Visa fullständig version : Dalbads vs Self? Vilket?
Hej!
Jag ska snart köpa mig nytt protein, har kört med lite olika märken men tycker just nu att Dalblads whey class är bäst, och godast. *popcorn*
Men nu har jag läst lite om detta, SELF Omninutritions Micro whey active som ska vara ett vassleisolat.
Så nu undrar jag om någon har kört med detta? Och vad tycker ni om smakerna?
Är det någon ide att lägga ut några kronor mer på ett vassleisolat istället för koncentrat?
// PooX
Har provats Selfs Micro whey active och måste säga att det utan konkurrens är det äckligaste chokladproteinet alla kategorier. Men bryr du dig inte om smaken funkar det säkert ;)
paddanboy
2007-04-16, 16:09
Hej!
Jag ska snart köpa mig nytt protein, har kört med lite olika märken men tycker just nu att Dalblads whey class är bäst, och godast. *popcorn*
Men nu har jag läst lite om detta, SELF Omninutritions Micro whey active som ska vara ett vassleisolat.
Så nu undrar jag om någon har kört med detta? Och vad tycker ni om smakerna?
Är det någon ide att lägga ut några kronor mer på ett vassleisolat istället för koncentrat?
// PooX
Nej det är ingen större idé med isolat.
Själv skulle jag inte köpa SELF eller DB alls, det första varutmärket har ju gett sken av att vara oseriösa när de hade en produkt vid namn "pyrotrim" som riskerade skada levern, den ansvariges svar var ungefär "kunderna gillar när det bränner lite". DB är väl bra grejer, men varför betala för ett märke och smak?
Köp godis för pengarna om det ska va gott.
Okej!
Vad ska man fundera på för protein då? Kan ni ge något exempel?
Som man inte betalar för ett märke?
Fultjack
2007-04-16, 16:18
kolozzeums egna tex
5kg för 599 här i webshopen :thumbup:
Handcuff
2007-04-16, 16:23
kolozzeums egna tex
5kg för 599 här i webshopen :thumbup:
Kan bara instämma :thumbup:
Annars är väl whey-80 från en konkurrent populärt
Så det är ingen ide att lägga några extra kronor på isolat alltså?
Jo, har kört med whey-80 förut, men kanske man ska testa whey-100 eller kolozzeums egna.. Vad tror ni ?
Jo, har kört med whey-80 förut, men kanske man ska testa whey-100 eller kolozzeums egna.. Vad tror ni ?
Ger säkerligen ingen märkbar skillnad om du kör -80, -100,
isolat eller koncentrat...
om du tycker om Dalblads Whey Class så håll dig till det.
du lär, som sagt tidigare, inte märka någon skillnad ändå.
många letar länge efter ett pulver som dom trivs med och har du redan hitta ett så är det bara bra för dig.
Köp ett som blandar sig bra, annars kommer du bli tokig som mig ;)
Kolozzeum Pure Whey cocos eller banansmak.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.