Visa fullständig version : Nikolai Valuev, aka. The beast from the east
jag är inte så kunnig inom området proffsboxning, men han verkar ju vara äckligt jävla oslagbar:) finns det öht någon annan boxare som skulle kunna ha en rimlig(någon) chans mot honom just nu?
NisseEriksson
2007-04-10, 21:41
Om man tänker logiskt så blir svaret nej, jag är inte insatt ett dugg.
http://i13.tinypic.com/2dih7p0.jpg
hehe jag kollade just den bilden jag med....fy fan sicket monster har är*screwy*
Moonstrikes
2007-04-10, 21:46
Vilken jävla jätte! Ifall jag mötte honom i ringen skulle jag börja gråta..
Vilken jävla jätte! Ifall jag mötte honom i ringen skulle jag börja gråta..
hah mena...jag skulle fan falla död ner innan han ens hann tänka på att slå mig på käften:D
Krille 87
2007-04-10, 21:51
Oj, Sicken bjässe!
Är han obesegrad? Isf kan det förklaras av den enkla fysiken att ingen annan proffsboxare räcks upp för att slå honom på käften, och man ser inte många KOs på slag i magen. Svårt att inte slå under bältet på någon som är sådär jävla lång också. :D
gått 47 matcher, vunnit alla, varav 34 på knockout. rätt grym kille, man tkr att nån slug fan skulle kunna vinna över han på poäng, men han hinner ju söva dom innan matchen är slut oftast:MrT:
Finns det några bra klipp där han fightas?
kanske den här ?? skojar bara..skulle förmodligen ligga ner efter ett par sekunder :) men stor är han..218cm. 160kg
fW_PZtz00kU
http://www.youtube.com/watch?v=i5nS9t3ayZw&mode=related&search=
är bara att hoppas att länken funkar då..
kolla på youtube efter: valuev clubbs barrett boxing match
Vore kul att se honom mot en Mike Tyson på topp, tror Tyson skulle ta det, han var en mördarmaskin.
Om man tänker logiskt så blir svaret nej, jag är inte insatt ett dugg.
Hur menar du att du tänker logiskt?
Jacksatan
2007-04-10, 22:45
Valuev har inte mött någon av toppboxarna i världen. Han håller till i Tyskland och har t ex inte mött någon av bröderna Klitschko. Så klart är han bra, men något oslagbart monster är han knappast. Lennox Lewis i sina bästa dar skulle antagligen slagit sönder honom. Är man så där stor är man också långsam.
Han menar troligen därför att han är så pass mycket större än de flesta.
Dumleman
2007-04-10, 22:51
Det är inte optimalt att vara så stor. Han får spö när han möter bättre motstånd.
Han menar troligen därför att han är så pass mycket större än de flesta.
Ja - och det är ju inte logiskt. :)
Ja - och det är ju inte logiskt. :)
är det inte logiskt att en kille på 2m 120kg sänker en på 150cm 60kg lättare än tvärtom?
generellt sett
nån som vet om det är ngt datum satt för en ny titelmatch?, den mot jameel mcCline i februari var ju lite trist, och den har ju visats x antal ggr nu.. vill se nån grym boxare ta sig an 150 kg rysk ryamatta*grr27*
han låg lite risigt till någon match jag såg men rätt som det var hade han vunnit på KO :) jag tycker inte att han är så väldigt långsam trots att han är väldigt stor...är faktiskt en ovanligt bra boxare för att vara så enorm!
men visst blir det intressantare när han tar sig an de "bästa"...
Som många andra sagt. Så tror jag inte han dominerar lika bra mot topp skiktet av boxningsvärlden :)
NisseEriksson
2007-04-11, 09:59
Oddsen att någon skulle vinna över honom är lika stor barn-vuxen i en boxningsmatch. Det är ingen slump att han vunnit 47/47
Är man så där stor är man också långsam.
Nej.
Jag skulle vilja se koreanen och ryssen i en match, jag vet att det inte är samma sport men samma kaliber på kämparna.
Koreanen ser ut att få ner sina motståndare lättare men det var väl utvalda filmer ut hans karriär.
Oddsen att någon skulle vinna över honom är lika stor barn-vuxen i en boxningsmatch. Det är ingen slump att han vunnit 47/47
Sluta ffs. Han har fått möta sopor. Tungviktsboxningen har varit absolut crap de senaste åren och särskilt offrena han har mött.
NisseEriksson
2007-04-11, 10:06
Sluta ffs. Han har fått möta sopor. Tungviktsboxningen har varit absolut crap de senaste åren och särskilt offrena han har mött.
Sopor, möjligen, proffs, möjligen.
Han kanske utklassar de till den grad att de blir "sopor" i dina ögon.
Han är fortfarande obesegrad.
Dra inte igång några matchdiskussioner om Mike Tyson etc. då det för det första är en omöjlig situation.
Tills han får bättre motstånd får du hålla dig.
Dra inte igång några matchdiskussioner om Mike Tyson etc. då det för det första är en omöjlig situation.
+1
Det är som när folk jämför Bruce Lee mot dagens K1-proffs m.m.
Går inte att jämföra för att det helt enkelt inte är möjligt tills att de faktiskt möts och gör upp.
Sopor, möjligen, proffs, möjligen.
Han kanske utklassar de till den grad att de blir "sopor" i dina ögon.
Han är fortfarande obesegrad.
Att han är obesegrad innebär inte per automatik att han är en bra boxare, det var din logik jag ifrågasatte.
Vad snackar du för matchdiskussioner? Har inte ens nämnt några. Att standarden på tungviktsboxningen har försämrats betyder att motståndet är sämre än på många år, vilket gör det lättare att vinna matcher. Inte konstigare än så.
Jacksatan
2007-04-11, 10:22
Nej.
Jag skulle vilja se koreanen och ryssen i en match, jag vet att det inte är samma sport men samma kaliber på kämparna.
Koreanen ser ut att få ner sina motståndare lättare men det var väl utvalda filmer ut hans karriär.
Eh jo. Ta en titt på tungviktsboxning och sen laddar du ner en lättviktsmatch. Kom sedan och påstå att tungviktarna har samma slagfrekvens och snabbhet. Prince Naseem kan du t ex ta o ladda ner. Hade han samma snabbhet och slagstyrka i förhållande till storlek som nu fast vägde 110kg skulle han mörda precis varenda en. Ingen av tungviktarna skulle hinna få in en träff på honom ens.
Den där koreanen är ett skämt och har blivit utknockad av t ex Mighty Mo som inte är nån direkt superstjärna.
Varför debatterar du om något du uppenbarligen inte har nån som helst koll på? Håll dig till bänken, vännen.
NisseEriksson
2007-04-11, 10:23
Att han är obesegrad innebär inte per automatik att han är en bra boxare, det var din logik jag ifrågasatte.
Vad snackar du för matchdiskussioner? Har inte ens nämnt några. Att standarden på tungviktsboxningen har försämrats betyder att motståndet är sämre än på många år, vilket gör det lättare att vinna matcher. Inte konstigare än så.
Många gjorde upp fiktiva matchförhållanden med bl.a Mike Tyson och Lennox Lewis och jag förväntade mig att även du skulle göra det.
Oavsett om motståndet blivit sämre är han numera bäst (Min teori, jag tror inte att någon annan går alla matcher obesegrade som han gör),man måste jämföra med de aktuella motståndarna.
NisseEriksson
2007-04-11, 10:29
Eh jo. Ta en titt på tungviktsboxning och sen laddar du ner en lättviktsmatch. Kom sedan och påstå att tungviktarna har samma slagfrekvens och snabbhet. Prince Naseem kan du t ex ta o ladda ner. Hade han samma snabbhet och slagstyrka i förhållande till storlek som nu fast vägde 110kg skulle han mörda precis varenda en. Ingen av tungviktarna skulle hinna få in en träff på honom ens.
Den där koreanen är ett skämt och har blivit utknockad av t ex Mighty Mo som inte är nån direkt superstjärna.
Varför debatterar du om något du uppenbarligen inte har nån som helst koll på? Håll dig till bänken, vännen.
Jag har inte en aning om proffsboxning i tungvikt (Eller någon annan viktklass för det) men som det ser ut så verkar koreanen ganska oslagbar.
Nu tog du ett extremexempel på en snabb boxare (som jag förövrigt studerar nu pg.a ditt tips), jag sade inte att alla de stora var lika snabba som de små men de är inte så väldigt långsamma som du förmodligen vill göra sken av.
Jag känner folk som väger över 100 kg och är starka och snabba, så det är definitivt ingen regel att stor=långsam.
Dumleman
2007-04-11, 10:45
Choi Hong är en superstjärna i Korea och det sägs att han nästan bara slåss på hemmaplan där de ger honom lätt motstånd för att han ska framstå som just oslagbar och därmed sälja än mer i hemlandet.
Jacksatan
2007-04-11, 11:14
Många gjorde upp fiktiva matchförhållanden med bl.a Mike Tyson och Lennox Lewis och jag förväntade mig att även du skulle göra det.
Oavsett om motståndet blivit sämre är han numera bäst (Min teori, jag tror inte att någon annan går alla matcher obesegrade som han gör),man måste jämföra med de aktuella motståndarna.
Nej, han är inte bäst. Han innehar den titel som har absolut minst status. Han har inte mött Klischko som är dominerande just nu. Dessutom är proffsboxningen sämre än på jag vet inte hur länge. Givetvis är han ingen sopa, men han är långt ifrån oslagbar.
Jag har inte en aning om proffsboxning i tungvikt (Eller någon annan viktklass för det) men som det ser ut så verkar koreanen ganska oslagbar.
Nu tog du ett extremexempel på en snabb boxare (som jag förövrigt studerar nu pg.a ditt tips), jag sade inte att alla de stora var lika snabba som de små men de är inte så väldigt långsamma som du förmodligen vill göra sken av.
Jag känner folk som väger över 100 kg och är starka och snabba, så det är definitivt ingen regel att stor=långsam.
Han är långt ifrån oslagbar. Skulle bli fullständigt sönderslagen av någon duktig tungviktsboxare. Han är för långsam och hinner helt enkelt inte med.
En kille på 110kg kan vara hyggligt snabb(dock långsam jämfört med 65-70kg boxarna), men börjar man anta abnorm storlek så blir man väldig långsam, se matcher med koreanen t ex.
Alla mästare i lägre viktklasser är snabbare än de som är världsmästare i tungvikt.
Nu är det här MMA och killen är visserligen rätt fet, men han är enorm men det går helt enkelt för snabbt för honom.
http://www.youtube.com/watch?v=Sb83WdlOFdQ
NisseEriksson
2007-04-11, 11:19
Nej, han är inte bäst. Han innehar den titel som har absolut minst status. Han har inte mött Klischko som är dominerande just nu. Dessutom är proffsboxningen sämre än på jag vet inte hur länge. Givetvis är han ingen sopa, men han är långt ifrån oslagbar.
Han är långt ifrån oslagbar. Skulle bli fullständigt sönderslagen av någon duktig tungviktsboxare. Han är för långsam och hinner helt enkelt inte med.
En kille på 110kg kan vara hyggligt snabb(dock långsam jämfört med 65-70kg boxarna), men börjar man anta abnorm storlek så blir man väldig långsam, se matcher med koreanen t ex.
Alla mästare i lägre viktklasser är snabbare än de som är världsmästare i tungvikt.
Nu är det här MMA och killen är visserligen rätt fet, men han är enorm men det går helt enkelt för snabbt för honom.
Hur länge har han som fick stryk hållt på med MMA?
Han såg väldigt orutinerad ut, oavsett storleken.
Choi Hong VS Jörgen Kruth
jag satsar min penning på Jörgen :)
Liten Men Fet
2007-04-11, 11:28
Jag tycker ryssen är rätt kul att titta på just för att han är jävligt stor och ändå är hyfsat bra, speciellt om man jämför med bjässarna i K1 som knappt kan slå ett rakt slag. Jag kan inte bedömma motståndet han möter men jag har svårt att tro att alla skulle vara fullständigt värdelösa även om det kanske inte är gräddan.
Annars skulle det vara kul att se honom i K1 om han kunde lära sig sparka och knäa, självklart en helt annan sport än boxning men det vore kul att se någon stor som inte tar slut efter en rond. Ryssen är trots allt van att gå många fler ronder och kan boxas jämfört med andra stora killar i K1.
Jacksatan
2007-04-11, 11:34
Hur länge har han som fick stryk hållt på med MMA?
Han såg väldigt orutinerad ut, oavsett storleken.
Ta en titt på lennox lewis när han var som bäst. Sen tittar du på nåra av koreanens matcher och tala sen om för mig en gång till att koreanen är oslagbar.
http://www.youtube.com/watch?v=CW0TwWASHlI&mode=related&search=
Man ska komma ihåg att det är mycket politik i boxning.
Intressanta matcher med stor vikt- och längdskillnad:
Antonio Rodrigo Nogueira 'Minotauro' mot Bob 'The Beast' Sapp
Viktskillnaden är närmare 70 kilo! Här ser man hur mycket hjärta spelar in.
Aczk-cp7Lu4
Mirko Filipovic CroCop mot Bob Sapp
Snabbheten avgör.
uWx5Y_-sh-U
Sedan har det ju inget med saken att göra att Bob Sapp är en värdelös fighter och när han började sin K1-karriär hade "American football" specificierat som discipline. *whistle*
Personligen tycker jag att det är väldigt tråkigt att se matcher med de här bjässarna. Det blir alltid någon slags sluggfest av det, Hong Man Choi mot Bob Sapp, Bob Sapp mot Akebono... Tråkigt som fan. *gah!*
Åh herregud va dumt *slap*
Hong Man Choi är ju inte nåt vidare bra tycker jag..jätteryssen är ju betydligt bättre av det jag har sett, dock så kan man ju inte jämföra en "liten" boxares snabbhet med en jätteboxares snabbhet..för en normal person slår även tungviktarna riktgit snabbt..dock handlar det ju om att en liten kille slår itne så hårt som en stor därför skulle en mindre boxare aldrig kunna vinna över en tungviktare eftersom han helt enkelt slår för löst och träffar tungviktaren med några slag så är det över:)
man kan inte jämföra dem helt enkelt..sen är ju inte boxningen vad den en gång var..det förtar ju dock inte dagens boxare deras ära de vinner ju trots allt matcher...igen kan säga att det är lätt att gå upp i ringen!!
NisseEriksson
2007-04-11, 12:10
Ta en titt på lennox lewis när han var som bäst. Sen tittar du på nåra av koreanens matcher och tala sen om för mig en gång till att koreanen är oslagbar.
http://www.youtube.com/watch?v=CW0TwWASHlI&mode=related&search=
Nu var vi där igen, det går inte att jämföra boxare från olika tider.
Man kan inte spekulera om det, enda beviset är om de går en match.
Jag spekulerade bara att koreanen var nästintill oslagbar på sin storlek.
NisseEriksson
2007-04-11, 12:12
Svara gärna på frågan som jag ställde innan.
Hur länge hade han som fick stryk hållt på med MMA?
Han såg inte så rutinerad ut, vem var hans motståndare? han verkade betydligt bättre på MMA.
Storleken var inte enda nackdelen han hade med sig.
Jacksatan
2007-04-11, 12:13
http://www.youtube.com/watch?v=k1aAE-svi_U
här är en match med Valuev. Han imponerar inte på mig särskilt mkt. Killen han möter är ju ingen jättestjärna direkt.
Vi kan alla läsa vad du skrivit Nisse. Du verkar inte förstå skillnaden mellan "oslagen" och oslagbar. Jag är också "oslagen" i boxning och jag har inte ens stått i en ring. Vad menar du sen med "nästintill oslagbar på sin storlek"? Han är ju typ störst, klart som fan han är "oslagbar" för sin storlek, ingen annan är ju lika stor. Du tjäbblar vidare trots att du, som du själv erkänner, är ytterst oerfarenhet i sammanhanget och trots att du - precis som alla andra - kan se hur pass "bra" motstånd nissen fått möta.
Elo du glömde att nämna att Sapp, enbart på storlek å råstyrka besegrat Ernesto Hoost mer än en gång.
Valuev mot Klitschko är matchen alla vill ska bli av, men för Valuev kan det vara ett självmordsbeslut för hans rykte som oslagbar och efter en förlust mot Klitschko kommer även experter sitta som fånarna här inne och säga att Valuev fram tills Klitschko bara mötte nollor. Valuev är grymt imponerande med sin snabbhet och teknik för att vara så stor men det finns ändå boxare som han skulle ha stora problem med.
För övrigt: Tyson hade varit världens mest kända och bästa genom tiderna om det inte vore för diverse saker runt om boxningen. Ville bara påpeka "när vi ändå pratar om honom" :)
Jacksatan
2007-04-11, 12:15
Svara gärna på frågan som jag ställde innan.
Hur länge hade han som fick stryk hållt på med MMA?
Han såg inte så rutinerad ut.
Storleken var inte enda nackdelen han hade med sig.
Zulu är en rutinerad fighter som varit i gamet länge. Här har du en match där du ser att han kan slåss.
http://www.youtube.com/watch?v=wyo5pPUk-iM
NisseEriksson
2007-04-11, 12:16
Vi kan alla läsa vad du skrivit Nisse. Du verkar inte förstå skillnaden mellan "oslagen" och oslagbar. Jag är också "oslagen" i boxning och jag har inte ens stått i en ring. Vad menar du sen med "nästintill oslagbar på sin storlek"? Han är ju typ störst, klart som fan han är "oslagbar" för sin storlek, ingen annan är ju lika stor. Du tjäbblar vidare trots att du, som du själv erkänner, är ytterst oerfarenhet i sammanhanget och trots att du - precis som alla andra - kan se hur pass "bra" motstånd nissen fått möta.
Pg.a sin storlek skulle det stå.
NisseEriksson
2007-04-11, 12:17
Zulu är en rutinerad fighter som varit i gamet länge. Här har du en match där du ser att han kan slåss.
Tack
Jag är helt på din sida, för att göra som dig och argumentera med exempel från helt skilda saker vill jag att alla kollar på hur Crocop blev knockad av Randleman.. mm, så går det om man har för stora benmuskler, då blir man slö!
Jacksatan
2007-04-11, 12:21
http://www.youtube.com/watch?v=NHZ9iVkoZmw här ser du hur oslagbar han är. Dessutom finns det bra mkt bättre killar än Mighty Mo. Sluta spekulera så förbannat när du inte är insatt eller har nån koll.
Nitrometan
2007-04-11, 12:22
Nu har hans manager på klassikt manér byggt upp hans "record". Nu kanske det är dags att han får möta lite "riktigt" motstånd?
Det skulle vara kul att se honom slåss om en "riktig" titel.
Patetiskt diskution. Ingen är oslagbar! Jag såg bevis för det för ett par daga sen, inget sagt :)
Visst är han bra men han är inte oslagbar.
Många här inne är troligen för BB skadade för att förstå att störst inte är synonym med bäst.
Jacksatan
2007-04-11, 12:30
Nu har hans manager på klassikt manér byggt upp hans "record". Nu kanske det är dags att han får möta lite "riktigt" motstånd?
Det skulle vara kul att se honom slåss om en "riktig" titel.
Självklart.
Sen är det ju så att om dessa herrar var så oslagbara skulle de sättas upp mot absolut bästa möjliga motstånd på en gång, men så är inte fallet. Deras managers vet att myten skulle dö om de fick stryk. Sen är Valuev klasser bättre än den där koreanen och skulle slå honom sönder och samman om de möttes. Personligen tror jag inte Valuev har någon chans mot Klitschko som inte heller är någon liten herre. Det är löjligt att säga att karln är oslagbar. Var han det kan man ju undra hur en del halvblåbär kan stå i 4-5ronder mot honom.
NisseEriksson
2007-04-11, 12:32
http://www.youtube.com/watch?v=NHZ9iVkoZmw här ser du hur oslagbar han är. Dessutom finns det bra mkt bättre killar än Mighty Mo. Sluta spekulera så förbannat när du inte är insatt eller har nån koll.
Jag läste vad ni skrev innan om bl.a Mighty Mo, jag har aldrig skrivit att han är oslagbar men att jag ser honom som oslagbar.
Det var en helt felaktig teori tydligen.
fintelligens
2007-04-11, 19:50
http://vestiaire.yamamusha.free.fr/fedor4.jpg
Svaret på frågan.
http://vestiaire.yamamusha.free.fr/fedor4.jpg
Svaret på frågan.
det bästa med fedor är att han verkligen ser ut som världens snällaste och mesigaste person.
Fortsätt diskussionen grabbar. Kul att läsa och se klipp :)
Patetiskt diskution. Ingen är oslagbar! Jag såg bevis för det för ett par daga sen, inget sagt :)
Visst är han bra men han är inte oslagbar.
Många här inne är troligen för BB skadade för att förstå att störst inte är synonym med bäst.
Haha, instämmer!
Förutom Fedor då som är väl så oslagbar det går att få en människa (robot?) att bli.
schabo-labo
2007-04-12, 09:50
Valuev möter ju Ruslan Chagaev (22-0-1) - 17 ko´s till helgen. Ska bli spännande.
Valuev möter ju Ruslan Chagaev (22-0-1) - 17 ko´s till helgen. Ska bli spännande.
Vad vet man vet mer om denna Ruslan Chagaev? Mött bra eller dåliga? Monster?
edit före jag postat: Jag hänger inte med alls i boxnings, k1, mma världen. Men roligt att läsa och se klipp ändå :D
åfan*popcorn* kmr matchen visas på eurosport??
schabo-labo
2007-04-12, 10:10
Chagaev mötte senast John Ruiz. Valuev vann på poäng mot Ruiz. Chagaev har smeknamnet "White Tyson". Chagaev har mött Garing Lane som mött Johan Thorbjörnsson.
schabo-labo
2007-04-12, 10:12
åfan*popcorn* kmr matchen visas på eurosport??
Nej, tror den går på tyska kanaler tyvärr.
Nej, tror den går på tyska kanaler tyvärr.
fan då...de var illa*cry*
Jacksatan
2007-04-12, 11:56
Vad vet man vet mer om denna Ruslan Chagaev? Mött bra eller dåliga? Monster?
edit före jag postat: Jag hänger inte med alls i boxnings, k1, mma världen. Men roligt att läsa och se klipp ändå :D
Han är en habil boxare med bra krut i nävarna. Av de matcher jag sett är han dock ingen stjärna direkt. Tror han får tungt, Valuev är stabil trots allt.
Han är en habil boxare med bra krut i nävarna. Av de matcher jag sett är han dock ingen stjärna direkt. Tror han får tungt, Valuev är stabil trots allt.
aha, så det var ingen hjälte precis. Har Valuev haft det svårt mot någon han har mött?
Jag tycker den där koreanen inte verkar så jävla bra. Han springer ju in och vevar bara. Skulle han vara normal storlek och sina skills så skulle han vara en tung sopa :P
hahaha, det är ju ren komedi att läsa detta.
vad spelar det för roll vad ni tror när ni inte har någon koll på boxning öht?
Jag tror inget och försöker inte tro mig veta något heller. Är bara nyfiken på denna diskussion och få se härliga klipp :)
Jag tycker att John Ruiz gjorde bra motstånd på honom när han förlorade världsmästartiteln till Valuev. Han förlorade väl på bara några poäng om jag inte minns fel?
schabo-labo
2007-04-12, 14:38
Enligt wikipedia så är ett forum: "kallas en plats, där en viss debatt eller liknande äger rum eller skall äga rum".
Har bara skummat igenom tråden men såg att Jacksatan skrev att tungvikten är kass atm, jag håller helt och hållet med. Wladimir verkar ha kommit tillbaka bra efter hans väldigt tunga period när han knockades i andra ronden av Corrie Sanders (och sen fick han väl spö i matchen efter också...? Osäker där..) men nu senast såg han mkt bra ut! Kul att en av bröderna gör bra ifrån sig när den andra är borta. :thumbup:
Jag tror Wladimir slår Nikolai.
Enligt wikipedia så är ett forum: "kallas en plats, där en viss debatt eller liknande äger rum eller skall äga rum".
vilken tur att jag fick det förklarat för mig ....
Whistler
2007-04-12, 23:50
Lowkicks for teh win! :)
Känner till många som skulle få honom o se ut som en amatör men inte under boxningsregler kanske.
Nitrometan
2007-04-13, 10:09
Känner till många som skulle få honom o se ut som en amatör men inte under boxningsregler kanske.
Men det är boxningsregler där han slåss?
Ja föfan, dra fram Glocken och se hur tuff han är egentligen.
RösböJunior
2007-04-14, 20:20
mycket tjaffs i tråden, men hans fördel är väl räckvidden + psyket.
men jag tror som andra sagt,han är inte oslagbar.
sen på tal om k-1 å andra sporter som folk vill blanda in är det totalt onödigt blanda in han. han skulle få super stryk i valfri elitklass tex UFC osv
Richard85
2007-04-14, 20:23
Adis: och du tror inte han kunde gjort något med dom eller?..Har man följt hans matcher så vet man att han är så mkt mer än bara stor. Bra teknik för sin storlek, står oerhört hårt och har bra kondis..
schabo-labo
2007-04-14, 22:54
Matchen går på viasat sport 3 nu. Hade varit kul att se.
Niclaaas
2007-04-15, 07:43
http://expressen.se/sport/1.638193
Omöjligt, han är oslagbat. Ännu en gång får man bevisat att man inte kan lita på expressen. *whistle*
kanske den här ?? skojar bara..skulle förmodligen ligga ner efter ett par sekunder :) men stor är han..218cm. 160kg
fW_PZtz00kU
Skulle varit kul att se vad han skulle göra för resultat om han satsade på styrkelyft och byggde upp sig till 210kg eller något!
Jacksatan
2007-04-15, 09:29
Japp, känns som att man skulle satt Pengar, för enligt boxningsoraklet Nisse Eriksson här på kolo så var chansen "lika stor som ett barn skulle ha mot en vuxen".
oh nej!
var inte Nikolai Valuev oslagbar?
men, alla på kolozzeum sa ju det *cry*
hahahahahaha :laugh:
Nitrometan
2007-04-16, 08:22
Innebär detta att Nisse ljuger?
Japp, känns som att man skulle satt Pengar, för enligt boxningsoraklet Nisse Eriksson här på kolo så var chansen "lika stor som ett barn skulle ha mot en vuxen".
Åh, ett öppet sår! Vi tar lite salt och gnider in. :D
Nitrometan
2007-04-16, 08:41
Åh, ett öppet sår! Vi tar lite salt och gnider in. :D
Ja. *whistle*
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.