Visa fullständig version : Hinderbana aka Japan
http://www.youtube.com/watch?v=QkBkZpK-fYQ
Ja denna har jag sett. Tycker mannen ser rätt liten/otränad ut för att klara alla fantastiska hinder på denna. Men måste det inte vara så att de tränat hinderbanan innan, eller är han bara en extremt begåvad ninja? =)
De har nog tränat på det förut, ungefär som svensk gladiator fast ja... mer ninja. :D
Ja denna har jag sett. Tycker mannen ser rätt liten/otränad ut för att klara alla fantastiska hinder på denna. Men måste det inte vara så att de tränat hinderbanan innan, eller är han bara en extremt begåvad ninja? =)
Han ser ju absolut vältränad ut. Hans ringa kroppsstorlek är förmodligen en ganska stor fördel. ;)
Okej, otränad kan vara fel ord. Men man undrar hur man själv hade klarat sig i sådan tävling. Finfint tror jag...
Det ser ut att vara samma serie som går på eurosport2, skulle man ha sådana hinderbanor inom AF skulle jag kolla på fler tävlingar.
Sån där fysik skulle man ha. Användbar.
shadowfire
2007-04-09, 09:45
Hoppsan, han verkar ju ha stretchat mer än mig iaf... lite mer balansträning med tror jag. :)
Kristian
2007-04-09, 09:57
Ser häftigt ut...kanske man själv skulle försöka sig på något sådant...eller nej, det tror jag inte.
vad är det för spray han använder? senaste för greppet? :D skrev magnesium use a japaneese spray?
rememberence
2007-04-09, 10:09
vad är det för spray han använder? senaste för greppet? :D skrev magnesium use a japaneese spray?
antagligen flytande magnesium på sprayburk
Det kan vara greppsprej dvs något kladdigt för ökat grepp men det finns även en sprej som tar bort handsvetten.
hahavaffan
2007-04-09, 11:09
Helvete vilket grepp snubben har! Det lär ju vara typ handbollsklister han sprutar på händerna. Nåt klibbigt fanskap iaf.
Okej, otränad kan vara fel ord. Men man undrar hur man själv hade klarat sig i sådan tävling. Finfint tror jag...
Haha, årets skämt.
Muskelbyggaren
2007-04-09, 11:25
:bow: Hinderbana är så fruktansvärt roligt, synd bara att man aldrig får chansen att prova en i den där klassen. Balansera på snedställda bänkar i skolgymnastiken lämnade rätt mycket åt fantasin.
Den sista var inte att leka med, 30s upp där :o
Nitrometan
2007-04-09, 12:47
Mueller Stickum Spray kanske?
http://www.onthemat.com/xcart/files/thumbnails/t_574.jpg
Riktigt roliga hinderbanor.
Lövbiffen
2007-04-09, 13:37
Fan va häftigt :Virro Nu blir man ju sugen på att klättra och hålla på :hbang:
Nitrometan
2007-04-09, 13:40
Fast det verkade vara gott om tid. Utom på de där 30 sekunderna rätt upp då. Han behövde ju inte stressa.
Men grymt imponerande.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.