Logga in

Visa fullständig version : Problem med MSN?

Carolinew
2007-04-09, 18:26
Hm det är nåt konstigt med min msn... Det står "XXX har problem med nätverket och kan inte längre delta i konversationen. De sista meddelandena kanske inte gick fram". Så står det på varenda kontakt jag öppnar ett nytt fönster med. Med andra ord verkar det vara jag som har problem med nätverket och inte tvärtom?!! :confused: Verkar inte som att jag kan skriva till en enda av dem heller.

Någon mer som har/har haft samma problem?

Jompan
2007-04-09, 19:03
Inte just det problemet, men jag brukar inte kunna logga in på morgonen och på dagen oftast, däremot funkar det bra på kvällen. Fast å andra sidan är det väl oftast då nån är online. :)

Skumt problem du hade! Provat att ominstallera det... obs detta råd kommer från en som inte alls har koll på datorer. Tyckte bara det lät smart! :em:

mela
2007-04-09, 19:04
Får också sånt ibland. Fungerar alltid att starta om msn eller datorn.

rolf
2007-04-09, 19:09
Jag har samma problem väldigt ofta. Ibland räcker det med att spamma samma meddelande femtioelva gånger så går det fram till sist, men ibland går det helt enkelt inte. Vissa dagar är det värre än andra.
Så det är inte mitt fel om jag är väldigt tyst av mig på msn. *whistle* :em:

Kaboffastar
2007-04-09, 19:11
Jag har samma problem väldigt ofta. Ibland räcker det med att spamma samma meddelande femtioelva gånger så går det fram till sist, men ibland går det helt enkelt inte. Vissa dagar är det värre än andra.
Så det är inte mitt fel om jag är väldigt tyst av mig på msn. *whistle* :em:

hahaha tvärgalna finnar säger jag bara.

aliquis
2007-04-09, 19:25
Det är väl alltid problem med MSN, antingen permanenta såsom skitseg filöverförning, inte kunna skicka onlinemessages (även om det går i senaste versionen förutsatt att alla har den, ..) eller tillfälliga (folk kan inte ta emot meddelandet, syns som offline, går inte att logga in för skiten är nere, ...)

Världens sämsta im-tjänst, men tyvärr Sveriges populäraste.

PKK0ne
2007-04-09, 19:47
kör du med Live Messenger? byt till det annars