Logga in

Visa fullständig version : Trött lastbilsförare?

Carolinew
2007-04-10, 23:25
Az6y9IGsno4

Baan
2007-04-10, 23:26
Det där är rätt brutalt, särskilt med tanke på att killen som mosades mellan två bilar förmodligen låg lite överallt. Fyfan. Inget trevligt klipp.

überstarken
2007-04-10, 23:26
Åh jävlar i havet! haha! Fan det slutade nog inge vidare dedär :(

spange
2007-04-10, 23:27
satan..det kan inte ha blivit mkt kvar av biln som kom *gah!* mellan lastbilarna

Dumleman
2007-04-10, 23:28
lol en trafikolycka!

WheyProtein
2007-04-10, 23:30
Uj, hemskt...

backflash
2007-04-10, 23:31
Kroatien förra sommaren har jag för mig.

Edit: Jopp, så var det.

Baan
2007-04-10, 23:33
Kroatien förra sommaren har jag för mig.

Då kan jag bidra med en teori. Finns otroligt många skitbilar nere på Balkan (har bäst koll på Kroatien och Bosnien men det är förmodligen lika i dom andra länderna) och det är inte omöligt att lastbilen la av tekniskt på något sätt, även om trötthet helt klart är en möjlighet med. Tunnlarna där nere är inte direkt högsta standard direkt (även om denna ser rätt modern ut)

Tuniz
2007-04-10, 23:38
Fan va synd om killen i den lilla bilen mellan lastbilarna :/

Precis när han skulle köra om så kommer den lilla lastbilen och hindrar han, 3 sekunder senare stendöd :S

Baan
2007-04-10, 23:49
Fan va synd om killen i den lilla bilen mellan lastbilarna :/

Precis när han skulle köra om så kommer den lilla lastbilen och hindrar han, 3 sekunder senare stendöd :S

citerar kille från YT (nicket låter kroatiskt så tror inte han hittar på för skojs skull), "this happened in a tunnel in Croatia (Europe) a mother and her two kids were killed RIP" så lite värre än så t.o.m. :(

backflash
2007-04-10, 23:50
Då kan jag bidra med en teori. Finns otroligt många skitbilar nere på Balkan (har bäst koll på Kroatien och Bosnien men det är förmodligen lika i dom andra länderna) och det är inte omöligt att lastbilen la av tekniskt på något sätt, även om trötthet helt klart är en möjlighet med. Tunnlarna där nere är inte direkt högsta standard direkt (även om denna ser rätt modern ut)

Jag har för mig det var idiot bakom ratten-syndromet faktiskt (gäller även om det är trötthet). Men det du säger om att lägga av kan också stämma. För det syns inte någon form av inbromsning alls.

http://www.youtube.com/watch?v=vd9KO1ALTnk&mode=related&search=

Tuniz: Morsa med 2 barn i bilen. Eller om de var 2 mödrar, kommer inte ihåg.

backflash
2007-04-10, 23:55
Jag har för mig det var idiot bakom ratten-syndromet faktiskt (gäller även om det är trötthet). Men det du säger om att lägga av kan också stämma. För det syns inte någon form av inbromsning alls.

http://www.youtube.com/watch?v=vd9KO1ALTnk&mode=related&search=

Tuniz: Morsa med 2 barn i bilen. Eller om de var 2 mödrar, kommer inte ihåg.

Det blir värre :(

http://www.24sata.hr/articles/view/34936/

Eh, smart ... Iaf, strax innan kraschen skickade och tog föraren, till lastbilen, emot sms. Starkt jobbat.

L-Sami
2007-04-11, 00:35
Jobbigt läge :(

Han kollar säkert film på sin laptop samtidigt som han kör. Har åkt med en sån chaffis själv.

Jompan
2007-04-11, 06:26
Usch! *cry*

Det var ju fler bilar framför lastbilen som stannade också. Vad händer med dem?:(