Visa fullständig version : Utomlands!! Ayia napa?!
Krille 87
2007-04-10, 18:51
Ja å kompisarna ska dra utomlands i sommar å det e Ayia Napa som lockar! Men att leta hotell över nätet e ju en mardröm! Så ni som vart innan, vilka e dom schyssta ungdomshotellen? Sjukt bra festande elle?!? Vart på nått ställe som e bättre?! Tacksam för svar !
Nu var det några år sen jag var där så vet inte om stuket har ändrats något. Men då vi var där var fokus på storklubbar snarare än barer. Jävligt häftigt, t.ex. i magaluf är det ju mest fyllobarer. Inget fel i det, men skönt med kombon i ayia napa.
Vi bodde på ett ställe som hette Paulinia Hotel, ungdomshotell då iaf :)
Ändajag kan säga är att det är svettigt som FAN :D
Ryska_raketen
2007-04-10, 19:03
kos är inte helt fel heller. Ibiza funkar nog med. vad är det som lockar med just cypern?
kos är inte helt fel heller. Ibiza funkar nog med. vad är det som lockar med just cypern?
Där finns det både turkiska och grekiska strandraggare på nästan samma ställe. Opti ffs.
Mja, det är dyrt? :D
Ryska_raketen
2007-04-10, 19:06
Där finns det både turkiska och grekiska strandraggare på nästan samma ställe. Opti ffs.
fniss. Kos är opti!
Mja, det är dyrt? :D
ja, onekligen :)
Krille 87
2007-04-10, 19:07
Dom har la dragit in resorna till kos? Å sen e det jobbigt att ta sig till Ibiza? Annars hade det varit cool! Ja du, Va i Bulgarien för 2 år sen nu sen e Ayia napa sjuukt stort å mycket folk. Det är väl mest det, säkert kort liksom.
Mela: Fack, hur varmt e det där i slutet av Juni? ;)
Ryska_raketen
2007-04-10, 19:08
Dom har la dragit in resorna till kos? Å sen e det jobbigt att ta sig till Ibiza? Annars hade det varit cool! Ja du, Va i Bulgarien för 2 år sen nu sen e Ayia napa sjuukt stort å mycket folk. Det är väl mest det, säkert kort liksom.
Förstår inte riktigt hur du menar med att dom dragit in resorna till kos? Går det inga flyg dit menar du? Ibiza är väl inte speciellt svårt att åka till? Har själv aldrig varit där, men skulle tippa på att det är mer "party" än i cypern.
Lelle Pelle
2007-04-10, 19:10
Var ni än åker, se till att inte hem nå jefla gonorré bara!
Förstår inte riktigt hur du menar med att dom dragit in resorna till kos? Går det inga flyg dit menar du? Ibiza är väl inte speciellt svårt att åka till? Har själv aldrig varit där, men skulle tippa på att det är mer "party" än i cypern.
Har också uppfattningen att cypern kanske inte är bäst på "party", men det finns ju lite ändå. Ska man optimera sin resa där man ska festa järnet så finns det säkert bättre ställen.
Krille 87
2007-04-10, 19:11
Det var ju nån svensk kille som råka illa ut i kos så efter det har det inte vart några resor dit? Det var iofs två år sen jag kolla på resor nu men då var det så iaf ;) ! Ibiza e svindyrt att åka till?
Ryska_raketen
2007-04-10, 19:13
Det var ju nån svensk kille som råka illa ut i kos så efter det har det inte vart några resor dit? Det var iofs två år sen jag kolla på resor nu men då var det så iaf ;) ! Ibiza e svindyrt att åka till?
haha, Calle något va? Hm, tror inte dom ställt in alla resor till Kos enbart för det :) Tror det är ungefär samma prisklass om du drar till Ayia Napa, det är inte direkt billigt på cypern. men, du verkar redan vara inställd på det :) Det finns annars rätt okey öar i grekland med, som har en hel del party.
Lövbiffen
2007-04-10, 19:14
Fan jag har också lite tankar på att åka dit med några polare.
Kan vi inte göra projekt "muscle beach ayia napa" :D Haha
Så många från kolo kan dra ner samtidigt i bästa form och fjolla runt med badankor på stränderna :hbang:
Krille 87
2007-04-10, 19:19
haha, Calle något va? Hm, tror inte dom ställt in alla resor till Kos enbart för det :) Tror det är ungefär samma prisklass om du drar till Ayia Napa, det är inte direkt billigt på cypern. men, du verkar redan vara inställd på det :) Det finns annars rätt okey öar i grekland med, som har en hel del party.
Ibiza hade varken Ving eller fritidsresor, nja, inget e spikat :D.. Precis, helst hade jag velat åka till Ios men alla hotellen där e redan fullbokade. Kreta e ju ball!
För ett par år sen fanns det inga resor till kos, nästan säker!
Mela: Fack, hur varmt e det där i slutet av Juni? ;)
34på dagen (skuggan)...22 på natten
26-28 i vattnet
Ibiza hade varken Ving eller fritidsresor, nja, inget e spikat :D.. Precis, helst hade jag velat åka till Ios men alla hotellen där e redan fullbokade. Kreta e ju ball!
För ett par år sen fanns det inga resor till kos, nästan säker!
Solresor brukar vara överlägset bäst.
Undvik Apollo, iaf Apollohotell *mini*
Krille 87
2007-04-10, 19:34
Solresor brukar vara överlägset bäst.
Undvik Apollo, iaf Apollohotell *mini*
Solresor asså? Aldrig hört nån åka med de ;)
Oki: Bästa Ungdomshotellen i hela Europa är det som gäller nu, HIT ME!!
Solresor asså? Aldrig hört nån åka med de ;)
Oki: Bästa Ungdomshotellen i hela Europa är det som gäller nu, HIT ME!!
Fast jag hade inte bokat via något företag utan använt ticket.se och sistaminuten.se
Krille 87
2007-04-10, 19:38
Fast jag hade inte bokat via något företag utan använt ticket.se och sistaminuten.se
Priset e inte första prio, Kvalitet! :D
Priset e inte första prio, Kvalitet! :D
Är hotellet det viktigaste? Hur ofta kommer ni att vara där? :D
Krille 87
2007-04-10, 19:59
Är hotellet det viktigaste? Hur ofta kommer ni att vara där? :D
Det e ju där magin sprids! Ne då, Ställen utan luftkonditionering å sån skit går fetbort! Sen så ska det va en schysst balkong, viktigt! Pool e alltid kul när man kommer hem på natten med lite myspys.. Sen att det ska vara mycket unga så man slipper allt lip om hög ljudvolym å den biten. Blev attackerad av en brunstig, saftig å jättearg tysk tant senast när vi spela hög musik vid 05.30 :D!
Jag bodde på något som hette kalypso. Det var riktigt bra drag där, men ganska skabbigt boende i övrigt.
Krille 87
2007-04-10, 20:02
Jag bodde på något som hette kalypso. Det var riktigt bra drag där, men ganska skabbigt boende i övrigt.
Vad va skabbigt, kackelackor å sån skit elle :D?!
The_RobRoy
2007-04-10, 20:04
Schyst standard och bara ungdomar går inte hand i hand, min erfarenhet är att det är dom sunkigaste ställena, som fylls med ungdomar.
Kackelackor och ödlor hade vi fullt av i vårt 4stjärniga hotell på Cypern. Så dem blir du inte av med bara för att du har hög standard. Men att vakna med kackelackor i sängen är väl allas våta dröm? :MrT:
Eddie Vedder
2007-04-10, 20:12
Utöver att det är ett riktigt kul festställe så är Ayia Napa ett skitställe som ort alltså, dyrt och folket där är idioter sålänge man inte är en barnfamilj. Men oss unga svenskar hatar dom av nån anledning som jag inte kan sätta fingret på.
Stranden är dock ett paradis!!!!
Jag va där på studentresa i våras, det va en helt sjukt rolig vecka! Det främsta partyhotellet är väl Calypso skulle jag tro, där pågår det en hel del fester oxå men få inte på dom! Man får betala för massa skit men blir bara lurad, "Grabbarna Grus" är det som anordnar festerna och jag rekommenderar starkt att skita i deras fester och istället festa på egen hand.
NiXPhoenix
2007-04-10, 20:14
Schyst standard och bara ungdomar går inte hand i hand, min erfarenhet är att det är dom sunkigaste ställena, som fylls med ungdomar.
Kanske av en anledning också. ;)
Japp :thumbup:
Krille 87
2007-04-10, 20:22
Kackelackor och ödlor hade vi fullt av i vårt 4stjärniga hotell på Cypern. Så dem blir du inte av med bara för att du har hög standard. Men att vakna med kackelackor i sängen är väl allas våta dröm? :MrT:
Fy bubblan! Jag hade LACKAT ut totalt :D
Krille 87
2007-04-10, 20:22
Japp :thumbup:
Nä fy fan! *spy*
Fy bubblan! Jag hade LACKAT ut totalt :D
Du kanske ska åka nån annanstans då? :P Alanya? Skumdisco ftw!
Krille 87
2007-04-10, 20:24
Utöver att det är ett riktigt kul festställe så är Ayia Napa ett skitställe som ort alltså, dyrt och folket där är idioter sålänge man inte är en barnfamilj. Men oss unga svenskar hatar dom av nån anledning som jag inte kan sätta fingret på.
Stranden är dock ett paradis!!!!
Jag va där på studentresa i våras, det va en helt sjukt rolig vecka! Det främsta partyhotellet är väl Calypso skulle jag tro, där pågår det en hel del fester oxå men få inte på dom! Man får betala för massa skit men blir bara lurad, "Grabbarna Grus" är det som anordnar festerna och jag rekommenderar starkt att skita i deras fester och istället festa på egen hand.
Va med om nått liknande i Bulgarien, helt värdekass asså!
Krille 87
2007-04-10, 20:27
Du kanske ska åka nån annanstans då? :P Alanya? Skumdisco ftw!
Sist ja va på skumdisco blev heelt waisted så inga positiva upplevelser, tyckte det var sjuukt överskattat med :). I Bulgarien träffa jag inte på en enda liten rackare inne på rummet, ändå bodde vi på nedervåningen :hbang:
LadyInsane
2007-04-10, 21:07
Har både varit där och i Sunny Beach. Bulgarien knäcker med hästlängder. Ställena är ungefär av samma stuk men allting är tusen gånger billigare i Sunny. Härligt:)
LadyInsane
2007-04-10, 21:07
Sist ja va på skumdisco blev heelt waisted så inga positiva upplevelser, tyckte det var sjuukt överskattat med :). I Bulgarien träffa jag inte på en enda liten rackare inne på rummet, ändå bodde vi på nedervåningen :hbang:
Skumdiscon är oftast skit..
Vilket hotell bodde du på?
Krille 87
2007-04-10, 21:09
Har både varit där och i Sunny Beach. Bulgarien knäcker med hästlängder. Ställena är ungefär av samma stuk men allting är tusen gånger billigare i Sunny. Härligt:)
Känns som det är många 18 åringar som åker till Sunny Beach?! Visst va det billigt på Sunny, gött ja! 30 kr för en 0,7 vodka t ex. 5 spänn för en halvliter bärs e mums *drool*! VIlka ställen festa du på när du va i Sunny!?
Krille 87
2007-04-10, 21:15
Skumdiscon är oftast skit..
Vilket hotell bodde du på?
Bohemi, ganska litet hotell men jättenöjd faktiskt! Alla var verkligen jättetrevliga mot oss, lät oss t ex. bada i poolen på nätterna, hälsa alltid, fråga vad vi skulle göra etc. Sen så hade vi en riktig råbög i baren :D! Uppskatttat det med faktiskt!;)
Råka illa ut...? Tjaa, han blev dömd för dråp om jag inte minns fel.
LadyInsane
2007-04-10, 21:19
Bohemi, ganska litet hotell men jättenöjd faktiskt! Alla var verkligen jättetrevliga mot oss, lät oss t ex. bada i poolen på nätterna, hälsa alltid, fråga vad vi skulle göra etc. Sen så hade vi en riktig råbög i baren! Uppskatttat det med faktiskt!
Vet vilket det var:D Mitt hotell var riktigt schysst också:) Helkroppsmassage för 150 spänn...härligt som fan.
Var på Lazur någon kväll, och XL. Förade nog mest på det svenska stället..vad hette det nu igen... det bredvis lazur..?..hmm.
Sedan var jag inne på Sunnys enda rockklubb.. Haha, bulgariska hårdrocksband som spelade covers:D
Hann tatuera mig också:) Sjukt härlig resa..:D
Krille 87
2007-04-10, 21:35
Vet vilket det var:D Mitt hotell var riktigt schysst också:) Helkroppsmassage för 150 spänn...härligt som fan.
Var på Lazur någon kväll, och XL. Förade nog mest på det svenska stället..vad hette det nu igen... det bredvis lazur..?..hmm.
Sedan var jag inne på Sunnys enda rockklubb.. Haha, bulgariska hårdrocksband som spelade covers:D
Hann tatuera mig också:) Sjukt härlig resa..:D
Just de ja, XL, Rnb ställe va? Det svenska ställer e väl Las palmas? La peila? Lazur var jag faktiskt aldrig på, men hade kompisar som va där å de gilla det inte. Rockklubben låter stenhårt! Vilket hotell bodde du på?
The_RobRoy
2007-04-10, 22:32
Råka illa ut...? Tjaa, han blev dömd för dråp om jag inte minns fel.
Han fick sina ungdomsår rätt ordentligt förstörda. Känner till historien bättre än de flesta, växt upp på samma plats, samma årskull, min granne var med i samma gäng som åkte på resan osv. Fyfan va illa det kan gå. Sista ordet i historian blev väl att han blev frisläppt, bevisningen sviktade, färgen på tröjjan va heltplötsligt fel osv.
LadyInsane
2007-04-10, 23:08
Just de ja, XL, Rnb ställe va? Det svenska ställer e väl Las palmas? La peila? Lazur var jag faktiskt aldrig på, men hade kompisar som va där å de gilla det inte. Rockklubben låter stenhårt! Vilket hotell bodde du på?
Jepp. Grejen med Lazur var att de hade ett helt gäng "poles". Det var otroligt kul att dansa med en sådan. På så vis slapp man bli "attackerad" bakifrån av 20 bulgarier i minuten..haha..Dessutom var det otroligt stort vilket var kul:)
Yes, La Perla tror jag stället hette. Hann iofs med varenda restaurang och bar på hela stället under mina två veckor..:)
Bodde på ett stort hotell vid stranden, Victoria Palace. Riktigt schysst:)
Krille 87
2007-04-10, 23:12
Jepp. Grejen med Lazur var att de hade ett helt gäng "poles". Det var otroligt kul att dansa med en sådan. På så vis slapp man bli "attackerad" bakifrån av 20 bulgarier i minuten..haha..Dessutom var det otroligt stort vilket var kul:)
Yes, La Perla tror jag stället hette. Hann iofs med varenda restaurang och bar på hela stället under mina två veckor..:)
Bodde på ett stort hotell vid stranden, Victoria Palace. Riktigt schysst:)
Haha! Ett riktgit glidarhotell ju! Ligger väl i utkanten av Sunny va? Poles what!? Vet, sjuuukt mycket sliskiga bulgarer där asså! Vi hade damer med oss så det var nog drf vi inte gick dit. Jag drog av en riktigt bedig Kareoke på nån bar längs stranden där :D Sjuukt kul! :hbang:
Var iväg till Sunny Beach förra hösten med 3 polare. Sjukt rolig vecka, vi bodde ungefär 50 m från Lazur å lite längre från Las Palmas...Pliska hette stället. Var rätt bra med folk och det är ett av de bästa sakerna jag varit med om. Även om priserna gått upp och skolan just hade börjat... :D
Edit. Fara till Sunny Beach med sin respektive känns väl lite...Vad ska jag skriva. Ovärt.
Edit2. Bara jag som la märke till den sjukt snygga bartendern uppe på Lazur, direkt efter trappan längst in...*cupid* Blev många tequila från henne!
Var ni än åker, se till att inte hem nå jefla gonorré bara!Mm, de sade något om hur många partners folk hade när de var utomlands i största allmänhet i det där programmet som går på typ kanal5 eller något på om det är onsdagskvällar? Jag har råkat sett delar av det två ggr på natten bara.
Tror det var typ 3/vecka eller något, i vilket fall som helst så lär ju fulla ungdomar som åker till något skabbställe vara ännu mer nersunkade efteråt.
Känns som det är många 18 åringar som åker till Sunny Beach?! Visst va det billigt på Sunny, gött ja! 30 kr för en 0,7 vodka t ex. 5 spänn för en halvliter bärs e mums *drool*! VIlka ställen festa du på när du va i Sunny!?Är du inte 87a då? Snyggt att klaga på 18-åringar isf?
Hälsosamt att dra i sig starksprit för 30kr/flaskan =P
Är du inte 87a då? Snyggt att klaga på 18-åringar isf?
Är ganska så utspädd sprit.
LadyInsane
2007-04-11, 10:58
Haha! Ett riktgit glidarhotell ju! Ligger väl i utkanten av Sunny va? Poles what!? Vet, sjuuukt mycket sliskiga bulgarer där asså! Vi hade damer med oss så det var nog drf vi inte gick dit. Jag drog av en riktigt bedig Kareoke på nån bar längs stranden där Sjuukt kul!
Yes på utkanten, precis vid stranden. Verkigen nice!
Haha, Lazur hade poles, striptease-poles:D Sjukt kul. "Whatever happens in Sunny, stays in sunny". Jo, det fanns en hel del sliskiga killar, även om en del var ganska trevliga. Annars träffade jag mest britter och skåningar..:D
Hade du med dig tjej till Sunny?*whistle* wtf!
Kareoke är verkligen sjukt kul, drog självklart till med en gammal kiss-låt. Detroit Rock City:D Det gick väl...hmm....sådär..:D
LadyInsane
2007-04-11, 11:00
Var iväg till Sunny Beach förra hösten med 3 polare. Sjukt rolig vecka, vi bodde ungefär 50 m från Lazur å lite längre från Las Palmas...Pliska hette stället. Var rätt bra med folk och det är ett av de bästa sakerna jag varit med om. Även om priserna gått upp och skolan just hade börjat... :D
Edit. Fara till Sunny Beach med sin respektive känns väl lite...Vad ska jag skriva. Ovärt.
Edit2. Bara jag som la märke till den sjukt snygga bartendern uppe på Lazur, direkt efter trappan längst in...*cupid* Blev många tequila från henne!
Alltså kunde inte låta bli att tycka att las palmas var sjukt tråkigt... men..kanske var annorlunda när du var där:)
Haha, nej, ingen aning vilken brud du pratar om. Men sen så spanade jag inte på damer direkt...*whistle* :D
Krille 87
2007-04-11, 13:11
Yes på utkanten, precis vid stranden. Verkigen nice!
Haha, Lazur hade poles, striptease-poles Sjukt kul. "Whatever happens in Sunny, stays in sunny". Jo, det fanns en hel del sliskiga killar, även om en del var ganska trevliga. Annars träffade jag mest britter och skåningar..
Hade du med dig tjej till Sunny?*whistle*
Kareoke är verkligen sjukt kul, drog självklart till med en gammal kiss-låt. Detroit Rock City Det gick väl...hmm....sådär..
Sjuukt bedigt hotell ju!
Va fan, jag fick inte välja låt själv.. "Jag vill ha dig mörkret med mig" fick jag sjunga, kändes lagom manligt.. Men vi rocka fett ändå :hbang: hehe!
Nej för fasen, men några kompisar hade det, tror faktiskt alla va trogna :)!
Haha, det mottot kör fan alla damer med när de e utomlands! ;) Jag träffa bara svenska damer faktiskt *whistle*, inte svårt i sunny grabbs!
Krille 87
2007-04-11, 13:12
Är du inte 87a då? Snyggt att klaga på 18-åringar isf?
Hälosamt? *rolleyes*
Alltså kunde inte låta bli att tycka att las palmas var sjukt tråkigt... men..kanske var annorlunda när du var där:)
Haha, nej, ingen aning vilken brud du pratar om. Men sen så spanade jag inte på damer direkt...*whistle* :D
Mycket svenskar, mycket tjejer, mycket alkohol... Sista kvällen satt vi å beställde in tequilabricka efter bricka efter bricka... Bra skit! Det beror nog lite på vad man är ute efter också antar jag.
Men :( Hon var ju så söt... Blev dock överraskad att det var så pass mycket folk från från Storbritannien och de europeiska länderna runt om :) Trevligt.
Krille 87
2007-04-11, 14:11
Mycket svenskar, mycket tjejer, mycket alkohol... Sista kvällen satt vi å beställde in tequilabricka efter bricka efter bricka... Bra skit! Det beror nog lite på vad man är ute efter också antar jag.
Men :( Hon var ju så söt... Blev dock överraskad att det var så pass mycket folk från från Storbritannien och de europeiska länderna runt om :) Trevligt.
Las Palmas tequila var nog den mest utspädda av alla jag testa, serverades ju från en stor dunk! Visst va det mycket damer på Las palmas men annars tyckte jag med det var rätt kasst ställe, Fenix, rakt över gatan va ballare då, dansa på borden ftw ;)
hahavaffan
2007-04-11, 14:14
Ayia Napa är grymt! Dock klår Thailand med öarna Koh Phi-Phi, Samui och Phangang det med hästlängder. Dessutom är där bajsbilligt om man jämför med Ayia Napa.
Gillar inte Sunny Beach.
Massa äckliga britter och tyskar.
Utspädd sprit och öl.
Fejk hooters.
Chicken kebap smakade skit.
Vattnet var kallt och fullt med alger.
Fejk mitch bucannon på stranden med visselpipa och flagga.
För hög musik på XL och Lazur.
Mycket horor.
För mycket maffia.
Enda bra var att köpa öl på flaska från Drugstore och sitta på hotellrummet och förkröka :)
Okej, det var utspätt som fan, okej det var äckliga britter. Okej maffia fanns men de var ju mest på strippklubbarna. Hororna var jobbiga, ja. Chicken kebap smakade verkligen skit och höjde min rännskit till ytterligare en nivå. Men att höja Fenix, de känns lite B.
Ayia Napa är grymt! Dock klår Thailand med öarna Koh Phi-Phi, Samui och Phangang det med hästlängder. Dessutom är där bajsbilligt om man jämför med Ayia Napa.
Fast sedan kostar biljetten dit 5ggr mer. Och det tar 5ggr så lång tid att åka dit med;)
Fast sedan kostar biljetten dit 5ggr mer. Och det tar 5ggr så lång tid att åka dit med;)
Gjorde av med mer pengar per vecka i Ayia Napa än en MÅNAD i thailand inkl. flyg;) och då snåladejag mindre i thailand också....
Gjorde av med mer pengar per vecka i Ayia Napa än en MÅNAD i thailand inkl. flyg;) och då snåladejag mindre i thailand också....
Var du i Thailand för att supa dig dyngrak varje dag?
Brände typ 13k för 2veckor i thailand. Då vare inkl flyg, hotel, mat och shopping. I sunny beach brände jag kanske en 8-9k för en vecka. Man tror sig att det är så billigt med 40kr för 2st utspädda drinka ;)
Var du i Thailand för att supa dig dyngrak varje dag?
Nej, men hade kunnat klara mig på 0kr/dag i spritkostnader och ändå bli dyngrak varje dag om jag velat, finns massor med barer som har 30 min gratis "vodka-anything-drinkar" o sen en halvtimme efter gratis vodka-redbull... helt obegränsat dessutom
Kos funkar, var där med två kompisar. Är målet supa, ******, åka hiss, då är Kos opti.
Krille 87
2007-04-11, 17:54
Okej, det var utspätt som fan, okej det var äckliga britter. Okej maffia fanns men de var ju mest på strippklubbarna. Hororna var jobbiga, ja. Chicken kebap smakade verkligen skit och höjde min rännskit till ytterligare en nivå. Men att höja Fenix, de känns lite B.
Ja ä inte bitter, dumpad på Fenix?:D
Skämt å sido så tror jag det beror på vilken sorts folk som är där, kan vara skitschysst ena veckan e nästa vecka värre än kycklingkebaben
Krille 87
2007-04-11, 17:54
Men vi som måste knega kan inte åka iväg en månad *grr27* !
Men vi som måste knega kan inte åka iväg en månad *grr27* !
du har rätt till 25dgr semester/år :D
Brände typ 20k på 2veckor nere på KOS för ett par år sedan
Det var på den tiden när Ronny o Ragge var som hetast så de hade ett ställe för svenskar som hette Byhåla - Rövhåla där
Ganska roliga minnen
Tror dock det är Ayia Napa som gäller nu, och inte Kos
Krille 87
2007-04-11, 18:00
du har rätt till 25dgr semester/år :D
Men om man precis bytt jobb är det inte lika lätt :smash: ! Jobba två månader, ta ledigt en, så det borde vara :hbang:
LadyInsane
2007-04-11, 22:05
Jag var där under EM. Riktigt kul när folk klädde på sig sina landströjor och började bråka med varandra:) Så man spottade att svenskar också:)
LadyInsane
2007-04-11, 22:09
Gillar inte Sunny Beach.
Massa äckliga britter och tyskar.
Utspädd sprit och öl.
Fejk hooters.
Chicken kebap smakade skit.
Vattnet var kallt och fullt med alger.
Fejk mitch bucannon på stranden med visselpipa och flagga.
För hög musik på XL och Lazur.
Mycket horor.
För mycket maffia.
Enda bra var att köpa öl på flaska från Drugstore och sitta på hotellrummet och förkröka :)
Tycker själv mest´att det var skandinavier, utspädda grejer kan ju vara positivt, Lät bli kebaben, drack bara flaskvatten. Träffade själv en livräddare som var riktigt het-som jag hade skoj med:D, det ska vara hög musik annars är det trist, såg inte en enda prostituerad- fast flera killar sa samma sak, maffian fanns det har du rätt i men det är väl mest att hålla sig ur vägen I guess. Att handla dricka på drugstoren var mys, men jag förkrökar inte på ställen som sunny beach - det känns rätt idiotiskt.
Deceiver85
2007-04-11, 22:12
Ja å kompisarna ska dra utomlands i sommar å det e Ayia Napa som lockar! Men att leta hotell över nätet e ju en mardröm! Så ni som vart innan, vilka e dom schyssta ungdomshotellen? Sjukt bra festande elle?!? Vart på nått ställe som e bättre?! Tacksam för svar !
Asså, vart där med polarna och de var skiiitmycke brudar överallt! Mycket turkar okcås, men liksom lol, det ligger ju i turkiet. Sjuuuukt bra festande.
Et annat ställe som e bra e Golden Sands i Bulgarien, mycket svenska tjejer där.
LadyInsane
2007-04-11, 22:18
Et annat ställe som e bra e Golden Sands i Bulgarien, mycket svenska tjejer där.
Är väl som ett sämre Sunny? Har polare som varit där och dessa var riktigt besvikna över bristen på drag.
Deceiver85
2007-04-11, 22:21
Är väl som ett sämre Sunny? Har polare som varit där och dessa var riktigt besvikna över bristen på drag.
Asså, de var sjuuukt bra drag där när vi var där, så mycke brudar att vi knappt kunde stå upp ju!
(Jag driver med Krille 87, stör inte)
LadyInsane
2007-04-11, 22:27
Asså, de var sjuuukt bra drag där när vi var där, så mycke brudar att vi knappt kunde stå upp ju!
(Jag driver med Krille 87, stör inte)
Haha...yeah sure.....:naughty:
:D
Edit: sorry...råkade störa ändå...:D
Tycker själv mest´att det var skandinavier, utspädda grejer kan ju vara positivt, Lät bli kebaben, drack bara flaskvatten. Träffade själv en livräddare som var riktigt het-som jag hade skoj med:D, det ska vara hög musik annars är det trist, såg inte en enda prostituerad- fast flera killar sa samma sak, maffian fanns det har du rätt i men det är väl mest att hålla sig ur vägen I guess. Att handla dricka på drugstoren var mys, men jag förkrökar inte på ställen som sunny beach - det känns rätt idiotiskt.
Haha, Vilken period var du där? Jag var i mitten av augusti. Inte fetaste fest perioden, men mycket folk var det iaf.
Prosituterade som kom fram till mig började krama och grabba mellan benen och säga "Please, blowjob. PLEASE".
Är ju förkröken som alltid är roligast. Det där med musiken är ju att man inte själv fattar vad man tänker :)
LadyInsane
2007-04-12, 09:05
Haha, Vilken period var du där? Jag var i mitten av augusti. Inte fetaste fest perioden, men mycket folk var det iaf.
Prosituterade som kom fram till mig började krama och grabba mellan benen och säga "Please, blowjob. PLEASE".
Är ju förkröken som alltid är roligast. Det där med musiken är ju att man inte själv fattar vad man tänker :)
Jag var där under övergången från Juni/Juli. Jag tyckte det var ös konstant- men det blir väl vad man gör det till;)
Ojdå! Jo, alltså brorsan berättade att flera prostituerade ropade på honom, men ingenting så extremt. Det låter verkligen jättehemskt. :(
Tyvärr har jag främst dåliga erfarenheter av förkrök. Tycker folk dricker förmycket, sedan urartar allt och man kommer inte ut/ev folk kommer inte in på krogen efteråt. :Virro
Jag var där under övergången från Juni/Juli. Jag tyckte det var ös konstant- men det blir väl vad man gör det till;)
Ojdå! Jo, alltså brorsan berättade att flera prostituerade ropade på honom, men ingenting så extremt. Det låter verkligen jättehemskt. :(
Tyvärr har jag främst dåliga erfarenheter av förkrök. Tycker folk dricker förmycket, sedan urartar allt och man kommer inte ut/ev folk kommer inte in på krogen efteråt. :Virro
Men Hoe-ligan var inte ens i närheten av vad den var i Thailand ;P
För full blir man ju aldrig, snarare får man för runda fötter ;) Jag lyckades ju bli liiiiite för full en kväll och vakna dagen efter med en piercing i niple :D
För full blir man ju aldrig, snarare får man för runda fötter ;) Jag lyckades ju bli liiiiite för full en kväll och vakna dagen efter med en piercing i niple :D
Man är fortfarande inte tillräckligt full om man kan ligga ner utan att hålla i sig :D
Man är fortfarande inte tillräckligt full om man kan ligga ner utan att hålla i sig :D
Ena dagen vaknade jag på toaletten. Sedan fick jag höra att jag bjudit in en tjej på romantisk dejt där "kom och spy med mig". :D
Ena dagen vaknade jag på toaletten. Sedan fick jag höra att jag bjudit in en tjej på romantisk dejt där "kom och spy med mig". :D
:laugh: :laugh: :laugh:
:laugh: :laugh: :laugh:
Vaknade iaf ensam :cryout:
LadyInsane
2007-04-12, 10:07
Haha. Bra jobbat! Det är sådana saker man vill upptäcka:D..... inte konstiga bitmärken...:D
Haha. Bra jobbat! Det är sådana saker man vill upptäcka:D..... inte konstiga bitmärken...:D
Men det är ju jävligt tur att man inte kommer ihåg smärtan som det säkert var när man gjorde piercingen. Så tack för det, herr alkohol :D
Men det är ju jävligt tur att man inte kommer ihåg smärtan som det säkert var när man gjorde piercingen. Så tack för det, herr alkohol :D
Brukar göra ondare efteråt än när man väl gör den:P
Har du kvar den? *whistle*
Brukar göra ondare efteråt än när man väl gör den:P
Har du kvar den? *whistle*
nja, var vär lite småvärk i 2veckor. :)
Klart, jag har kvar den. Ett minne från bulgarien. Blev ju bestulen på digitalkameran så :D
nja, var vär lite småvärk i 2veckor. :)
Klart, jag har kvar den. Ett minne från bulgarien. Blev ju bestulen på digitalkameran så :D
Okay, men det gör inte så ont i själva piercingögonblicket. Så alkoholen dövde inte så mkt.
Oh. Jag måste se när du kommer till gbg.. Ryser alltiv av nippelpiercings
Okay, men det gör inte så ont i själva piercingögonblicket. Så alkoholen dövde inte så mkt.
Oh. Jag måste se när du kommer till gbg.. Ryser alltiv av nippelpiercings
ÄH... man är ju man. Känner ingen smärta................ Kanske lite då =)
Inte för att det är mycket att visa, men sure bure bebe
LadyInsane
2007-04-12, 10:48
Har också en nipple-piercing. Var tyvärr väldigt nykter och tyckte att det gjorde ont som fan...samtidigt som det var lite trevligt..haha:D
Föresten var du förbi på Disco Orange? Bodde själv i närheten så tog mig dit. Ganska skittråkigt, MEN de hade en live webcam så några polare satt hemma och glodde på oss när vi festade. Haha, helt sjukt..:D
Har också en nipple-piercing. Var tyvärr väldigt nykter och tyckte att det gjorde ont som fan...samtidigt som det var lite trevligt..haha:D
Föresten var du förbi på Disco Orange? Bodde själv i närheten så tog mig dit. Ganska skittråkigt, MEN de hade en live webcam så några polare satt hemma och glodde på oss när vi festade. Haha, helt sjukt..:D
Fyfan, Jag kommer ihåg att när jag satt där i den där stolen och gubben tog tag i bröstvårtan med "tången" så kom en dansk in och skrek "fyfan vad det gör ont att pierca bröstvårtan". Men som sagt, tur att jag inte kommer ihåg någon smärta.
Jag var förbi disco orange på dagen, men det såg rätt så värdelöst så jag drog dit typ aldrig. Stället jag gillade mest var La Perla. Sedan fanns det ett ställe mitt emot Las Palmas som hade "buy 1 get 4 tequilla". Där satt man och slängde i sig några shot.
haha, tycker era polare att ni hade skämt ut er något när ni var way-to-drunk ? =D
LadyInsane
2007-04-12, 11:31
Fyfan, Jag kommer ihåg att när jag satt där i den där stolen och gubben tog tag i bröstvårtan med "tången" så kom en dansk in och skrek "fyfan vad det gör ont att pierca bröstvårtan". Men som sagt, tur att jag inte kommer ihåg någon smärta.
Jag var förbi disco orange på dagen, men det såg rätt så värdelöst så jag drog dit typ aldrig. Stället jag gillade mest var La Perla. Sedan fanns det ett ställe mitt emot Las Palmas som hade "buy 1 get 4 tequilla". Där satt man och slängde i sig några shot.
haha, tycker era polare att ni hade skämt ut er något när ni var way-to-drunk ?
Haha, men orka bry sig om en dansk..:Nämen, bra att det inte kändes iaf:)
Jag gillade också La perla...bara svenskar på det stället..haha Las palmas var det aldrig drag på när jag var där.. men en massa andra verkade gilla stället.
Haha, det tyckte det var jätteroligt:D Vi hade mest hoppas runt på alla barborden och varit nära att ramla flera gånger..:) Sedan hade vi självklart dansat lite "pinsamt". Dvs typisk fylledans- man tror att man är snyggast/vackrast/sexigast ...men det är man inte...:D
Haha, men orka bry sig om en dansk..:Nämen, bra att det inte kändes iaf:)
Jag gillade också La perla...bara svenskar på det stället..haha Las palmas var det aldrig drag på när jag var där.. men en massa andra verkade gilla stället.
Haha, det tyckte det var jätteroligt:D Vi hade mest hoppas runt på alla barborden och varit nära att ramla flera gånger..:) Sedan hade vi självklart dansat lite "pinsamt". Dvs typisk fylledans- man tror att man är snyggast/vackrast/sexigast ...men det är man inte...:D
La perla hade ju fina happy hour tider också 18-22 00-03 typ :P
Tro att man är så jävla bra på dansa händer ju varje gång man dricker alkohol och går på krogen. Engång testade jag att dansa nykter. Kände mig så pinsam att jag inte ens vågade gå tillbaka till dansgolvet.
Vilket hotel bodde ni på? Säg fan inte att ni bodde på sunk balkan? =D
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.