Visa fullständig version : Sommar parfymer?
Röda_Lacket
2007-04-12, 18:38
Nu behöver jag lite insperation någon som kan tipsa om någon god sommar doft ?
såg att paris hilton hade en herr parfym någon som testat :-D?
Rabarber- eller äppelpaj med marsansås? =P
Syrenhäckar?
:)
Finns det verkligen parfymer för olika säsonger? Eller menar du bara något som passar bättre på sommaren? Är det någon skillnad? Vad vill man ha då? Något fräshare och inte lika dovt?
Röda_Lacket
2007-04-12, 18:46
Rabarber- eller äppelpaj med marsansås? =P
Syrenhäckar?
:)
Finns det verkligen parfymer för olika säsonger? Eller menar du bara något som passar bättre på sommaren? Är det någon skillnad? Vad vill man ha då? Något fräshare och inte lika dovt?
Vissa tjejer är väldigt svaga för en väldoftande kille ska du veta :-) Själv är jag svag för väldoftande tjejer
Använder Givenchy nu. Den gröna på fest och den blå till vardags. Den blå är nog mest somrig. Marc Jacobs och Vera Wang är annars väldigt väldoftande.
blekfet2
2007-04-12, 19:14
jag kör på personen brevids parfym.
Nu behöver jag lite insperation någon som kan tipsa om någon god sommar doft ?
såg att paris hilton hade en herr parfym någon som testat :-D?
För mycket citrus i den för min smak. Testa Armanis parfymer, helt klara vinnare för alla tillfällen även om de är lite väl "sofistikerade". Själv är man såpass osofistikerad så att det skapar en bra kontrast :P
Inte alltför söta parfymer bara, dem drar åt sig getingarna.
Bra att tänka på. Undvik även ute i solen då det lätt kan missfärga hyn.
TcAnders
2007-04-12, 19:56
En boss, men exakt vilken doft har jag inte en aning om.. Den jag tyckte luktade gott..
// Anders
Lelle Pelle
2007-04-12, 20:05
En blå Gant, Armani Gio und någon Van Giles(?) kör jag med, och dem brukar jag få komplmanger för.
En blå Gant, Armani Gio und någon Van Giles(?) kör jag med, och dem brukar jag få komplmanger för.
Sympati komplimanger :D Skoja =)
Lelle Pelle
2007-04-12, 20:09
Sympati komplimanger :D Skoja =)
Hater... :(
Kör på Paul Smith for men.. Den gröna flaskan, så fort någon kommer nära nog att känna den har jag fått komplimanger... Aqua di Gio är enda andra alternativet skulle jag säga... Men detta är ju för dagarna och är lite mer frächa parfymer... Om du ska ut när det är helt mörkt och vill ha en mer "mörkare" doft kan ajg rekommendera Dior Homme
Finns inget som slår JP Gaultier - Le Male.
mangemani
2007-04-12, 20:15
"sommar" parfymer:confused:
öhm,ptja,en burk deodorant för typ 20 spänn från valfri affär?
Dissector
2007-04-12, 20:15
Själv kör jag på vanlig svett. La av det där med parfymer och antisvettningssaker för ett bra tagsedan. Har inte fått doppa på några år och har lite klåda, men annars är det inga problem alls! :hbang:
En blå Gant, Armani Gio und en Hugo Boss kör jag med, och dem brukar jag få komplmanger för.
Samma här :)
Lelle Pelle
2007-04-12, 20:17
"sommar" parfymer:confused:
öhm,ptja,en burk deodorant för typ 20 spänn från valfri affär?
Om det ska funka måste man ju vara grose som tusan, så de teensen inte tänker på lukten utan bara mukklerna. Jag vill också vara stor...
mangemani
2007-04-12, 20:28
Om det ska funka måste man ju vara grose som tusan, så de teensen inte tänker på lukten utan bara mukklerna. Jag vill också vara stor...
first of all,teensen har jag inget intresse utav,så det kvittar,men däremot kvinnorna och dom har då inte klagat kan jag lova;).
second,det är inte storleken som räknas;)
Lelle Pelle
2007-04-12, 20:34
second,det är inte storleken som räknas;)
Tur är väl det! Bisamråttorna nere vid träsket är inte vidare kärleksfulla, small people needs love too...
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.