Visa fullständig version : Synerlin
Tomainen
2003-03-15, 19:27
Vad är det för ett ämne? hur fungerar det? Var kan man få tag på det?
King Grub
2003-03-15, 19:31
Det är tabletter med en kombination av efedra och koffein. Dyra, och med stor säkerhet ett slöseri med pengar. Finns på diverse dubiösa nätbutiker.
Varför undrar du var du kan köpa något du inte ens vet vad det är?
Tomainen
2003-03-15, 23:47
Originally posted by King Grub
Det är tabletter med en kombination av efedra och koffein. Dyra, och med stor säkerhet ett slöseri med pengar. Finns på diverse dubiösa nätbutiker.
Varför undrar du var du kan köpa något du inte ens vet vad det är?
Så att jag skulle slippa fråga sedan, om det var något som någon rekommenderade.
Aaa.. Synerlin skulle då vara avsett för att tex käka före träningspasset?
När jag ändå börjar tänka på det, finns de nåt bra, uppiggande och prisvärt ämne man kan ta före styrkepasset eller morgonpromenaden? Utesluter kaffe, det får jag verkligen inte ner..
jenan546
2003-03-15, 23:51
Originally posted by Tomainen
Så att jag skulle slippa fråga sedan, om det var något som någon rekommenderade.
Aaa.. Synerlin skulle då vara avsett för att tex käka före träningspasset?
När jag ändå börjar tänka på det, finns de nåt bra, uppiggande och prisvärt ämne man kan ta före styrkepasset eller morgonpromenaden? Utesluter kaffe, det får jag verkligen inte ner..
Koffeintabbar, mer prisvärt kan det inte bli..
Tomainen
2003-03-16, 00:09
Originally posted by jenan546
Koffeintabbar, mer prisvärt kan det inte bli..
hhm.. Men vad tar ni före morgonpromenaden? Antar att alla tar prot, men har hört att de borde va ca 10g kollisar också. endel tar koffein.
Vad rekommenderar ni och varför?
Originally posted by Tomainen
hhm.. Men vad tar ni före morgonpromenaden? Antar att alla tar prot, men har hört att de borde va ca 10g kollisar också. endel tar koffein.
Vad rekommenderar ni och varför?
Jag brukar dricka en kopp kaffe endast före promenaden. När jag kommer hem blir det prottedrink plus frukost. :-) Fungerar bra för mig hittills. Har inte tappat nåt speciellt med muskler heller.
/Trax
Synerlin är iofs jävligt mer prisvärt än ett visst annat ECA-prepp från ett väldigt hypat och omskrivet företag.
Slöseri med pengar? Relativt vad? Kreatin, glutamin, sega råttor? Jag tycker det är helt klart ett av de tillskott man märker effekt av bäst. :hbang:
Tomainen
2003-03-16, 13:13
Originally posted by cjs
Synerlin är iofs jävligt mer prisvärt än ett visst annat ECA-prepp från ett väldigt hypat och omskrivet företag.
Slöseri med pengar? Relativt vad? Kreatin, glutamin, sega råttor? Jag tycker det är helt klart ett av de tillskott man märker effekt av bäst. :hbang:
Man kanske ska pröva de och se. har det några negativa biverkningar?
goa_killen
2003-03-16, 13:53
Funderar oxå på nåt liknande nu te när fettet ska bort..
Biverkningar??
Biverkningar... Kolla på www.fass.se ....
Tips: Sökfunktionen, alternativt Google etc! :whipped:
För de som inte orkar eller gärna köper grejer utan att kolla upp det så noggrant så kan jag väl säga att ja, det finns biverkningar. Du kan få svårare att somna då hjärtat klappar fortare än vanligt t.ex. Blir du freakig av kaffe är det ingen höjdare.
Tomainen
2003-03-16, 18:14
Aaa.. såg att de fanns att köpa på www.naturensdroger.nu
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.