Logga in

Visa fullständig version : Roligaste inlägget på kolo nånsin. (quota in det här)

Piranha
2007-04-17, 19:44
Quota in det här i denna tråden.

Keep em coming !

:D

Chris
2007-04-17, 19:50
Quota in det här i denna tråden.

Keep em coming !

HAHA!!!

;)

Kwon
2007-04-17, 19:51
"Men en sak ska du veta POJKEN!!! Jag är GROV NU!!!
SÅ JÄVLA GROV SÅ DET FATTTTTTAR DU INTE!!!! Jag väger 130kg i en
form som är FIIIIN!!! Armarna mina är så att folk kör ihjäl sig i
sina bilar när dom ser mig..... Triceps är en MÄKTIG HÄSTSKO!!! &
BICEPS ÄR MIN STOLTHET!!!!!!!!"

"Nu är man TOKIG!! Har precis kommit hem efter & vart & handlat med en tjejkompis.
Eller hon handla & jag var inne på toaletten & posera.... Alltså nu är jag GRYM!!
Jag är en SUPERMAN!! har bara kört 2pass med efedrin/koffein, men fettet bara rinner
av en!! & jag VÄXER!! Sen när vi kom hem till henne så utan & tänka så drar
jag av mig byxorna.... & jag har ju inga kalsonger under!! Jag brukar ju
jämnt gå med bar underkropp hemma. Haha fan va chockad hon blev....
Sen sa hon att jag hade liten snopp.... HA!!!! & fråga vad jag ville göra nu då.
Jag sa att jag skulle hem & äta. Nu kommer hon väl va sur på mig.... OJJJJJJ jag är
en ULTIMAt gud!! aggresivare än någon annan!!! HELT TOOOKIG!!
Ja jag gjorde det väl med lite medvetande, vet ju att tjejer ofta undrar
hur stor man egentligen har.... & vadå hon sa att den såg liten ut, haha, men
vem fan bryr sig? Hon vill ju ändå ****** med mig. För jag är GRYMMM NU!!!"

"Haha nä.... Men HULKEN!!! Åt just upp en påse chips med dip & 1.5L PEPSI!!!
Satt & kolla på min skivstång som var LADDAD med 100kg!!!!!
Helt plötsligt RYCKER JAG TILL!!! grannarna HOPPAR OXÅ TILL, tänker nog: va ska han göra NU?
??? Jag tar tog i skivstången slänger upp den till bröstet & gör 12SNABBA militärpressar!!!
Huset GUNGAR!!! Sen går jag & tar en tonfiskburk med minimjölk.....
Haha, jag har gjort likadant med 160kg i bänkpress.... Helt oupvärmd sitter i soffan.....
Sen slänger jag mig ner & reppar en 6:a på 160kg bänkpress!!! Grannarna flyger
mot väggarna för att lyssna...."

"Nu DJÄVLAR har jag fixat solbrännan!!! Jag har aldrig vart så här jävla brun.
& varje dag nästan så står jag & POSERAR inne på Ica Maxis provhytter.
& DJÄVLAR säger JAG!! Jag börjar få dom mest sjuka djävla blodådror som finns
over bröst axlar men framförallt på över & underarmar!! Har väl haft ådror länge,
men det är ju nu när man kommer iform som dom syns. Men det är REJÄLT TJOCKA ådror!!! "

"Haha jag bara skrattar!! KÄNSLAN jag har är ÅT HELVETE!!! UNDERBAR!!!
Växer något så TOKIGT!!! Haha jag är GRÖVRE än..... HAHA!!! Come on now,
come on now, you know we are FUCKING STRONG NOW!!! "

Snake
2007-04-17, 19:52
Liiiite roligt iaf:

Man kastar ut dem. Exfrun jobbade ofta kväll i butik, och det hände att folk dundrade in 20.57, tog en kundvagn och strosade iväg för att beta av en inköpslista lång som synden. En kväll ringde hon, skitirriterad, och sa att hon nog inte kom loss förrns tio.
Vi bodde i närheten, jag gick ner, välte omkull kärringens kundvagn och langade ut henne. Finns absolut ingenting som säger att " bara man är inne så får man stanna". Arbetstidslagstiftningen regerar.

allan

TEEEEH RAAAAAGE!!!!11111111111 :hbang: :laugh:

skaparn
2007-04-17, 19:53
Jag saknar Megatuttarna ibland

You go girl! :thumbup:

Du råkar inte ha Jean-Pierre Barda som förebild här i livet? Man säger inte "You go girl!" för i helvete, har du ingen heder i kroppen? Gay i all ära, men inte gayigt språk, det är liksom en oskriven regel att man inte säger "you go girl" förutom de fåtal gånger man är manlig sminkör bakom kulisserna på en stor modevisning och har precis gråtit sig torr till Våra värsta år och konstaterat vilka som är avsnittets slampor.

När Armin Meiwes - "The Homosexual Internet Sex Cannibal" a.k.a "Der Metzgermeister" står utanför din dörr är det försent, då kan du inte ångra alla gayiga uttryck du förmedlat här i livet. Han låter tänderna sköta jobbet:

http://pub.tv2.no/multimedia/na/archive/00125/Armin_Meiwes__tysk__125726c.JPG

Jompan
2007-04-17, 19:56
Okej nu är våren här och det märks tydligt på cykel- och gångbanor. Folk går och cyklar precis överallt och hur som helst. Någon tror sig vara cykelbanans konung och kör slalom mellan mötande cyklister och gångtrafikanter i hög fart, en annan kör på fel sida osv. Jag blev så irriterad att när jag mötte en som cyklade på fel sida när jag cyklade uppför en uppförsbacke vägrade jag att väjja och körde "chickenrace", det var näära att vi skulle krockat. Jag hörde när vi passerade varandra hur han svor/muttrade :D. Ska det vara så svårt att lära sig att man cyklar på vänster sida och går på höger sida?

Underbar!

GLC
2007-04-17, 19:57

Oslagbart! Aldrig skrattat så mkt som när jag läste det där!

Piranha
2007-04-17, 20:00

Den är så jekla klockren, men vart grävde du upp den?

Det där inlägget finns ju normalt bara som en myt.

Kwon
2007-04-17, 20:03
Jag kopierade den härifrån för många år sedan då jag visste att den skulle bli legendarisk i framtiden, och se! :)

Jompan
2007-04-17, 20:05
Jag kopierade den härifrån för många år sedan då jag visste att den skulle bli legendarisk i framtiden, och se! :)

Här snackar vi framförhållning!:)

Kwon
2007-04-17, 20:06
Den [posten] var skön då och den håller än! Legendariska uttryck :)

Piranha
2007-04-17, 20:07
Plucke går loss.

Vaffan, har alla lapat dumhetens dumleklubba idag eller vad är det frågan om?

OggeP
2007-04-17, 20:08
vad jag förstått är det mängden kalorier som avgör om man går upp i vikt. får man inte i sig tillräckligt med kalorier så spelar det ingen roll hur mycket man tränar på gymet, hur många reps, set eller vikt på stången.
frågan är då om ens typen av kalorier spelar nån roll, om vi förutsätter att man får i sig tillräckligt med protein, spelar det då nån roll vad resten består av?
om inte, så har ju t ex coca cola och ett wienerbröd lika stor muskelbyggande effekt som värsta kosttillskottet så länge det är vad som gör att man får i sig tillräckligt med kalorier.

säg att man ligger på 2000 kalorier per dag, men behöver 2500 för att öka i vikt, en halvliter coca cola och ett wienerbröd så är saken klar.
medans motsatsen, att avstå från coca cola och wienerbröd kan vara orsaken till att folk inte går upp i muskler.

Kan inte det roligaste inlägget men den efterföljande tråden är fan underbar.

z_bumbi
2007-04-17, 20:11
Utan tvekan.

Jaha, då hände det som jag inte trodde var möjligt. Som ni alla vet har jag haft en rätt het relation den senaste tiden. Tyvärr, var vi inte på samma våglängd, jag ville binda mig, skaffa barn och den biten. Hon ville leva loppan ett par år till. Tråkigt javisst, men det som gör mest ont är att hon har svikit mig. Jag kom på henne mitt i akten med en annan. Det är som att någon har kört en kniv i mitt hjärta, jag älskar henne så otroligt mycket, och jag vill leva och dö med henne. I stressen som blev så friade jag till henne för att visa henne hur mycket hon betyder för mig. Hon sa nej, och flinade som bara hon kan :( Du är historia viskade hon i mitt öra. Nu är allt detta underbara förlorat, jag vet inte vad jag ska göra. Vet inte ens varför jag skriver detta nu. Vill väl ha lite medkänsla bara antar jag. Jag har tappat all livslust och sitter just nu och häver i mig whiskey, trots att jag är nykterist. Nu ska jag försöka somna iallafall.

OggeP
2007-04-17, 20:18
Jag är sousse

*popcorn*

Sheogorath
2007-04-17, 20:20
Kan inte det roligaste inlägget men den efterföljande tråden är fan underbar.

Och det är så djävla sant det han säger. *flex*

Allan
2007-04-17, 20:21

Inte då.

Karl_alfred
2007-04-17, 20:21
"Hej!
Jag har ett problem! Jag är bortbjuden på nyårsmidag imorgon och det ska serveras pommes frittes, vad ska jag göra? Just nu kör jag 5 gånger i veckan gym samt 6 gånger i veckan tennis och jag ska börja min deff i februari. Hur kommer det påverka min träning om jag äter pommes frittes på middagen? Jag har inte druckit läsk, alkohol, godis, chips eller annat onyttigt senaste halvåret. King-Grub vad ska jag göra?

En desperat polare till TT"

"Hej!
Finns det NÅGOT dåligt med solarium om man vill bygga så mkt muskler som möjligt?

:thumbup:

Sheogorath
2007-04-17, 20:24
Inte då.

Jo? Man bygger säkert bättre på pannbiffar och potatis, men inga pannbiffar, potatisar eller proteinpulver i världen hjälper dig att lägga på dig massa om du inte ligger på kcal+. Men det finns ju en hel tråd om detta redan.

Mental
2007-04-17, 20:27
Jo? Man bygger säkert bättre på pannbiffar och potatis, men inga pannbiffar, potatisar eller proteinpulver i världen hjälper dig att lägga på dig massa om du inte ligger på kcal+. Men det finns ju en hel tråd om detta redan.

Är det inte bättre att bara läsa i den tråden istället för att ta disskutionen igen, HÄSTEN ÄR DÖD FÖR HELVETE!

Sheogorath
2007-04-17, 20:28
Är det inte bättre att bara läsa i den tråden istället för att ta disskutionen igen, HÄSTEN ÄR DÖD FÖR HELVETE!

Ska man svara nu, eller inte? Choices choices.

Zakath
2007-04-17, 20:34
Den här tyckte jag var sjuk kul efter post 12, läs alla efterföljande inlägg. Dock inget quotematerial:
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=80655

eller:

Originally Posted by Slin1

Ge alla svenskar 8000 per månad

Ska man varkligen behöva jobba i det här landet? i stället för alla bidrag pension och skit jag tycker ge alla svenska typ 8-10 lax varje månad oavsätt om man jobbar eller ej, och av skaffa alla bidra som penion sos a-kassa sjukbidrag förtidpenion etc och höj skatten avskaffa fri sjukvård skola etc kanske tom avskaffa fängelse och kör med jobbsraff ist. Så dom som värkligen inte vill jobba kan slippa detta utan en massa tjat från arbetsförmedlingen jobben kommer nog gå åt i allafall.
Om man avskaffar all skit som man betalar för i skatt visst kan denna dröm bli verklighet?
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=78752

Eller:

Originally Posted by Yankeee
Dessutom är det inte accepterat att säga att man njutar av att ha två kukar i röven och en i munnen.
http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=1621265&postcount=120

Yankeee
2007-04-17, 20:37

Ja, det är det som är så jävla kul med tråden. Alla jävla optinötter som inte har hajat det mest grundläggande. Det är nästan så att man blir förbannad när man tänker på att folk skrattar åt heinz när det är de själva som är nötterna.

olle lindblad
2007-04-17, 20:37
Ingen som har kopierat tvåsnarthårdagrabbars journal? Det är bland det roligaste jag sett på kolo...

Sheogorath
2007-04-17, 20:40
Ja, det är det som är så jävla kul med tråden. Alla jävla optinötter som inte har hajat det mest grundläggande. Det är nästan så att man blir förbannad när man tänker på att folk skrattar åt heinz när det är de själva som är nötterna.

Kwon
2007-04-17, 20:47
Ingen som har kopierat tvåsnarthårdagrabbars journal? Det är bland det roligaste jag sett på kolo...

Vore kul att se igen.

Einar
2007-04-17, 21:01
Six Pack Jack.

Hittade på det här namnet till en på gården som gilla en sexpack öl, men det passar ju lika bra till en som har en sixpack till mage.

YNGVE

Fniss :D

Mental
2007-04-17, 21:05
Vore kul att se igen.

Ny titel kwonne? ;)

Snake
2007-04-17, 21:05
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=25107&page=3

Let the show begin. Gladiatorerna1 i högform

PowPow
2007-04-17, 21:06

Det bästa var ju den efterföljande tråden :laugh:

Edit:
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=84464

boinnk
2007-04-17, 21:09

Här http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=7898 tror jag den är. En klassiker verkligen :D

laham
2007-04-17, 21:11
Lar's inlägg till mass-tech.

Kwon klistra in den om du har den.

Longshot
2007-04-17, 21:16
Originally Posted by YTS
Six Pack Jack.

Hittade på det här namnet till en på gården som gilla en sexpack öl, men det passar ju lika bra till en som har en sixpack till mage.

YNGVE

HahHAHHAha!!! Så torrt att det blir så förbaskat roligt! :laugh:

Eddie Vedder
2007-04-17, 21:21
Hittade tyvärr inte mitt favoritcitat (vilket nån medlem här har som signatur dock) från den här killen men under den tiden jag varit medlem här har jag aldrig garvat mer iaf.:laugh: :laugh:

På frågan om varför han inte tränar på ett gym istället för hemma:

Hinner inte... har så mkt fotbollsträningar, så jag får köra efter... hemma asså.. + ja bor utanför stan

jobbit med tåg =/,, + tjejen ska ha ku* 2-3 gånger i veckan också.. blir jobbit som faen,, hinner knappt äta upp mej ,p

Ett lite osympatiskt svar angående grammatik och stavning:

Men vafan, vem vill ta lärdom från skolan då? skriver slarvigt så ja glömmer bort skiten. Och får man inte skoja till de lite med flickvänner o shitstuffs eller? men aa, det verka ju som om du inte har nått o ge iaf, du dra väl anabola o få en *** lika liten som din fars ---> .,.

Piranha
2007-04-17, 21:22

Den där hadde jag missat helt...

Alltså jag är helt matt efter läst den, my gawd.. den var bra.

Cilia
2007-04-17, 21:26
tvånästanhårdakillars journal är ju borta.
då kan jag ju inte qouta

mangs
2007-04-17, 21:26
FUn-tex SSwinger hade grymt många bra och roliga inlägg i sina journaler. Tyvärr är mycket borttaget men vissa saker finns kvar:

"En sak som gjorde mig jävligt lack idag var en jävla snor käring som talla alla vikter, med sina äckliga skrynkliga snordrypande handlingsförlamade UuUuUu tentaklar. Rann tyyp snor från handtagen efter hon kört, det störiga är att hon körde med såna obetydliga vikter typ 3 kg eller nått whatever, fan kunde lika gärna stannat hemma o lyft mjölkpaket"

"förövrigt hitta jag en neger bolle i fickan i min jacka jippie!"

"
YEah YEAh yeah Visa kuken! VIKKEt pass! asså måste bara säga inhalatorer åt folket, gudars skymmning kunde ge aaaallt idag ingen fråga om saken,spanka vikterna till utlösning ni skulle ha sett flexa som rico på ett world class gym, hade i o f s kameran, men fan palla inte ta upp den o börja fota mitt i zonen, o respekt till killarna på fairing derans hydro är verklingen värt namnet kommer aldrig byta jag lovar o svääär, glömde ta med mig kollisar till träningen då godis byrken var tom jag har en känsla av att the cable böjs går o norpar från burken,ska blanda ner lite rått gift i nästa burk så får vi se,hitta inte mina skabbiga träningshandskar heller så fick köra utan idag o nu är hela händer en ända stor blåsa *lessen i ögat* men allt har ett pris o i detta fall blev det potensen men har inge störa andvändning av den just nu i alla fall

pussokram "

Ganymedes
2007-04-17, 21:28
tvånästanhårdakillars journal är ju borta.
då kan jag ju inte qouta

Räcker att klicka på länken som skrevs ovan (http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=7898). ALLT där i är värt att läsa.

Cilia
2007-04-17, 21:29
Räcker att klicka på länken som skrevs ovan (http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=7898). ALLT där i är värt att läsa.
du menar att jag ska läsa tråden?
Är inte det lite väl högt ställda krav?

olle lindblad
2007-04-17, 21:30

Underbart:laugh:

Ganymedes
2007-04-17, 21:31
Snelhest har en skön journal med bla detta:

Sen var det nån sorts fitnessbrud som började snacka med mig... frågade om jag tävlade osv... Jag verkligen HATAR babbel på gymmet *cry*. I alla fall sa jag att nu var det slut på bröstdelen och dags för axlar och slog en krabba mot henne så hon skulle fatta att jag vill träna inte snacka!

Ganymedes
2007-04-17, 21:31
du menar att jag ska läsa tråden?
Är inte det lite väl högt ställda krav?

Jo, du har rätt. Förlåt, vet inte vad jag tänkte på... ;)

mangs
2007-04-17, 21:32
Eller varför inte 2snarthårdakillars journal:

"Vi borjade med marklyft. Vi la på 90kg som referensvikt, men det fick vi inte upp från marken, inte ens båda på samma gång.

Vi minskade en smula till 40, då gick det bättre, Erik körde 3x8 medans daniel körde 4x2 och fick ont i ryggen, slut på den träningsdagen!

I morgon blir det bänk!"

"
Vi åt ganska mycket innan 17.00 när vi drog så vi va rätt mätta i början men de lugnade sig när vi fått sitta lite och andas. Idag blev de bänken. Vi var ganska spända innan eftersom vi tränat en del armhävningar och danne tränat massa kungsfjäder tidigare i livet.

Danne
Uppvärmning med skivstång 22 rep
Provade på 80 men de gick åt skogen så vi sänkte till 45. 10x3 rep på. Sen fick daniel ont i ena bröstsida. gammal kungsfjäderskada troligtvis gick över på 2-3 minuter.

Erik
värma upp Armhävningar 30 stycken (och en ådran i pannan blev synlig)
sen blev de 2 gula vikter i bänken 50 kg! 4x4. försök på maxning på 60 efteråt men de gick åt skogen. kom halvvägs."

"
Militärpress
danne: 10kg 5x5
Erik: en stång med okänd vikt aldrig sett liknande förut men den funkade antagligen till för att hänga fast i den nerdragsmaskinen för ryggen. Den vägde la 7 kg eller nått. Rep: 25, 22, 13, 14.

Vi vilade en stund och käkade en banan var."

"Drickapaus (kvarbliven julmust)"

Fjod0r
2007-04-17, 21:33
Utan tvekan.

Jaha, då hände det som jag inte trodde var möjligt. Som ni alla vet har jag haft en rätt het relation den senaste tiden. Tyvärr, var vi inte på samma våglängd, jag ville binda mig, skaffa barn och den biten. Hon ville leva loppan ett par år till. Tråkigt javisst, men det som gör mest ont är att hon har svikit mig. Jag kom på henne mitt i akten med en annan. Det är som att någon har kört en kniv i mitt hjärta, jag älskar henne så otroligt mycket, och jag vill leva och dö med henne. I stressen som blev så friade jag till henne för att visa henne hur mycket hon betyder för mig. Hon sa nej, och flinade som bara hon kan Du är historia viskade hon i mitt öra. Nu är allt detta underbara förlorat, jag vet inte vad jag ska göra. Vet inte ens varför jag skriver detta nu. Vill väl ha lite medkänsla bara antar jag. Jag har tappat all livslust och sitter just nu och häver i mig whiskey, trots att jag är nykterist. Nu ska jag försöka somna iallafall.

ahahahaha jag har aldrig lästen en så rolig tråd på internet förut. Förmodligen den roligaste stunden i mitt liv

Runda Grodan
2007-04-17, 21:39
Antagligen något som Bronkitkorven har skrivit men det är för svårt att välja. Hans poster är ofta mycket korta men ändå otroligt precisa och kärnfulla. Man kan tro att han bara är arg men det finns ofta en genial, bakomliggande tanke bakom hans vredesutbrott.

När jag läser hans poster känns det som om han, på något underligt vis, förenklar en hel tråd och på samma gång presenterar svaret på de svåra frågorna. Jag tror att han är någon form av guru som har sänts till Kolozzeum för att förbättra våra liv och vi ska vara mycket tacksamma att han är här.

Läs denna tråd fram till post nummer fyra som är Bronkitkorvens post och ta del av upplysningen.

http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=92728&highlight=termometer

Här är ett axplock av hans poster som inte kräver något sammanhang för att det ska bli roligt:

Det verkar idiotiskt att deffa så jag ger nog fan i det.. Jag ska nog ge fan i att träna överhuvtaget..

Nä nu skiter jag i all träning för alltid, jag är en svag slampa.... Jag ska börja fotgrafera fåglar istället...

Jag är fortfarande motiverad till att inte träna...

Jävla fitt edit funktion... Detta hände Igår för i helvetes jävlars fan... Torsdags helvete..

Fultjack
2007-04-17, 22:17
http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=2017626&postcount=2

klassiker

Deceiver85
2007-04-17, 22:28
Fultjack: Haha, smått på det bästa!

laham
2007-04-17, 22:30

klassiker
Haha det är den jag fråga de efter :laugh: :laugh:

Chris
2007-04-17, 22:47

Det där är faktiskt quotes jag snott från megatuttarnas lunarstorm för mååånga år sen. Tror jag har kvar en textfil med "the best of hackstait"

ante
2007-04-17, 22:54
Långt ifrån det roligaste, men jag fnissade lite när jag läste följande:

Flashbälte á la gucci med STORT G är antagligen "brommastekare år 2001" ett lite diskretare som det andra, som det inte skriker Gucci om gillar jag mer.

Det jag tyckte var kul är att Alex var 11 år då, och hade tydligen stenkoll på vad de populära killarna ute på solvik hade på sig när de gled runt.

andeN.
2007-04-17, 22:57
Några av mina favoriter:

Jag börjar tröttna på att runka. Känns som att mina fantasier är slut. Har avverkat alla polares morsor, alla tanter, alla polares systrar, alla tjejer i skolan. Jag måste komma på något riktigt jävla sjukt nu alltså. 6 getter med siamesiska tvillingar och boFFen; typ något sånt.

Om att slippa lumpen.
Bit ihop, suck it up ,genomlid det. Du kommer att älska det, speciellt minnet av det.
Det är ett härligt sätt att bara för en liten tid skjuta upp den bistra verklighet som väntar efter. (dvs löneslaveri, lidande, ekonomisk ruin, skilsmässa, vårdnadstvist, a-kassa, depression, magsår, migrän, fetma, skallighet, depression, gubbsjuka, senildemens, äktenskapsbrott, utbrändhet, impotens, par-middagar, svartsjuka, död, förlorad ungdom etc)

Om det mångkulturella Malmö.
Mitt problem med blatteproblemet är inte kriminalitet. Jag gillar kriminalitet. Det är fint och Nietzscheanskt.

Mitt problem är att jag inte vill leva med neandertalare som misshandlar sina döttrar bara för att jag har legat med dem och blivit avsugen av dem, som skriker och har sig i duschen på gymmet och som beter sig som flockdjur. Jag pallar inte med sånt. I och för sig finns det en jävla massa kulturellt och moraliskt cpskadade svenskar också, men i jämförelse med majoriteten av blattarna är det ju marginellt.

Mantus
2007-04-17, 22:58
De här två trådarna fick mig att skratta rejält: Hjälp, jag behöver ett självförtroende och Hej kom och hjälp mig jag borde inte släpa hem ragg om jag inte kan ta hand om dem på ett adekvat sätt.

http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=23822

http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=47748&highlight=ful+tjej+fatalist

Det här inlägget var ovanligt roligt, skrattade länge och väl.

http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=1678142&postcount=14

davvvan
2007-04-17, 23:25
Hittade tyvärr inte mitt favoritcitat (vilket nån medlem här har som signatur dock) från den här killen men under den tiden jag varit medlem här har jag aldrig garvat mer iaf.:laugh: :laugh:

På frågan om varför han inte tränar på ett gym istället för hemma:

Ett lite osympatiskt svar angående grammatik och stavning:

Den jag har i sign?

Eddie Vedder
2007-04-17, 23:34
Den jag har i sign?

Ja jävlar där var den!:laugh:

JustinCredible
2007-04-17, 23:36
I en tråd om att metal_boy chattade med nån horig tjej

Hoppas du inte tog det seriöst, såg ditt nick inne på chatten - KvArG_k1lle_BIff!11. Så jag gick ut och in med ett nytt nick - **m1zzbiff^Optimalz__

Och genast började du chatta, hoppas du inte har något emot att jag lägger ut loggen:

[01:05]<KvArG_k1lle_BIff!11> hEj där din proteinbomb!111

[01:06]<**m1zzbiff^Optimalz__> Hij *FniZz vaad gör du?

[01:06]<KvArG_k1lle_BIff!11:> Tenker på dej och käkr kvarg!111

[01:09]<**m1zzbiff^Optimalz__> vad tenker d om mig d?!11

[01:20]<KvArG_k1lle_BIff!11:> jAg tenker att du står och vermer upp i knäböj... jag går fram till dej och börjar smeka din höfter...

[01:21]<**m1zzbiff^Optimalz__> beräta meer.... *optimalkåtEAA!11

[01:30]<KvArG_k1lle_BIff!11:> jg tar henderna högre och högre upp.... början känna latissimussss....... seen för jag henderna framåt och smeker din bröstmuskelatewr.... och viskar i ditt öga: ....d har vel inte glömt att tillföra eaa innan passeet för att eaa inann paset stimulerar prottesyntesen efter passs1 mer en sama intag där!111

[01:35]<**m1zzbiff^Optimalz__> åååh *stöön ta mitt tlfonnummer så kan jg skicka lite filmer..... 0769 696969

[01:40]<KvArG_k1lle_BIff!11:> jag tyccker du verkar som en jäte fin tjej, men jag tyckker inte du behöver vika ut dej så mycket, jg vill mer lera känna dej som person så kanske det blir d o jag nåndag!1111 her är mitt tlfonnummer 0771 717171

[01:41] * <**m1zzbiff^Optimalz__> has quit IRC (Read error: EOF from client)

Tolkia
2007-04-18, 05:36
Vad har hänt!?
Det har kommit upp nånslags tråd-träd ovanför tråden i tråden och jag hittar inte sidbläddraren!!

vad har hänt! Är det bara jag?
OK, inte det roligaste ever, men lite humor är det i alla fall (no offense, Slarti).

LAR
2007-04-18, 05:54
Lar's inlägg till mass-tech.

Kwon klistra in den om du har den.personligen förstår jag inte alls det roliga med det där inlägget. jag tyckte jag hade en poäng. är man så inne i kroppsbyggning är det väll berättigat att anta att killen själv tränar en hel del.

Sofia4_4
2007-04-18, 07:27

Helt oslagbar citat! :laugh: :laugh:
Är killen inte medlem på forumet längre?

Fettecke
2007-04-18, 07:47
Din lilla spinkiga jävel!!!!!!!!!!!! Ta en dopingkur så kanske det blir något av dig!!!!!!!!!1

den är kunglig ;D ett påhopp mot Pez i en mogen diskution dom hade ;D

Chaan
2007-04-18, 08:07
"Fullständigt normal."

/Trance

FreCKo
2007-04-18, 08:33
OK, inte det roligaste ever, men lite humor är det i alla fall (no offense, Slarti).

FreCKo
2007-04-18, 08:33
Tjejen snackade något om "förspel" en gång, men jag vet inte var man köper det.

Det där var fan roligt! :laugh:

Fredrik S
2007-04-18, 08:46
Roligaste jag läst var nog killen som startade en trån där han undrade om han kunde stämma sin skola för utebliven muskeltillväxt, efter att han tvingats vara utan mat i fyra timmar under en friluftsdag. Tyvärr hittar jag den inte. Någon?

laham
2007-04-18, 09:50
personligen förstår jag inte alls det roliga med det där inlägget. jag tyckte jag hade en poäng. är man så inne i kroppsbyggning är det väll berättigat att anta att killen själv tränar en hel del.
Helt ärligt ser du absolut inget humor i det?

eftersom du verkar vara helt besatt av kroppsbyggare måste jag fråga hur du själv ser ut? är du också enorm? har du någon bild på dig själv? jag började undra när du postade sådana här trådar 5 minuter i 12 på nyårsnatten..

Karl_alfred
2007-04-18, 09:54

klassiker

hahahah jag röstar på detta helt klart :laugh: :laugh:

NiXPhoenix
2007-04-18, 11:47
Eller varför inte 2snarthårdakillars journal:

"Vi borjade med marklyft. Vi la på 90kg som referensvikt, men det fick vi inte upp från marken, inte ens båda på samma gång.

Vi minskade en smula till 40, då gick det bättre, Erik körde 3x8 medans daniel körde 4x2 och fick ont i ryggen, slut på den träningsdagen!

I morgon blir det bänk!"

"
Vi åt ganska mycket innan 17.00 när vi drog så vi va rätt mätta i början men de lugnade sig när vi fått sitta lite och andas. Idag blev de bänken. Vi var ganska spända innan eftersom vi tränat en del armhävningar och danne tränat massa kungsfjäder tidigare i livet.

Danne
Uppvärmning med skivstång 22 rep
Provade på 80 men de gick åt skogen så vi sänkte till 45. 10x3 rep på. Sen fick daniel ont i ena bröstsida. gammal kungsfjäderskada troligtvis gick över på 2-3 minuter.

Erik
värma upp Armhävningar 30 stycken (och en ådran i pannan blev synlig)
sen blev de 2 gula vikter i bänken 50 kg! 4x4. försök på maxning på 60 efteråt men de gick åt skogen. kom halvvägs."

"
Militärpress
danne: 10kg 5x5
Erik: en stång med okänd vikt aldrig sett liknande förut men den funkade antagligen till för att hänga fast i den nerdragsmaskinen för ryggen. Den vägde la 7 kg eller nått. Rep: 25, 22, 13, 14.

Vi vilade en stund och käkade en banan var."

"Drickapaus (kvarbliven julmust)"

:laugh: :laugh: :laugh:
Satt och skrattade med gråten i ögonen när jag läste det där, fyfan vad bra.
Ah, måste läsa deras journal alltså. Skit att jag sitter i en dattasal med massa folk.

Edit: Neeeej, de finns ju inte kvar på forumet. :(
Jag hittar dem i alla fall inte, nån som kan länka?

tossefar
2007-04-18, 11:55
Jävla internetsvampar. Såg bara en massa färger. He won't fuck me twice.

Om hur Grub tjänar sina pengar.

Pellefant
2007-04-18, 12:07
Edit: Neeeej, de finns ju inte kvar på forumet. :(

:)

http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=7898)

( 2snarthårdakillar -journal - ska BLI STÖRST I gbg!!! )

Arf Pingvin
2007-04-18, 12:14
Slarti som gick vilse när det kom upp nåt slags trådträd i tråden. En sån där mening som man var tvungen att läsa flera gånger. Hitta igen den posten nån.

tossefar
2007-04-18, 12:20
Slarti som gick vilse när det kom upp nåt slags trådträd i tråden. En sån där mening som man var tvungen att läsa flera gånger. Hitta igen den posten nån.

Scrolla uppåt.

L-Sami
2007-04-18, 12:22

Hahahahaha... hoppas att han var allvarlig med inlägget också :laugh:

chidde
2007-04-18, 12:44
mickeb har ju startat en del underhållande bildtrådar förut
fast det var väl mest på exhale, litegrann på kolozzeum bara

allt snack om hans träningsvikter, absolutvodka-dieter osv :D

(OBS!!! förväxla INTE med mickebodyb!!)

Lexidos
2007-04-18, 12:52
Satt och skrattade med gråten i ögonen när jag läste det där, fyfan vad bra.
Ah, måste läsa deras journal alltså. Skit att jag sitter i en dattasal med massa folk.

Edit: Neeeej, de finns ju inte kvar på forumet.

HHAHAHA det är rent ondskefullt av dig att posta något sådant. Jag skrattar så jag får tårar på tangentbordet o träningsvärk i magen :laugh: :laugh:

Så många frågor uppstår, vad är en kungsfjäder o hur skadar man sig med en sån? Finns det en kungsörn iblandad? ;)

Halldin
2007-04-18, 12:54
vad är en kungsfjäder o hur skadar man sig med en sån? Finns det en kungsörn iblandad? ;)
http://www.smartstep.se/shopimages/93390/f.jpg

:rolleyes:

L-Sami
2007-04-18, 12:57
Trådskaparen (Propser) ville ha en kostcirkel att skriva ut.
Flurry är inte så förtjust i kolhydrater, för folk som inte vet det.

Här har du den bästa.
2-2.5 miljoner års utveckling kan inte ha fel.

http://www.livlinan.eu/assets/images/Kostpyramid.gif

Tror propser ville ha en riktig kostcirkel, inte en kolhydratfobikers våta dröm i triangelform.

:D Grub kan vara skön men sina inlägg ibland

Lexidos
2007-04-18, 13:00
http://www.smartstep.se/shopimages/93390/f.jpg

:rolleyes:

Jaha där ser man, såg en sån på mina morföräldras vind men vågade inte röra den. Ser helt idiotisk ut *rolleyes*

Nina L
2007-04-18, 13:01
Mitt problem med blatteproblemet är inte kriminalitet. Jag gillar kriminalitet. Det är fint och Nietzscheanskt.

Mitt problem är att jag inte vill leva med neandertalare som misshandlar sina döttrar bara för att jag har legat med dem och blivit avsugen av dem, som skriker och har sig i duschen på gymmet och som beter sig som flockdjur. Jag pallar inte med sånt. I och för sig finns det en jävla massa kulturellt och moraliskt cpskadade svenskar också, men i jämförelse med majoriteten av blattarna är det ju marginellt.
Fan vad jag saknar bolio. *cupid*

Slimfit
2007-04-18, 13:02

HAHA, den jag skrattat mest åt hittills..säger en del om min torra humor

Zakath
2007-04-18, 13:04
Den var sjukt bra Sami, vilken diss av Grub där. :laugh:

LAR
2007-04-18, 16:02
Helt ärligt ser du absolut inget humor i det?Är det det här som är så kul; "jag började undra när du postade sådana här trådar 5 minuter i 12 på nyårsnatten"? jag tycker det är långt ifrån lika roligt som alla andra här verkar tycka.

Lexidos
2007-04-18, 16:10
Är det det här som är så kul; "jag började undra när du postade sådana här trådar 5 minuter i 12 på nyårsnatten"? jag tycker det är långt ifrån lika roligt som alla andra här verkar tycka.

jag joinar klubben,fattar inte heller det roliga.

psirus
2007-04-18, 16:26
Jag tycker de roligaste är när någon ställer en fråga. Grub svar med nått helt obegripligt typ på grekiska. En ny personer ställer om ungefär samma fråga igen, eftersom majoriteten inte fatta vad han skrev och Grub citerar sitt gamla inlägg.

Hades
2007-04-18, 16:47
Att passera alla gränser....
Att onanera fast kuken är full av blåsor...
Att fortsätta runka, även om den är slak...
Att lägga en så stor sats man aldrig tidigare kunnat göra...
Att onanera mitt i natten...
Eller tidigt på morgonen...

De flesta människor hade inte gjort detta, men det är de få som gör det som slutligen står som vinnare...

Att bara fortsätta oavsett vad som än händer, man kan svimma, man kan spy, man kan klämma bollarna, det är inget jag fruktar...

Vad jag fruktar är att jag själv inte gör allt jag kan för att bli svettigast och mest frustrerad, när motivationen minskar och andra saker i livet gör sig påminda...

Många av de som är här nu kommer inte vara kvar om 1 år, några av dem runkar inte ens längre. Jag är inte en av dem, är du?

Jag bryr mig inte om vad mina vänner säger, vad mina släktingar säger, för vad vet dom? Det är bara jag och vissa av er som förstår mig.

Att passera alla gränser och säga "jag bryr mig inte vad som händer, jag tänker göra detta!"

Om jag blir kåtast i stan, så vad? Skitsnack säger jag!
Då hittar jag en stad där alla är kåtare än mig.

Jag är liten, klen, ja, absolut ingenting, MEN jag SKALL bli svettigast, få mest skavsår, och ALLT!

Det är inte porrfilm, glidmedel, eller någon annat som kommer ta mig dit, det är endast min brinnande passion för onani och vilja av järn som kommer ta mig dit.

Vi ses där, i runkbåset!

Everyone can be average, BE A FREAK!

Japp! (här har hag tsvavat fel 24 ggr) ... iallafall efter kvällen har jag kommit fram till änu ett skäl till varför kvinnor egentlgien borde depoertares till lappland eller bara säljas till arabien rakt av (med tanke på hur många kameler man får för svenska flickor där nere skulle vi kunna fixa statsskulden rakt av)
Iallafall för att börja eländet från början så hade vi firmafest, en rätt medioker tillställning förutom när Leif 49 förklarade för mig att han gärna såg att jag försökte ligga med hans dotter (dock en annan och potentiellt otäck histporia som kommer följas upp senare)
dET hände sig dock så att jag o en arbetskamrat hamnar på kelleys på söder (hårdrock äger) där hittade jag en fräsch brud som visade vara gift,eftersom hon var rätt ung förklarade jag för henne att hon var en idiot och sen visade det sig att hon var jävligt inne på att bryta arm och naturligtvis så såg jag till att krossa henne rejält, iallafall så gick hon naturligtvis igång på att bli grovt dominerad och vi börjar snacka. Sitter ett bra tag och jag hinner med att skända hennes man både en och två gånger innan hon släpar in mig på toaletten, langar fram lökarna och flämtar "bit mig", ah vafan tänkte jag nu jävlar skall hon få, sen tonnårs-hånglar hon upp mig rejält ett bra tag för att till slut säga "jaha ja grabben hade så bra" ... och så drar fanskapet ... kvar står jag med en fet jävla ribba som gränsar till smärta och undrar ifall jag verkligen skulle bitit henne.

Lemma: Brudar tär fan på din psykiska hälsa hur fan du än gör...dessutom är dom katabola!

Clash - med grovt sug efter att bli sveriges senaste katolska präst!

Seriöst Pingu. Kul för Karin om någon här råkar träffa på henne på stan någon dag: "Hej, har du ont i livmodertappen?" Seriöst. Fan är det med folk? :/
Bolio : När hennes tjejkompisar sitter och snakar om hur stora dom vill ha så brukar hon berätta hur det känns, så hon bryr sig inte om det
Ok... Jaja, kul för barnen då den dagen de blir 14, börjar träna och loggar in på kolozzeum anno 2016 och läser gamla loggar med pappa Pingu som berättar om mamma Pingulinas problematik med pappas monstruösa penis. Vissa grejer är tammefan privata, om inte för ens egen skull så åtminstone för konsekvensernas för de närståendes. Ville du skryta om hur stor penis du har (vilket det inte råder något tvivel över) så kunde du helt enkelt ha skrivit: Jag har stor snopp. Du behövde inte blanda in stackars Karin i det hela. Det där lät lite som "men om ni inte tror så kan ni fråga min fru - jag lovar att hon kan intyga!"...
Vi har inga problem med det så varför ska du grina över det ???
Vilka är vi? Har du frågat Karin? Har du frågat BARNEN? ÄR DET INGEN SOM TÄNKER PÅ BARNEN FÖR I HELVETE?!?!?!?!

Edit: Självklart har DU inga problem med det Mr. Big Dick!

NisseEriksson
2007-04-18, 16:47

Ett av mina favoritinlägg :)

Roligaste jag läst var nog killen som startade en trån där han undrade om han kunde stämma sin skola för utebliven muskeltillväxt, efter att han tvingats vara utan mat i fyra timmar under en friluftsdag. Tyvärr hittar jag den inte. Någon?

Haha, är det sant?
Känner någon till det inlägget?

NisseEriksson
2007-04-18, 16:51

Haha, konversationen mellan Pingu och Bolio är en klassiker.

Rahf
2007-04-18, 16:53
Grabbarna grus som hade ådror i pannan och drack julmust + allt det Hades citerade in ovan tog tammefan priset.

NisseEriksson
2007-04-18, 17:24
Nästan alla Gladiatorerna1:s poster bl.a
vad har kanal 5 för internet adress?

Raggis
2007-04-18, 17:30
Damir T hade några sköna inlägg. Tyvärr är dom flesta borttagna.

David86
2007-04-18, 17:45

Måste veta hur den där bolio vs pingu matchen sluta, har inte garvat så mycket i hela tråden. *gah!*

Haha, är det sant?
Känner någon till det inlägget?
Självklart, letar efter den just nu :D

Hades
2007-04-18, 17:50
Måste veta hur den där bolio vs pingu matchen sluta, har inte garvat så mycket i hela tråden. *gah!*

http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=72758

Inlägg 268 och framåt... :)

von huff
2007-04-18, 17:58
blekfet2 å ryska_raketen:hbang:

z_bumbi
2007-04-18, 18:11
Herkis inlägg hade jag helt glömt bort.

Deceiver85
2007-04-18, 18:17
Skulle säga att Tolkias svar i "Du vet att..."-tråden om transsexualitet var en riktig pärla.

- Hur vet man att man är transsexuell?
- Man har alltid känt sig som en tjej, men Shadowfire skriver inte i ens träningsjournal.

KlopFer
2007-04-18, 19:23
HAAHAH! Det var fan länge sedan jag garvade såhär mycket :laugh:

Pata
2007-04-18, 20:14
Det var nån som skrev ett par roliga inlägg om en situation där flickvännens syrra bodde hos dom ett tag och hur det påverkade hans bajsrutiner... Skrattade våldsamt minns jag ...

Halldin
2007-04-18, 20:26
Det var nån som skrev ett par roliga inlägg om en situation där flickvännens syrra bodde hos dom ett tag och hur det påverkade hans bajsrutiner... Skrattade våldsamt minns jag ...
Slartibartfast. :)

Jag själv har nog egentligen bara en jävla massa bilder som är klassiska, och förmodligen borta allihop.

Goddaniel
2007-04-18, 20:42
Hejsan!

Jag har en mindre sensuell fläskläpp + ett sår på.
Ser inte så jättevacker ut och den vägrar bli mindre.

Saken är den att jag ska mingla med folk ikväll
samt gå på 100 års firande imorn.

Finns det något sätt att få svullnaden att gå ner fortare?

Testat is.. Funkar inte :(

I ansiktet eller ?

Tolkia
2007-04-18, 21:10
Metal_boy har presterat en del inlägg med panikångest-tema som är skön humorkonst:
Personligheter och smeknamn på Panikklubben
Flasher: Spenderar 15 minuter på Panikklubben med att ha panikattack och 90minuter med att speglar sig.

Normader: Måste gå till vatten kranen mellan varje jävla orolighet för att dricka hur jävla lång borta dom än är.

Pick-ups: Är där endast för att få en panikkompis för papperskasse-andning i sovrummet.

Cheerleaders: Flickvännen som följer med sin pojkvänn för att endast kunna beröma honom hur orolig, ur balans och panikartad han är.

Big Mac: Ni vet, fettot som har papperspåsar i 3 storlekar mindre, så man kan inte undgå att se panikattacken sprudla. Man tror han kommer få en panikattack efter 5 mins uppvärmning. Vanligaste efter nyår,

Bic Mac & C:O : Se ovan, fast dom är minst 3 stycken.

Panic lifters: Kompisarna som tränar panikpress där det största psykfallet lyfter mest.

King: Mycket snack mindre panik.

Titus: Mycket snack men också panik.

Ronniebe: Killen som tycker han är tuff som får panik i kängor,mössa,solglasögon och skriker "light panic, baby" och "nothing but a depression", plus använder dålig form.

Animals: Hardcore panicern som kör sitt race, är ofta aggresiva och mm.

Wannabepanic: Har dom senaste Better Panic kläderna, alltid perfekt hår som dom kollar till lite då och då. Är övertygande att dom är bäst.

Regular: Vanligt hårt panikattackerande folk, trevliga, sociala och är på Panikklubben för att ha panikgymnastik. Helt klart den mest uppskattade kategorin.

Nedanstående kräver för att vara riktigt roligt att man känner till ett något äldre inlägg av Herkulez: Min syn på träning (http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=47631&highlight=min+syn+p%E5+tr%E4ning).
Min syn på Panikångest
utan att skryta eller nåt så tycker jag väl att jag kan påstå att jag tillhör en av dom större Panic-attackers på kolo och därför tänkte jag att det kanske är intressant att höra min syn på Panikångest. Har hyperventilerat i en kondom så det är säkert rätt osammanhängande

Panikångestträningen

Jag har alltid varit en sån person som baserat mina panikpass på känsla, har jag kännt för att köra 30preparat i zoloftböjjen så har jag gjort det, har jag kännt för att träna social fobi istället för styrketräning fast jag körde det för 3dagar sen så gör jag det. Har aldrig följt ett schema, aldrig skrivit i ett block hur många Xanor Depot jag tog i en viss övning veckan innan. Jag tränar för att det är kul och får jag inte hyperventilera i en brun papperspåse då har panikträningen tappat sin poäng.

När jag var yngre så var jag helt besatt av att få en så stor panikattack som möjligt, gjorde 107,5piller i panikbänken i nian med en kroppsvikt på 66kg, 200 i zoloftböjjen i smithen nån månad innan jag fyllde 17 vägandes 74kg, 270 i zoloftböjjen när jag var 20-21 och 170 i panikbänken visserligen med brun kasse samtidigt. Nu 4-6 år senare så är jag inte ens i närheten av dom påsarna och pillrena, panikbänken kör jag inte mer pga luftvägsskada, zoloftböj kan jag inte köra mer för att jag svimmade pga en lite för hög takts andning, panikpressar kör jag på bra mycket mindre påse än då för att jag blivit så rädd hyperventilera för mycket efter panikbänkskadan etc. overall så kör jag på mycket mindre påsar nu och hur kommer det sig? jo jag har lärt mig en sak som är fruktansvärt viktigt ifall man ska bli en bra panikbyggare...PANIKKONTAKT... Jag har lärt mig att riktigt koncentrera mig och dra/pressa fram våldsamma panikattacker enbart från ett litet socialt obehag, och det har gjort så att jag inte kan "vålda" på samma sätt som förut med papperspåsarna men även så att jag håller mig skadefri, återupphämtar mig bättre och växer bättre. Jag ska ändå inte bli en Läkare, Arkitekt, Politiker etc så varför ska jag vara normal??!! Har även pratat med många av dom bättre panikbyggarna som huserade i Knäckebrödhult på 80-talet och dom körde på samma sätt som jag kör nu, lättare påsar, mer strikt framarbetade attacker men mer kontakt.
4-5påsar i veckan, 12-20piller, 6-15reps, varierar som fan.

Viktigaste är inte hur tungt du kör, utan hur länge du orkar köra och hålla Panikattacken igång.

TRÄNA FÖR ATT HA PANIKÅNGEST men HA INTE PANIKÅNGEST FÖR ATT TRÄNA då blir det bara pannkaka av det hela och det håller nästan aldrig i längden.
har ni frågor eller synpunker så svarar jag när jag inte har en attack, blir det massa edits sen så är det för att jag panikattacken lagt sig

Halldin
2007-04-18, 21:14
Classic Jense: http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=958276&postcount=3

Rahf
2007-04-18, 22:11
Metal_boy har presterat en del inlägg med panikångest-tema som är skön humorkonst:

Nedanstående kräver för att vara riktigt roligt att man känner till ett något äldre inlägg av Herkulez: Min syn på träning (http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=47631&highlight=min+syn+p%E5+tr%E4ning).

Jag klarar inte av att läsa hela.. Sitter och asgarvar vid denna tid och familjen försöker sova :laugh: :laugh: :laugh: Våran Parson Russel Terrier tiltar huvudet när hon tittar på mig.

Deceiver85
2007-04-18, 22:17
LAR har producerat en hel del komiska inlägg, tydligen!

om aliquis är en 7:a är jag en 24:a. han ser ju ut att vara från finland.

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showpost.php?p=2239118&postcount=1334

Sir Anselm
2007-04-19, 15:12
Från konstiga drömmar-tråden:

I natt drömde jag att jag kunde ge mig själv oralsex. Det hade kunnat bli en jättetrevlig dröm, men tyvärr var det inte alls skönt och dessutom smakade det konstigt.

Deceiver85
2007-04-19, 15:17
Knappast roligt, men lik väl intressant :D

Tigerkotten
2007-04-19, 15:50
Jag är full som faan men min sjuts kommer inte färänn 18,45, ska jag sätta på Karin en gång till *gah!*

hehe det här inlägget ska jag spara och skicka till eric när han blir runt 18år:laugh:

Han kom på oss i Tisdags *gah!*

Han öppnade dörren och ville ha en förklarin varför mamma skreck och pappa låg på henne :laugh:

Hej då hon är sugen igen

Från babbla tråden :]

Slartibartfast
2007-04-19, 15:58
LoL. Pingu har fet respekt för sin fru.

Nina L
2007-04-19, 15:59
Signaturmaterial:

När telefonförsäljare ringer till mig så blir det dom som försöker lägga på.

Jag är hedrad! :D

machine gun
2007-04-19, 18:28
En gammal klassiker :D

Diskussion mellan Grub och nybörjare om godtyckligt ämne:

Noob1: Jag såg en apa i ett träd igår eftermiddag. Den hade en röd liten hatt på sig. Undrar vad den hette.

Grub (sekunden efteråt): "alla apor som har röda hattar heter Niklas" J Zool. 2005 354.P, P18.

Noob1: Aha! Fachinerande! Är det verkligen så? Jag menar, ALLA apor med röda hattar kan väl inte heta niklas?

Noob2: Hur kan alla apor med röda hattar heta Niklas?? Jag menar, vem döper dem? OCh varför bara till Niklas. Är det verkligen så? Om apan har en röd keps, då? Är det nån skillnad? Heter han fortfarande Niklas?

Grub: Heter fortfarande Niklas, oberoende av huvudbonad, så länge den är röd.

Noob3: Om apan har en röd bandana. Heter han fortfarande Niklas då, eller är det nån skillnad. Förlåt om jag frågar dumma frågor.

Jwzrd: Men herregud, folk! Ha lite distans till det hela!

Grub: Det är ingen skillnad. Röd huvudbonad=Niklas. För tredje gången.

Ett halvår senare:

Noob4: Det sitter just nu en apa i ett träd utanför mitt sovrumsfönster. Han har en röd keps. Jag kallar honom Robert.

Noob1: Alla apor med röd hatt heter Niklas.

Grub: Noob1, hur kan du vara så säker på det?

Noob1: Va? Det har du ju själv sagt!

Grub: Det har jag inte alls.

Noob1: Men va fan!? quote: "Heter fortfarande Niklas, oberoende av huvudbonad, så länge den är röd" -Grub

Grub: Jovisst, men då måste man ju också ta i beaktande veckodagen. "Alla apor som iakktas på lördagar, oberoende av huvudbonad kan heta nåt annat än Niklas. Med 84% sannolikhet heter den Trygve." J Biol. 2006 297.P, P 21. Man måste alltså ta hela veckan i beaktande, inte bara enskilda dagar.

Noob1: Men då var det ju osant det du skrev tidigare?

Grub: Nej, det stämmer mycket väl. När du såg din apa var det torsdag.

Noob1: Varför sa du inte det då?

Grub: Jag svarade på frågan. Mitt svar stämmer.

Tigerkotten: Noob4, snygg avatar, har du msn?

Allan: Men vad är dethär för dumheter!? Tråd låst!

mangs
2007-04-19, 19:58
Har missat denna tidiagre, den var riktigt rolig!:D

Lexidos
2007-04-19, 20:46

Men vad heter apan om den har blå huvudbonad och det är en söndag på ett skottår i maj? :smash:
Riktigt bra var den ialla fall :D

machine gun
2007-04-20, 10:37
En till klassiker:

Du menar om dina, säg, 200 gram protein per dag skulle byggas in som muskelprotein? 200 x 365 = 730 kilo muskler på 10 år.

Lasse Kongo
2007-04-20, 10:43

HAAAAHAAAAA ja fyfan det där måste vara bland det bästa som har skrivits på kolozzeum, så jävla braaaa, jag dör när jag läser: Jwzrd: Men herregud, folk! Ha lite distans till det hela!

Sen är det extra kul att det är Slartibast som skrivit inlägget, han har ju bra koll på det där då han skulle kunna vara alla av de där noobsen, så det är inte konstigt att det blev ett så bra inlägg :laugh:

Solros
2007-04-20, 11:14
En jävligt kul grej var när Mental_boy lade upp en bild där han drog upp sin tshirt och exponerade sin högra bröstvårta i tråden Triceps är en mäktig hästsko (http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=48221&highlight=h%E4stsko)

Han verkar ha tagit bort den nu dock, fan :(

Tigerkotten
2007-04-20, 11:50

hahaha vafaen, vart fanns den där? Den har jag aldrig sett tidigare :D

Jag har faktiskt inte frågat om någons msn här på kolo.. :)

machine gun
2007-04-20, 14:50
hahaha vafaen, vart fanns den där? Den har jag aldrig sett tidigare :D

Jag har faktiskt inte frågat om någons msn här på kolo.. :)

Om man klickar på den lilla grå fyrkanten med ett > bredvid nicket så kommer man till ursprungstråden ;)

Alexlindgren
2007-04-22, 07:26
Långt ifrån det roligaste, men jag fnissade lite när jag läste följande:

Flashbälte á la gucci med STORT G är antagligen "brommastekare år 2001" ett lite diskretare som det andra, som det inte skriker Gucci om gillar jag mer.

Det jag tyckte var kul är att Alex var 11 år då, och hade tydligen stenkoll på vad de populära killarna ute på solvik hade på sig när de gled runt.

är 16 nu, och jag har inte haft kolo i 5 år. Men kan ha varit 14-15. :)

TheSQUAT
2007-04-22, 08:13
Länge sen clash var i farten men här är länk till en av hans trådar

http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=8837

OggeP
2007-04-22, 11:29
Ölobrännvins hemmagym där han stolt poserar med ett ansiktsuttryck utav bästa downsmärke.

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showpost.php?p=655317&postcount=6

OggeP
2007-04-22, 11:30
Ölobrännvins hemmagym där han stolt poserar med ett ansiktsuttryck utav bästa downsmärke.

+

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showpost.php?p=655348&postcount=9

:hbang:

OggeP
2007-04-22, 11:30
+

+

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showpost.php?p=655659&postcount=17

:bumbi

Hades
2007-04-22, 11:33
Haha, Ogge, de där bilderna äger. :laugh:

Kaboffastar
2007-04-22, 11:58
Hahaha Ogge kommer in och visar vart skåpet ska stå.

shadowfire
2007-04-22, 12:07
Den där hadde jag missat helt...

Alltså jag är helt matt efter läst den, my gawd.. den var bra.

hahah jag är också förstörd..

Ryska_raketen
2007-04-22, 12:50
Haha, dom downabilderna äger så jävla styggt ogge! Tack för att jag fick skratta lite innan dagens pass

Vastrix
2007-04-22, 12:59
Riktigt härlig tråd!

är 16 nu, och jag har inte haft kolo i 5 år. Men kan ha varit 14-15. :)

hur gammal var du 2001...?

flakkz
2007-04-22, 15:02
Fan asså jag vet inte vart jag ska börja. Jag fick för mig att chatta lite förra veckan (måndag) och stötte på en tjej som verkade asbra liksom helt sjukt bra. Så vi pratade lite på msn men hon visade ingen bild vilket jag tyckte var skumt. Men hon sa att hon inte hade någon men skulle fixa och att hon lovade att hon såg ut så som hon hade beskrivit sig. Vi tjötade på som fan och sedan ville hon helt plötsligt ringa mig. Man är ju inte mer än en dum kille så jag gav ut mitt nummer. Visst allt var bra i telefon sedan ringde hon hela veckan ut flera gånger per dag vilket jag faktiskt reagerade lite på. Hon messade sönder min telefon med massa söta sms också väldigt skumt.

Sedan pratade hon om att hon ville träffas till helgen jag var tveksam och sa att jag inte gillar att rusa in i saker så. Efter att hon tjatat ännu mer gick jag med på att träffa henne på ett cafe i stan under lördagen. Nu börjar det skumma. Så ligger man här och chillar i fredags och så får jag ett sms "hej jag är påväg hem till dig för att hälsa på". Va fan nu börjar man ju änna få lite panik vad fan är detta för tjej. Tänkte först på att släcka alla lampor i lägenheten och låtsas ej vara hemma. Men jag övergav denna iden när det ringde på min dörr.

Jag vill inte vara taskig eller så men där stog tamigfan ett monster som mer eller mindre trängde sig in. Vilken jävla damptjej. Nu började jag få panik för vad fan ska man göra när hon försöker krama om en liksom. Hennes mun bara maler på "diagnos mundiarre" och när jag äntligen får säga något. Så frågar jag varför hon kom hem till mig och hur hon fick reda på vart jag bor?. Hon hade gått in på eniro och sökt på mitt telefonnummer tydligen. Så vi satte oss ner i min soffa och pratade lite bla om hennes enorma fötter som mätte 44cm. Jag försökte säga att jag måste sova men då sa hon bara att hon kunde sova i soffan. Tillslut lyckades jag ljuga mig ur situationen och få henne ifrån lägenheten. Min hemtelefon och mobil blev sedan nerringd hela helgen och jag sa flera gånger att vi verkligen inte skulle passa ihop men det går fan inte in i henne. Jag har nog stött på en riktig psykotjej. Är jävligt nojig just nu men jag hoppas jag kan hålla mig undan tills hon slutar höra av sig men just nu ser det inte ljust ut. ALDRIG MERA CHATTA

*popcorn*

Slartibartfast
2007-06-25, 08:09
Vet inte om detta ren varit uppe men fyfan vad jag flabba!

jag kör bara singlar. i alla pass..raktigenom..

sen, angående kostillskott så käkar jag inga..den enda föda jag intar är KRÄM..jordgubbskräm..hallonkräm osv..

en vanlig dag

0500 1 liter kräm

07 0,5 liter kräm

0900 1 liter kräm

1200 kräm

15 ''

ja ni förstår..bara kräm för min del..

Stoltz
2007-06-25, 08:31

Aj... Det gjorde ont av att läsa det, både i den där magsugarpunkten mellan magen och könet och i magmusklerna efter allt garv. Det var en del att ta in ;)

thatkrillesshow
2007-12-05, 19:48
Bump!

Snacka om opti magträning:laugh:
Finns det inga mer roliga inlägg:confused:

Ryska_raketen
2007-12-05, 20:43

+

+

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showpost.php?p=655659&postcount=17

:bumbi

KAKAKAKKAKAKAM bästa downabilder någonsin!!

GET DOWN WITH EM DOWNAS½!!!!11111:laugh: :laugh: :laugh:

Olsson
2007-12-05, 23:47
I tråd med titlen "Saker som gör att tjejen fullständigt smälter"

En sån här borde funka.
http://www.geocities.com/ddayconneaut/images/2003/kessler/flamethrower.jpg

OggeP
2007-12-06, 08:08
KAKAKAKKAKAKAM bästa downabilder någonsin!!

GET DOWN WITH EM DOWNAS½!!!!11111:laugh: :laugh: :laugh:

http://www.thefunkstore.com/azDVDs/March2006/DVD-KCsunshineBandLive.jpg

*kissass*

newb123
2007-12-09, 01:02
Tjena Plucke här. Dagsformen för 4 år sedan (opumpad, otränad och förkyld och cancer) Jag har tränat i 3 månader och syftet är att få ligga, därför lägger jag ut bilder här. Vad tycks?
Sedan undrar jag om ngn har tipps på hur man kommer åt övre pecs bäst.

Stats: Cablecross 7 plattor 3 reps.
Biceps curl: 25*12+3-12

Kör inte ben då jag tar 190kg i latsdrag.

Obs! Endast seriösa svar!

DANNE1988
2007-12-30, 21:41
Men vad heter apan om den har blå huvudbonad och det är en söndag på ett skottår i maj? :smash:
Riktigt bra var den ialla fall :D

Boris

Wiken
2008-01-01, 17:01

HAHAHAAH!! det roligaste jag läst på kollo någonsin definitivt.
skrattar så jag gråter.. så klockrent!

Thewind
2009-01-22, 11:33
Ja herregud, har garvat hela morgonen.

Stoltz
2009-01-22, 11:55
:laugh:

Nitrometan
2009-01-22, 13:17
Ja herregud, har garvat hela morgonen.

:laugh:

Ja! :laugh:

Underbar bump!

Nitrometan
2009-01-22, 13:21
Länge sen clash var i farten men här är länk till en av hans trådar

http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=8837
Och nu är han tillbaka. Snart kanske det kommer fler guldkorn från clash?

Thewind
2009-01-24, 13:54
Annars så var musiken på första filmen hemsk! STK har mycket att lära av pighouse.
Musik,bänkpress, kusinknull, sälrodd, mammapappabarn,traktor.

Medans pighouse kan lära följande av STK:
Debatt, knäböj, marklyft, tunnelbana, skägg, frisyr, språk, bastusex.

Traktor? :laugh:

tp_88
2009-01-24, 14:03
Alltså lyssna på texten i låtarna. "fire" rimmas med "desire." Jag tror f-n att hälften av alla dåliga låtar som har gjorts någonsin har haft med dom två orden. Och typ "Him and me will live in harmony." Bara någon som sitter i rullstol och andas med hjälp av en maskin och hatar världen skulle skriva nåt sånt.

Och vad tänker dom med när dom har spelar sitt hemlands musik med instrument som ingen har sett förr? Och musiken låter som en dålig omskrivning av deras nationalsång. Ingen vill höra trummor som man slår på händerna med. Och typ en truma med nån slags fjäder? Det ska underhålla Europa? Och Tyskland körde med en kärlekssång. På tyska. Han kunde lika gärna tagit livet av sig på scenen.

Har ni märkt att dansarna alltid är tio ggr mer exalterade än själva artisterna? Fast man måste väl dra tio linor minst på toaletten innan man orkar med den skiten.
Sjukt bra! :laugh:

skaparn
2009-01-24, 14:17
Traktor? :laugh:

Det borde vara strängeligen förbjudet att hänvisa till ett inlägg utan referensnumret så man kan se i vilket sammanhang det är skrivet.

Om det var ett inlägg innan det infördes i forumprogramvaran ber jag om ursäkt.

Stoltz
2009-01-24, 14:22
Det borde vara strängeligen förbjudet att hänvisa till ett inlägg utan referensnumret så man kan se i vilket sammanhang det är skrivet.

lol

Björn S
2009-01-24, 14:22
Sjukt bra! :laugh:

Haha, den var faktiskt bra :D

creperiet
2009-01-24, 18:55
jag kör bara singlar. i alla pass..raktigenom..

sen, angående kostillskott så käkar jag inga..den enda föda jag intar är KRÄM..jordgubbskräm..hallonkräm osv..

en vanlig dag

0500 1 liter kräm

07 0,5 liter kräm

0900 1 liter kräm

1200 kräm

15 ''

ja ni förstår..bara kräm för min del..

Är detta originalet av "fish and a rajskäääjk"??

Lellan
2009-01-24, 19:02
Är detta originalet av "fish and a rajskäääjk"??

:D Tycker det är så sött på nå sätt. KIS: Keep it simple (gone bad).

hultman
2009-01-24, 19:11
Haha. Kräminlägget är ett av få inlägg jag faktiskt skrattat rätt hårt åt på kolozzeum :D Det roligaste med Victor_Balck och hans gamla pusskompis Flexonline var ju att alla tog deras inlägg stenseriöst :'D

Thewind
2009-01-25, 12:34

Nej det är slarvquotat manuellt, sorry för det. Av 130kg i Javajournalen, typ tre sidor bak eller något.

stevebc
2010-06-15, 23:19
Jag saknar Megatuttarna iblandJag väljer att bumpa en annan tråd från 2008. Detta är guld. (klicka på den grå pilen)

Deceiver85
2010-06-15, 23:51

Mannen som gav "skitnödig" ett ansikte, hahaha :D Jag garvar lika hårt åt den där bilden varje gång jag ser den!

pojken
2010-06-16, 00:33
Grazzafukkinrazzi: Han kommer med största sannolikhet få tråden låst så fort som möjligt för att sedan låtsas som att ingenting har hänt. :)

Hahhaha It's funny because it's true!

snej
2010-06-16, 06:12
Episk tråd. :)

Nitrometan
2010-06-16, 06:56
Jag väljer att bumpa en annan tråd från 2008. Detta är guld. (klicka på den grå pilen)

Steve! Vilken underbar bump! Tack!

rooz
2010-06-16, 06:59
Hahaha, sjukt underbart:laugh:

LAR, han hade en poäng ändå:thumbup:

skaparn
2010-06-16, 07:04
Jag väljer att bumpa en annan tråd från 2008. Detta är guld. (klicka på den grå pilen)

Bra bump! För då hittade jag några av gladiatorerna1's gamla härjningar. Ingen kunde trolla som h*n.

stevebc
2010-06-16, 12:27
Fan, jag försöker verkligen hitta en tråd av gladiatorerna1 som jag letat efter för länge. Den handlar om att hon söker jobb, funderar på äldrevården men tillägger att hon inte vill torka rumpor på gamlingar.

Grazzafukkinrazzi
2010-06-22, 20:18
Grazzafukkinrazzi: Han kommer med största sannolikhet få tråden låst så fort som möjligt för att sedan låtsas som att ingenting har hänt. :)

Hahhaha It's funny because it's true!

Haha! you know it, brotha! :cool:

Chaan
2010-11-02, 03:00
Det här är ju roligt.

Fråga, hur många var där? Jag kom 18.40 och tränade till 19.30, verkade inte vara en jävla KOLOIT där:banned

Sen var det inlägget som beskriver Kwon's ninjutsudräkt som en del av hans hud. Men det hitta jag inte.

http://chaan.se/myspace/badler.jpg

Angel
2010-11-02, 06:27
gladiatorerna1 var guld. Jag minns när hon skulle bleka tänderna och satt med det förlänge....eller när hon skulle byta efternamn och ville heta något i stil med Silfverpil och frågade kollo vad hon skulle heta. Och var det inte nångång hon gjorde en tråd för att fråga hur man loggade in på hotmail eller nått sånt?

Nitrometan
2010-11-02, 08:44
För att inte glömma när hon frågade vad b&k (nuvarande Body) hade för webadress.

"Alla" visste ju att det hette http://www.bk-sportsmag.se/ på den tiden.

Den tråden spårade ur fort och blev rolig.

bb X
2010-11-02, 09:02
Min signatur :D

mangs
2010-11-02, 09:14
Det var ju bara pga att Kolozzeum var den enda sida som fungerae på hennes dator, varken google eller gulasidorna fungerade där.

Kolozzeum är allvetande!

Cilia
2010-11-02, 09:53
Det var ju bara pga att Kolozzeum var den enda sida som fungerae på hennes dator, varken google eller gulasidorna fungerade där.

Kolozzeum är allvetande!
Jag saknar henne också. En helt fantastisk människa/figur. Svårt att veta vad som var på riktigt. Men få var så roliga att reta iaf.

G_lund
2011-03-08, 21:01
Bump.

Jag kan inte länka till detta inlägget eftersom jag inte hittar det..
Men någon (Tolkia?) förklarar på ett enkelt sätt hur man vet om man är en tjej i en killkropp.

Något i stil med: "Man tror man är tjej men Shadowfire kommenterar aldrig i ens träningsjournal."

Grazzafukkinrazzi
2011-03-08, 22:05
Bump.

Jag kan inte länka till detta inlägget eftersom jag inte hittar det..
Men någon (Tolkia?) förklarar på ett enkelt sätt hur man vet om man är en tjej i en killkropp.

Något i stil med: "Man tror man är tjej men Shadowfire kommenterar aldrig i ens träningsjournal."

redan postat av dec85 i tråden ju :p

stevebc
2011-03-08, 22:38
För att inte glömma när hon frågade vad b&k (nuvarande Body) hade för webadress.

"Alla" visste ju att det hette http://www.bk-sportsmag.se/ på den tiden.

Den tråden spårade ur fort och blev rolig.Kanal 5:s adress också.

Men satan vad jag har letat efter den tråden om jobbsökande inom äldrevården.

Angel
2011-03-08, 23:19
Finns hon inte kvar då? Alltså hennes användare.

stevebc
2011-03-08, 23:27
Har för mig att hon är bannad sedan flera år tillbaka.

Zoidy
2011-03-10, 17:05
Läste igenom några gamla trådar där Grub får ta emot samma frågor upprepade gånger från nybörjare som mig. Ett mönster i fråga/svar matrisen uppdagades efterhand. Detta är min syn på varför Grub får svara på samma frågor hela tiden, varför folk blir upprörda och varför vissa nybörjare sitter snyftande i ett hörn och inte vet hur de ska vara optimala.

Obs! Denna post är inte för att flejma Grub. Jag älskar honom och han har lärt mig massor!

Diskussion mellan Grub och nybörjare om godtyckligt ämne:

Noob1: Jag såg en apa i ett träd igår eftermiddag. Den hade en röd liten hatt på sig. Undrar vad den hette.

Grub (sekunden efteråt): "alla apor som har röda hattar heter Niklas" J Zool. 2005 354.P, P18.

Noob1: Aha! Fachinerande! Är det verkligen så? Jag menar, ALLA apor med röda hattar kan väl inte heta niklas?

Noob2: Hur kan alla apor med röda hattar heta Niklas?? Jag menar, vem döper dem? OCh varför bara till Niklas. Är det verkligen så? Om apan har en röd keps, då? Är det nån skillnad? Heter han fortfarande Niklas?

Grub: Heter fortfarande Niklas, oberoende av huvudbonad, så länge den är röd.

Noob3: Om apan har en röd bandana. Heter han fortfarande Niklas då, eller är det nån skillnad. Förlåt om jag frågar dumma frågor.

Jwzrd: Men herregud, folk! Ha lite distans till det hela!

Grub: Det är ingen skillnad. Röd huvudbonad=Niklas. För tredje gången.

Ett halvår senare:

Noob4: Det sitter just nu en apa i ett träd utanför mitt sovrumsfönster. Han har en röd keps. Jag kallar honom Robert.

Noob1: Alla apor med röd hatt heter Niklas.

Grub: Noob1, hur kan du vara så säker på det?

Noob1: Va? Det har du ju själv sagt!

Grub: Det har jag inte alls.

Noob1: Men va fan!? quote: "Heter fortfarande Niklas, oberoende av huvudbonad, så länge den är röd" -Grub

Grub: Jovisst, men då måste man ju också ta i beaktande veckodagen. "Alla apor som iakktas på lördagar, oberoende av huvudbonad kan heta nåt annat än Niklas. Med 84% sannolikhet heter den Trygve." J Biol. 2006 297.P, P 21. Man måste alltså ta hela veckan i beaktande, inte bara enskilda dagar.

Noob1: Men då var det ju osant det du skrev tidigare?

Grub: Nej, det stämmer mycket väl. När du såg din apa var det torsdag.

Noob1: Varför sa du inte det då?

Grub: Jag svarade på frågan. Mitt svar stämmer.

Tigerkotten: Noob4, snygg avatar, har du msn?

Allan: Men vad är dethär för dumheter!? Tråd låst!

Det här är förmodligen nåt av det absolut roligaste jag nånsin läst :laugh:

ARMSTARK
2011-03-11, 09:13
Jag kan inte hitta inlägget nu men killen som beskriver hur han tränar sina "beeceps", nån som har koll? "Grabbarna frågar alltid mig, hur tränar du dina guns...osv..." Man måste läsa det inlägget, det går inte att återge. :laugh:

Nitrometan
2011-03-11, 09:19
Jag kan inte hitta inlägget nu men killen som beskriver hur han tränar sina "beeceps", nån som har koll? "Grabbarna frågar alltid mig, hur tränar du dina guns...osv..." Man måste läsa det inlägget, det går inte att återge. :laugh:

Antar att du menar denna:

Fått många fanmails från folk som undrar om mina gunz. "Vad är hemligheten?" frågar dom. "Hur hårt curlar du?"

Svar:

Jag kör hårt! Curlar hårt, tränar hårt. Jag är inte rädd för vikter, vikterna ska vara rädda för mig för att dom vet att jag kommer lyfta dom. Jag är inte räd för att skrika när jag lyfter, då ser folk mig och tänker på mina gunz när dom pumpas, det gillar dom. Jag är heller inte blyg för att hjälpa folk med deras besepträning och kommenterar gärna hur folk curlar sen ger jag dom tips när jag vilar (brukar sällan vila helt, har alltid en vikt i handen så att även när jag vilar spänns mina besep).

Dont work out for funz, do it to get megaphatt gunz!

Teal är besepkungen.

ARMSTARK
2011-03-11, 09:38
Antar att du menar denna:

Teal är besepkungen.

Hahaha, den är det, man bara måste älska killen! "Jag är inte räd för att skrika när jag lyfter, då ser folk mig och tänker på mina gunz när dom pumpas, det gillar dom." Oslagbart!

von huff
2011-03-13, 15:51
Inlägg i tråden om honom som tränade 1000 set armar på en dag

Det tog väl en dag ungefär... från början av dagen till mitten av slutet lr nåt.... haha så nu vet ni En del av setten kan inte räknas som set för man kanske bara klarade 3 reps sedan vila några sekunder släppa hantlarna i golvet och sedan fortsätta.... och när man körde tricepspress bakom huvudet vek sig bara armen och jag var tvungen att släppa hanteln och min kusin var för slut för att ta hanteln...

Om jag hade hittat på allt, hade jag inte gjort historian så tråkig.. då skulle jag skriva att jag anlitat en kille som stog och skrek på mig hela tiden, och att min morsa stod och lagade mat mitt i gymmet och att mitt öga sprack lr nåt....

Jag drack varm äcklig gainomax då & då oxå.... Vi kom på att göra det på morronen samma dag, om vi hade planerat det bättre hade vi gjort iordning matlådor å skit...

Det finns två typer av människor. Mike Mentzer sorten och Arnold sorten.. Mentzer är en mes som inte orkar träna länge och har ingen harmoni och kan inte dansa, är avundsjuk på Arnold sorten,skriver böcker för att bli ihågkommen, men dör sen och glöms bort ....Arnold sorten är ett cut above och förblir symbolen för framgång som resten inte kan uppnå.

Om jag tappar vinsten erkänner jag att det var dumt, annars ska jag bli er nya gud, och skicka bilder till er på mitt ansikte som ni måste klistra upp i taket ovanför sängen så det sista ni ser blir jag, och sen drömmer ni om Justin varje natt och får in det i erat undermedvetna att jag är överlägsen....
Antingen gör man det och vet om det fungerar, eller gör man det inte, men då ska man inte tjafsa som om man vet vad som kommer hända...

Sånna som inte tror på det är sånna som inte vågar vidga sina sinnen lr tro på något ovanligt överhuvudtaget om det inte är en proffessor i vit rock som berättar..... Allan har väl inte växt sen 1975 men skyller det på vafan somhelst... "knasig dag på jobbet, ont i knät" lr vafan somhelst.... Sen kommer jag, med något nytt som fungerar men neeeeeeeeeejjj! säger alla, "det kan ju omöjligt fungera, du har ju aldrig stått på en scen eller haft en artikel i B&K, vad vet du?"

Inget ont mot Allan, jag gillar hans journal och jag vill krama honom men han är kall och vill inte veta av mig......

von huff
2011-03-13, 15:58
MAXX: Det är fortfarande inte samma träningsprincip...Att köra en massa set varenda dag kan vem som helst göra, men det krävs en speciell människa för att utveckla ett sådant prioriteringsprogram som jag gjort. Det krävs en människa som står över resten... MAXX är precis som resten. en i mängden, ett får... Jag spyr på er, och får orgasm av att gå mot fåren, ty det är som att kasta jordnötter på en apa.

Mukki
2012-02-23, 15:57
Bump

http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=96859

<Mike>
2012-02-23, 16:18
Ett av de inlägg på kolo som fått mig skratta mest var Solros inlägg i denna tråden "roliga saker som hänt på din arbetsplats":

http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=149446

Inlägg 63. I sitt sammanhang var det så klockrent :D

MAXX
2012-02-23, 17:26
MAXX: Det är fortfarande inte samma träningsprincip...Att köra en massa set varenda dag kan vem som helst göra, men det krävs en speciell människa för att utveckla ett sådant prioriteringsprogram som jag gjort. Det krävs en människa som står över resten... MAXX är precis som resten. en i mängden, ett får... Jag spyr på er, och får orgasm av att gå mot fåren, ty det är som att kasta jordnötter på en apa.

haha

http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=11290

10 år sedan nästan. då man var inne i byggning och läste b&k,md,flex osv :)

hahavaffan
2012-02-23, 18:01
Bump

http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=96859Det roligaste med den tråden är dock hur förbannad Jorgen är :D

Oddish
2012-02-23, 21:52
Snelhest har en skön journal med bla detta:
Sen var det nån sorts fitnessbrud som började snacka med mig... frågade om jag tävlade osv... Jag verkligen HATAR babbel på gymmet *cry*. I alla fall sa jag att nu var det slut på bröstdelen och dags för axlar och slog en krabba mot henne så hon skulle fatta att jag vill träna inte snacka!

Jag har precis börjat gå igenom den här tråden från början och måste bara säga att ovanstående är bland det roligaste jag läst på på ett forum. Jag har tårar i ögonen. :D

Asdf
2012-02-23, 22:17
Damir T hade några sköna inlägg. Tyvärr är dom flesta borttagna.

Är Damir T kvar? Jag minns när vi skrev på msn för massvis med år sen och han hade bilder på ramboo som sin idol, och en gång då jag skulle adda några han kände som "jiddrade" med han. Han ville jag skulle skrämma dem med mina muskler ( på den tiden var jag större och han var tydlligen jäkligt imponerad) :)

egge
2012-02-23, 22:29
Är Damir T kvar? Jag minns när vi skrev på msn för massvis med år sen och han hade bilder på ramboo som sin idol, och en gång då jag skulle adda några han kände som "jiddrade" med han. Han ville jag skulle skrämma dem med mina muskler ( på den tiden var jag större och han var tydlligen jäkligt imponerad) :)

Han hade lite problem med attityden vill jag minnas. Hotade folk med att komma med 'sina kusiner jao'.

exor
2012-02-23, 22:47

Så skön.

mattilainen
2012-02-24, 00:32
Detta måste ju vara min favorit.
Eddie Vedder som utmanare... japp jag lider av skadeglädje :D

Samma här, jag skulle vilja se dig i "Vem vet mest?". :)

ceejay
2012-02-24, 00:46
fast den comebacken är ju inte så himla rolig egentligen.:)

Olegh
2012-02-24, 00:53
fast den comebacken är ju inte så himla rolig egentligen.:)

Nej precis, LeBron skulle ju bara leverera som vanligt, i "Vem vet mest". Inte mycket till comeback mao.

Asdf
2012-02-24, 09:31
Han hade lite problem med attityden vill jag minnas. Hotade folk med att komma med 'sina kusiner jao'.

Haha jag var väl en av hans kusiner på den tiden då ;) Det var aldrig att jag började bråka med någon för att han ville, det var bara löjligt o ge sig in i det. Men han var väldigt rolig och trevlig att prata med annars. Imponerad att han kom så långt inom kraftsport som han gjorde sen! Det var mängder av personer som häcklade hans ambitioner/planer och han var ofta arg över det, antar att det drillade han o köra stenhårt verkligen

shadowfire
2012-02-24, 10:04
Det roligaste med den tråden är dock hur förbannad Jorgen är :D

hahahah den där har jag missat, jörgens kommentarer är outstanding.. man riktigt känner hur han flippar :D

Stoltz
2012-02-24, 10:14
hahahah den där har jag missat, jörgens kommentarer är outstanding.. man riktigt känner hur han flippar :D

:laugh: Kände det verkligen när det var action i tråden, tyckte så synd om honom som kämpade så tappert och alla andra typ tokade loss så gott de bara kunde!

Scratch89
2012-02-24, 10:53
Bara för att jag är så egenkär, så länkar jag in mitt inlägg där jag såg den slående likheten mellan Mourten och Ullaredsbögen Mattiaz.

http://kolozzeum.com/forum/showthread.php?p=4050385&highlight=mourten#post4050385

Asdf
2012-02-24, 11:33
Bara för att jag är så egenkär, så länkar jag in mitt inlägg där jag såg den slående likheten mellan Mourten och Ullaredsbögen Mattiaz.

http://kolozzeum.com/forum/showthread.php?p=4050385&highlight=mourten#post4050385

Miss_incorrigible : Är det pga linnet?

För... jag brukar också ha linne på mig ibland.

Scratch89: Men se på frisyren och ansiktsdragen, hela själva poseringen och den uppbyggda sexualiteten runt omkring.

Miss_incorrigible : Jag ser inget direkt/indirekt sexuellt med någon av bilderna. :laugh:

Bakra
2012-02-24, 12:10
Gjorde egen Studie, tidigare disk http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?p=5015111#post5015111 där det sa att man inte kan gå upp i vikt av drycker zero

Jag testade detta som mig själv som försökperson, drack 8 liter varje dag sedan 2011-04-26, och resultat blev en uppgång på 1 kg, genom testet höll jag exakt samma kaloriintag 2300 jämt fördelat på kolhydrat protien fett varje dag, även vätseintaget var detsamma (vatten). Även aktivetsfaktorn var samma varje dag, allt var precis som INNAN jag började med testet.

Så tyvär jag hade rätt!.

Tycker det inlägget och hela den tråden är så gudomligt underhållande!

Solros
2012-04-03, 10:41
Ett av de inlägg på kolo som fått mig skratta mest var Solros inlägg i denna tråden "roliga saker som hänt på din arbetsplats":

http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=149446

Inlägg 63. I sitt sammanhang var det så klockrent :D

Haha, det var faktiskt ganska kul :)

Minimjölk
2012-10-11, 23:37
bumpar denna om fler vill skratta gott

Kål
2012-10-11, 23:44

:laugh: Kände det verkligen när det var action i tråden, tyckte så synd om honom som kämpade så tappert och alla andra typ tokade loss så gott de bara kunde!

Pratar ni om bildtråden? Finns de kommentarerna kvar? Njöt verkligen av att läsa de och bilden av jorgen var helt klockren.

Joe Hardgainer
2012-10-12, 00:58
Jag vill snorta EAA från dina fåror.

Om AronP:s form strax innan SM

Sniggel
2012-10-12, 01:02
Jag antar att Slartis problem med att hitta sidbläddraren i trådträdet i tråden har postats?

Matsa
2012-10-12, 01:34
Pratar ni om bildtråden? Finns de kommentarerna kvar? Njöt verkligen av att läsa de och bilden av jorgen var helt klockren.

De pratar om den här tråden: http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=96859

BlötSnö
2012-10-12, 04:00
De pratar om den här tråden: http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=96859

En del av namnförslagen var ju helt fantastiska...:laugh:

ARMSTARK
2012-10-12, 07:26
Ursprungligen postat av teal
Fått många fanmails från folk som undrar om mina gunz. "Vad är hemligheten?" frågar dom. "Hur hårt curlar du?"

Svar:

Jag kör hårt! Curlar hårt, tränar hårt. Jag är inte rädd för vikter, vikterna ska vara rädda för mig för att dom vet att jag kommer lyfta dom. Jag är inte räd för att skrika när jag lyfter, då ser folk mig och tänker på mina gunz när dom pumpas, det gillar dom. Jag är heller inte blyg för att hjälpa folk med deras besepträning och kommenterar gärna hur folk curlar sen ger jag dom tips när jag vilar (brukar sällan vila helt, har alltid en vikt i handen så att även när jag vilar spänns mina besep).

Sheogorath
2012-10-12, 08:20
Ursprungligen postat av teal

Svar:

awesomooo
2012-10-12, 08:30
Jag är 175cm och hade stora problem med att komma över 75kg. För 5-6månader sean när jag verkligen "bestämmde" mig för att gå upp så låg jag på 72.5kg.

Jag köpte in lite grejer och mitt schema i veckan såg ut ungefär såhär:

bla.. bla.. bla..

benträning fick jag från fotbollen

bla.. bla.. bla..

nu ligger jag på strax över 80kg och målet är 85kg.

frågor på detta?

Tyckte jag var lite roligt : )

Gober
2012-10-12, 09:29

Nu förstår jag varför någon frågade den nya medlemmen LizaK om hon är Gladiatorerna1.

Vad sur Jorgen blev :d

MackeJuve
2013-03-24, 15:36
bu,mp