Visa fullständig version : Vilken kolomedlem?
Jag bara undrar...
http://www.svd.se/dynamiskt/inrikes/did_15016352.asp
Handcuff
2007-04-08, 07:55
Kanske trodde det var en annan lem än tummen....:D
Haha måste det vara en Kolomedlem?
Är det enbart på Kolo som man hittar sådant tokigt folk ellår?!?!?! :Virro
Jag höll mig hemma igår så jag är oskyldig...
hobbitar
2007-04-08, 08:50
Jag fattar inte hur man kan bita av en hel tumme? Det är väl ben och sånt i en tumme?
Säkerligen är det överdrift från tidningens sida, han bet säkert bara av en LITEN del av tummen....
Roidrage!!!!!!!!!!!!!!
Den ena bet av tummen, och då blev den andre så arg att han slog in både tänder och tumme i halsen på honom. It gost to be teh roids!
Nina syftar ju så klart på att killen inte ville hamna i ett katabolt läge och behövde protein snabbt som tusan.
Ja, och sen roiderna då.
Det kan inte varit den där medlemmen (glömt vem det var) som berättade om sin dejt när de gick på bio och han halade upp tonfisk mitt i filmen? ;)
Roidrage!!!!!!!!!!!!!!
Den ena bet av tummen, och då blev den andre så arg att han slog in både tänder och tumme i halsen på honom. It gost to be teh roids!
Klart, förstår nu hur din första tanke gick till Kolo. ;)
Jag har 3 byggartummar nu *whistle*
Han kanske var tum i magen? Han lär ju iaf snart få tummen ur arslet så att säga!
Det tummar vi på daja! :)
Ryska_raketen
2007-04-08, 10:20
cum in tum?
Nina syftar ju så klart på att killen inte ville hamna i ett katabolt läge och behövde protein snabbt som tusan.
Ja, och sen roiderna då.
Det kan inte varit den där medlemmen (glömt vem det var) som berättade om sin dejt när de gick på bio och han halade upp tonfisk mitt i filmen? ;)
Haha, det var väl inte bio, men han käkade iallafall ris och tonfisk på en date med en brud.
Han kanske var tum i magen? Han lär ju iaf snart få tummen ur arslet så att säga!
Hahhahahahhahah! :laugh:
Haha, det var väl inte bio, men han käkade iallafall ris och tonfisk på en date med en brud.
Var det inte bion? Äh, lika roligt hur som :D
hobbitar
2007-04-08, 10:36
länk på det?
Fan vad jobbigt, inte kunna spela xbox eller runka ordentligt längre. Jag lider med offret.
Det va ju en från PB-Z. Helt seriöst! Och tummen blev tydligen återfunnen sen!
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.