handdator

Visa fullständig version : simning och styrka - vilka tillskott

Wixner
2003-03-15, 10:40
Tjena. vilka tillskott - för fettförbränning och prestationshöjare - kan ni rekommendera ur twinlabs sortiment (det är det enda som min lokala hälsokostaffär tillhandahåller)

Jag anväde Diet Fuel (Fettförbränning) och Ripped Fuel (prestationshöjare) förra sommaren när jag sprang. Men jag undrar om det finns några mer passande alternativ nu när jag kör på styrka samt simning.

Tack

Valrossen
2003-03-15, 11:39
Jag kan bara rekommendera dig att beställa från internet istället för att handla på hälsokosten. Mest pga att prisskillnaden är ganska stor.

AciDBL00D
2003-03-15, 11:43
Jag håller med föregående talare. Kolla på kolozzeums shop eller www.*************.com

Jag hade använt följande:

Kreatin - Prestationshöjare
CLA - fettförbränning
Protein - bra för dig med

Men märker du skillnad med tillskotten egentligen?

Wixner
2003-03-15, 12:03
Jag har redan varit ner och fick tag på Eiselt Kreatinpyruvat och Twinlab Super Gainers Fuel.

sist jag körde med tillskott - förra sommaren, Ripped Fuel - i samband med löpning så märkte jag stora - positivia - skillnader.

Om jag inte har sagt det tidigare så tränar jag 5 ggr i veckan nu, 3 dagar styrka / kondition och 2 dagar simning.

-squat-
2003-03-15, 13:50
Originally posted by Wixner
Jag har redan varit ner och fick tag på Eiselt Kreatinpyruvat och Twinlab Super Gainers Fuel.

sist jag körde med tillskott - förra sommaren, Ripped Fuel - i samband med löpning så märkte jag stora - positivia - skillnader.

Om jag inte har sagt det tidigare så tränar jag 5 ggr i veckan nu, 3 dagar styrka / kondition och 2 dagar simning.

kreatinpyruvat och KCG är nog produkter för dig.