare...Så jvla ont gör det inte och det går över ändå. :D

/AFan

Ganymedes
2007-04-17, 21:21
Vad fan menar ni, eller? Jag har ju precis köpt handskar och trott att det var rätt... :(

LuThe
2007-04-17, 21:22
håller verkligen med dig handcuff :D det får jag höra jämt ... hehhe

kan det inte va så att man har torra händer eller tunn hud ? *rolleyes*

Zakath
2007-04-17, 21:51
Det blir mycket bättre när du vant dig utan. :)

Det som jag tycker är värs är chins eller andra övningar med hal stång, om stången är lättrad så är det bara skönt, med hal stång så kläms huden istället.

Alexlindgren
2007-04-17, 22:01
Kör t.ex. bara chins och mark med hanskar och skippa annars :P

Zakath
2007-04-17, 22:04
Kör t.ex. bara chins och mark med hanskar och skippa annars :P

Man får bättre grepp utan. Så det är ju i de övningarna de behövs som mest. :)

Sen kan man vara "cool" och köra med handskar i de andra övningarna om man vill. :D

Fartman
2007-04-17, 22:51
Handskar är ju värdelöst för greppet. Att det sedan ser urlöjligt ut är en extra anledning till att sluta använda dom. Beträffande händerna så vänjer dom sig, har typ aldrig ont i mina tassar längre.

Sniggel
2007-04-17, 22:51
Man får bättre grepp utan. Så det är ju i de övningarna de behövs som mest. :)

Sen kan man vara "cool" och köra med handskar i de andra övningarna om man vill. :D

Eller så kan man vara hardcore och inte använda handskar alls samt köra rygg 2 ggr i veckan med övningar som marklyft, stångrodd, hantelrodd (!!!11), chins och T-Bar :krampus
ajajaj

Liten Men Fet
2007-04-17, 22:59
Eller så kan man vara hardcore och inte använda handskar alls samt köra rygg 2 ggr i veckan med övningar som marklyft, stångrodd, hantelrodd (!!!11), chins och T-Bar :krampus
ajajaj

Jajaja? Orsakar inte mig några större problem, lite valkar får man ju. Börja köra grippers ett par gånger i veckan också..