Visa fullständig version : träna träna träna, stress, MAT, lat
dancoholic
2007-04-08, 13:53
Jag tränar ungefär 4-5 dagar i veckan, främst kondition men även styrka. dock styrketränar jag inte i gym så mitt mål är väl inte att bygga skitmycket muskler direkt. mitt problem är att jag har grymma problem med vad jag ska äta främst då innan träningen. tips? :) gärna nåt lätt då jag har ett väldigt pressat schema varje dag och som man inte behöver anstränga sig så mkt för att göra haha *hatar att laga mat*
skulle också vilja ha tips på midje/nedredelenavmagen/muffintop-övningar då jag liksom de flesta tjejer har komplex för dessa områden. tack
Snälla använd sökfunktionen. Du kommer att finna allt du behöver och lite till.
Eller kan inte någon göra en sticky - "Vad man bör äta före och under träningen".
Uttjatat som f*n är detta!
Om du har "komplex" för midjan, antar jag att du inte är tillräckligt fast(smal) i de området.
Om mitt antagande är korrekt är det att gå ner i vikt du behöver göra. Finns övningar som kan stärka området men de kommer inte göra någon visuell skillnad förrän du gått ner i vikt.
extra "onödigt" vetande:
styrketräning förebygger muskelförlust vid viktnedgång, vilket innebär att du inte behöver gå ner lika många kilo för att få en fin form. (utebliven styrketräning kan t om göra det omöjligt att nå en fin form hur mycket man än går ner i vikt)
Sen håller jag med Tom Jr om att ämnet är jäkligt uttjatat.
dancoholic
2007-04-08, 19:19
lugn vafan. o bara en liten grej - sökfunktionen suger.
lugn vafan. o bara en liten grej - sökfunktionen suger.
Hehe, nu blir jag nyfiken faktiskt - På vilket sätt?
Uttjatat som f*n är detta!
Du måste ha lidit alla helvetes kval sedan i december. :)
Squirrel
2007-04-08, 22:47
Hehe, nu blir jag nyfiken faktiskt - På vilket sätt?
Jag måste hålla med. Väldigt svårt att hitta relevanta trådar. Går mycket bättre med google med "site:kolozzeum.com". Detta gäller alla forummjukvaror jag testat att söka med. Är väl för att man är van vid mer intelligenta sökningar som google och liknande som inte bara kollar om ett keyword nämns.
Som alla "dumma" sökningar fungerar det bra om man vet exakt vad man letar efter, så att man kan välja bra keywords.
Testa forumets sök på "deff en guide" och jämför med googles "site:kolozzeum.com deff en guide".
För latisar: inte på de första sidorna på forumets (jag orkade inte leta upp den), första träffen på google.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.