handdator

Visa fullständig version : Hur far man en "Brad pitt midja"?

beckman88
2007-04-13, 01:25
Jag har formodligen de samsta generna man kan ha nar det galler snygg midja, dvs att min midja ar bred, Jag bara undrar om det hjalper att trana Oblix for att fa en mer Fast midja?

NiZaC
2007-04-13, 01:36
Jag har formodligen de samsta generna man kan ha nar det galler snygg midja, dvs att min midja ar bred, Jag bara undrar om det hjalper att trana Oblix for att fa en mer Fast midja?
Om du tränar midjan så blir den större, och ja fastare, precis som allt annat du tränar. För att få smalare midja ska du gå ner i vikt.

Edit: Jag börjar mer och mer tro att du driver med mig?

Whistler
2007-04-13, 01:57
Muskler är hårdare än fett.

Ökar du musklerna så blir de större, alltså får du fastare midja, men också större sådan. Går du ner i vikt genom att bränna bort fett så får du också fastare midja, och smalare sådan.

De flesta anser nog att obliquerna tränas tillräckligt i basövningarna (knäböj t ex) och att man inte vill ha för stora sådana genom att träna dem specifikt, eftersom det ger intryck av bredare midja.

Men jag kan ha helt fel, klockan är sen och jag är hungrig.

Jacksatan
2007-04-13, 07:39

Har du bred midja för att du är tjock eller för att du har bred midja av naturen? Är du tjock, deffa. Är du född med bred midja finns det inget du kan göra förutom att göra den visuellt mindre genom att bygga på en jävla rygg och axlar.

Brooklyn
2007-04-13, 10:01
mycket med gener.

beckman88
2007-04-13, 14:23
Edit: Jag börjar mer och mer tro att du driver med mig?

pa vilket satt driver jag med dig? Aldrig sett dig innan :P

Jackatan : Jag har Bred midja narturligt, kan inte saga att jag ar supersmal, har ratt mkt att deffa bort, men jag ar lang fran tjock

King Grub
2007-04-13, 15:39
Har du en naturligt bred midja kan du inte få den speciellt smal, om du inte börjar med korsett eller plockar bort revben.

Rahf
2007-04-13, 16:51
Utseendet på obliques är genetiskt betingat, det enda du kan göra är att få dem att framträda genom träning.

skaparn
2007-04-13, 20:36
pa vilket satt driver jag med dig? Aldrig sett dig innan :P

Jackatan : Jag har Bred midja narturligt, kan inte saga att jag ar supersmal, har ratt mkt att deffa bort, men jag ar lang fran tjock

Har du varit smal någon gång, så att du har sett hur du ser ut utan lite späck?