handdator

Visa fullständig version : Den officiella pajkastningstråden

mini
2007-04-06, 22:51
Så, kom igen. Vill du pyssla med denna ädla sport så gör det här. Gärna åt lite alla möjliga håll med den klyshiga glimetn i ögat, men också gärna lite i största allmänhet utan att trampa på ömma tår och göra någon ledsen.

Jag vill kasta paj på Snake för att få slicka honom ren efteråt.
Dessutom vill jag kasta paj på sissa så hon får lite fett på magen som oss andra.

http://www.sullivanboutique.com/Anne/stores/1/images/memorabillia/photos/photoPieFace357.jpg

Baan
2007-04-06, 22:52
Passar på och kastar en diarrépaj på RR för han är offline och sover och kan inte svara HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

sissa
2007-04-06, 22:52
Mm, paj e gott :eating:

Snake
2007-04-06, 22:53
Du får vara snabb om du ska hinna slicka upp.....finns fler än du som är hungrig.

Dnepr
2007-04-06, 23:03
Jag tar den största blåbärspajen jag hittar - så kastar jag den på Bandit, Snake och RR. Grabbbarna behöver smaskig föda inför kommande pass - och bandit ska ha sin del så att hon inte blir sur. Blir det sen nåt över så får ni andra äta. Det sistnämnda blir dock svårt, för den lilla banditen brukar slicka i sig allt som kommer i hennes väg.

Metal_boy_
2007-04-06, 23:09
Passar på och kastar en diarrépaj på RR för han är offline och sover och kan inte svara HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Diarrépaj, är det nån bosnisk nationalrätt?

;)

Snake
2007-04-06, 23:10
En STORJÄVLA paj på Dnepr också för att han aldrig vågar träna då vi pommes-frites liknade varelser är och tränar på AW.

Metal_boy_
2007-04-06, 23:25
bandit är en grym tjej!:laugh:

mini
2007-04-06, 23:45
Jaja, vi vet att Bandit är en frispråkig öppenhjärlig, ja, helt enkelt öppen tjej för det mesta/de flesta. Så, tillbaka till pajkastningen.

Pez
2007-04-06, 23:49
Jaja, vi vet att Bandit är en frispråkig öppenhjärlig, ja, helt enkelt öppen tjej för det mesta/de flesta. Så, tillbaka till pajkastningen.

Du är kort.

Pez
2007-04-06, 23:53
Boo fakking hoo... *rolleyes*

Du är inte min typ.

Jag vet. Uttjatat. :/
Måste hitta på nåt nytt om jag inte ska bli stämplad som en one-trick-pony.

Jag är för harmonisk nuförtiden. *gah!*

mini
2007-04-06, 23:55
Jag vet. Uttjatat. :/
Måste hitta på nåt nytt om jag inte ska bli stämplad som en one-trick-pony.

Jag är för harmonisk nuförtiden. *gah!*

Kastar en citronpaj för att du ska bli lite grinigare. Och dela den för fan inte sådär gulligt med Princy.
Jag hatar kärlek.

mini
2007-04-07, 00:10
Bandit bara måste vara bannad från pm-funktionen! Pez, kan du fixa?

Snake
2007-04-07, 00:14
Jag kastar ett lass med bajs på Mini för att hon sa att hon skulle gå och lägga sig på MSN - MEN SÅ FAN HELLER TYDLIGEN.

BRA DISS

mini
2007-04-07, 00:15
Jag kastar ett lass med bajs på Mini för att hon sa att hon skulle gå och lägga sig på MSN - MEN SÅ FAN HELLER TYDLIGEN.

BRA DISS

Eh.

Dnepr
2007-04-07, 00:26

Och du är bitter och avundsjuk. Alla killlar gillar bandit - men hon gillar inte alla killlar.

Pez
2007-04-07, 00:33
Och du är bitter och avundsjuk. Alla killlar gillar bandit - men hon gillar inte alla killlar.

Du menar Bandit gillar myspace-vinkeln, men alla vinklar gillar inte Bandit?
Väl?

http://www.encyclopediadramatica.com/index.php/Internet_disease

Dnepr
2007-04-07, 00:34
Väl?

Ja

Metal_boy_
2007-04-07, 00:36
Väl?

Säger du att Bandit är ful? :(

Snake
2007-04-07, 00:43
Där dog det.

Allt är Pez's fel, därför kastar jag en paj på Princy och RR får slicka henne ren.

Grisen
2007-04-07, 00:46
En paj åt Pez håll för att han slutat träna.

mathor
2007-04-07, 01:19
Prova att vinkla vår vän Mathor....

Har försökt i ett bra tag nu i alla möjliga jävla vinklar men det verkar vara ett hopplöst fall :(

Bra grävande journalistik måste jag medge!

Snake
2007-04-07, 01:19
Bra grävande journalistik måste jag medge!

Bättre än så där kan du väl? Vi kastar trots allt paj i den här tråden.

Edit: och så bra var det inte, en sån nynna glömmer man aldrig.

mathor
2007-04-07, 01:21
Bättre än så där kan du väl? Vi kastar trots allt paj i den här tråden.

Jag tycker tyvärr att du är rätt rolig, så jag har inte så mycket att kasta på dig.

Angående ditt utseende så är jag inte tillräckligt ytlig för att påpeka att din båtskalle gör sig bäst krossad.

Snake
2007-04-07, 01:23
Angående ditt utseende så är jag inte tillräckligt ytlig för att påpeka att din båtskalle gör sig bäst krossad.

Duktigt, visste väl att du skulle kunna googla fram en pik till slut :thumbup:

sissa
2007-04-07, 01:46
*kastar en skinkpaj på kwon*

sissa
2007-04-07, 01:47
och en stor skinnpaj på tigerkotten-loffe

Metal_boy_
2007-04-07, 01:47
Bry dig inte Bandit, du är sexig. Du skulle få en hel stock av mig.

Snus alltså. Som vi pratade om.

sissa
2007-04-07, 01:51
next pie on fed up incase she is not really fed up

ah, jag e så rolig

*rolleyes*

Ganymedes
2007-04-07, 07:54
Jag vill kasta paj på alla er fucking mobbers som kallat mig Gaymedes. Och den största pajen (med massor av omedelbart fettframkallande och fem veckor för gammal grädde i) vill jag kasta på Nina, som marknadsförde det namnet i sin signatur. Jag hatar er alla på riktigt. :cryout: :furious: ;)

Emil_Larsson
2007-04-07, 08:48
Då vräker jag en Paj på Oskiz för han har blivit så jävla grym och jag är avundsjuk på honom, samt en på Eanderssons feja!!

Den pajen på eandersson så gör jag en typisk movie scene.

Throwing the paj right up his face, walks to him, take my finger on the pie, lick it, taste it, don't like it, spit the pie in his face.

Nina L
2007-04-07, 09:08
Jag vill kasta en paj på Bolio för att han aldrig är online längre. Han har säkert gått och gjort sig bannad igen, eller ännu värre; han tycker inte om oss längre.

http://www.mctague.org/carl/fun/pie/pie-face-2.jpg

Nästa paj går till mini för att hon ännu inte kommit ut ur garderoben och som kolos mest feministiska flata.

http://legalectric.org/f/legacy/pie_in_face.jpg

skaparn
2007-04-07, 09:17
Jag vill kasta en paj på Bolio för att han aldrig är online längre. Han har säkert gått och gjort sig bannad igen, eller ännu värre; han tycker inte om oss längre.

Jag saknar bolio. Vill kasta en paj på dig Nina L för att du skrev "Bolio". Hans nick är bolio, precis som mitt är skaparn. Det är inte på grund av en trasig shift-tangent som våra nick inleds med en gemen.

Vi låter honom komma till tals: här. (http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showpost.php?p=725720&postcount=12)

Sedan önskar jag att jag hade kastat pajen igår istället för att pressa ner den i min mage. Laxpaj med en fräsch citrusduschad sallad till är så sjukt gott. Till detta en sträv cider.

Nina L
2007-04-07, 09:21
Vill kasta en paj på dig Nina L för att du skrev "Bolio". Hans nick är bolio, precis som mitt är skaparn. Det är inte på grund av en trasig shift-tangent som våra nick inleds med en gemen.
Det var en hyllning. Som när man skriver att Gud är god. (Vilket man iofs aldrig gör, men du fattar.)

Cilia
2007-04-07, 09:34
Jag vill skicka en paj på Pezt för att han säger det jag tänker.

Sen skickar jag en på mini för att hon är så himla kul och arg.
Dessutom kan hon få till det så exakt och ändå lyckas vissa inte förstå.

Snake
2007-04-07, 09:34
Nina och Cilia förtjänar en pajfabrik för att dom HÄDAR den store och sexige String-Emil. Wazzup wif dat yo?!! *gah!* *slap*
Vad som kan bli en lösning på vår konflikt är ett par barnförbjudna bilder i PM.

*Jag väntar...*

mini
2007-04-07, 10:19
Jag vill kasta en paj på Nina för att hon outade mig. *cry* Nu måste hon nästan ligga med mig som förlåt.

Jacksatan
2007-04-07, 11:18
Varför har vakten tagit tag i dig? Försökte du smita in till Flumride på Liseberg, trots att det är minst 150cm som gäller för att kunna åka?

Haha. Du får en jordgubbspaj i nyllet av mig för den. :D

Nina L
2007-04-07, 11:21
Jag vill kasta en paj på Nina för att hon outade mig. *cry* Nu måste hon nästan ligga med mig som förlåt.Okej. Jag gör det.

Grisen
2007-04-07, 11:25
Jag vill kasta en paj på Nina för att hon är en attention hoe. Men jag gilar dig ändå.

mela
2007-04-07, 11:26
En stor fet gräddpaj på bandit (eftersom hon tar allt i mun) så att hon kan få en hylla som min igen.
http://matochfritid.yle.fi/bilder/mat/graddtarta_stromso.jpg

En kladdkakepaj ( :confused: ) på Diana, eftersom det är påsk och allt.
http://gladyscamilla.blogg.se/images/bild_153_1160593349.jpg

Snake får ingen paj eftersom han "dietar". Men han får en *slap* istället, så att han inte ska vara ledsen.

RR får en paj med pollock. Cuz I know he loveZ it!
http://aktuellt.fiskeriverket.se/konsument/file/Bilder/Arter/AlaskaStor.jpg

Fed up
2007-04-07, 11:30
next pie on fed up incase she is not really fed up

ah, jag e så rolig

*rolleyes*

En glasspaj, i presume?

Jag saknar bolio. Vill kasta en paj på dig Nina L för att du skrev "Bolio". Hans nick är bolio, precis som mitt är skaparn. Det är inte på grund av en trasig shift-tangent som våra nick inleds med en gemen.

Vi låter honom komma till tals: här. (http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showpost.php?p=725720&postcount=12)

Sedan önskar jag att jag hade kastat pajen igår istället för att pressa ner den i min mage. Laxpaj med en fräsch citrusduschad sallad till är så sjukt gott. Till detta en sträv cider.

Vet du hur många som kallar mig Fed_up? Varför göra sig besväret att skriva ett understreck när det är felfelfel?! Mycket upprörande.

Noodles
2007-04-07, 11:59
Hans nick är bolio

???

http://img182.imageshack.us/my.php?image=versalea8.jpg

Det får bli en optimal blåbärspaj i ditt ansikte. Någon ordning får det vara.

Jax
2007-04-07, 12:01
Kastar tre stora energirika pajer på skaparn, Yankeee och machin gun med förhoppningen att de lägger på sig ett par tunga kilon.

mangemani
2007-04-07, 12:26
skulle man pajkasta folk,ja då får man nog kasta i evigheter..finns en del fjortisar här.
men säger man inget så har man inget sagt och jag låter det vara så.

Ryska_raketen
2007-04-07, 12:34
Jag vill kasta en paj på Allan, för han stör sig på att jag är för mycket man.

Baan
2007-04-07, 13:13
Jag vill kasta en paj på Allan, för han stör sig på att jag är för mycket man.

Man? Trodde det bara var cellgiftsbehandling men där ser man!

Snake
2007-04-07, 13:16
Man? Trodde det bara var cellgiftsbehandling men där ser man!

Look who's talking...kolos egna provrörsbarn :laugh:

Baan
2007-04-07, 13:26

provrörsbarn? är det någon sorts komplimang att jag är så optimal så jag måste vara genetiskt modifierad?

Ryska_raketen
2007-04-07, 13:28

pwned!

Baan
2007-04-07, 13:31
pwned!

Men ska du ställa dig bakom intetsägande nonsens nu? Trodde mer om dig RR. MER.

Kwon
2007-04-07, 14:17
Precis, det där var dåligt av dig RR; trodde du o Baan var mer tight än så.

Man pwnar icke sin bosniska broder!

Dnepr
2007-04-07, 14:25
Prova att vinkla vår vän Mathor....
http://img79.imageshack.us/img79/359/ri20065ri.jpg

Har försökt i ett bra tag nu i alla möjliga jävla vinklar men det verkar vara ett hopplöst fall :(

Han ser ju ut som en sexuellt utnyttjad engelsman - som fått en könssjukdom i ansiktet av den manlige sexpartnern.

Jag kastar därmed dagens skönhetspaj på honom - trots att jag vet att det inte hjälper.

Baan
2007-04-07, 14:47
Precis, det där var dåligt av dig RR; trodde du o Baan var mer tight än så.

Man pwnar icke sin bosniska broder!

Lugn, det var menat med kärlek från alla håll. DP TP QP etc.

Vinter
2007-04-07, 15:05
En fet paj till alla systemet kassörskor/kassörer som ber mig visa leg och sedan stirrar konstigt på mig när dom tittar på det.
Blir fan 28 i sommar...

mathor
2007-04-07, 15:08
Han ser ju ut som en sexuellt utnyttjad engelsman - som fått en könssjukdom i ansiktet av den manlige sexpartnern.

Jag kastar därmed dagens skönhetspaj på honom - trots att jag vet att det inte hjälper.

Nej, det avhjälper inte din kameraskygga och övergödda hockeyskyddsogrelook. Det är nog dags för dig att införskaffa ett saunabelt och ett par kilo amfetamin om du ska tajma beach 2016.

mini
2007-04-07, 15:43
Varsin pepparkaka till de som inte klarar att kasta paj snällt.
http://karinolofsson.blogg.se/images/pepparkaka_1165751411.png

mathor
2007-04-07, 15:43

Du är smaklig.

Handcuff
2007-04-07, 15:55
Här kan få kasta paj om ni vill, passa på medan vakten ändå håller i mig.

Haha din micromänniska! :D

Kastar en sten i min egen panna för att jag är så dryg och otrevlig på internet :(

HerrArne
2007-04-07, 16:14
Hans nick är bolio, precis som mitt är skaparn. Det är inte på grund av en trasig shift-tangent som våra nick inleds med en gemen.

...och en redig spiddekaga på dig eftersom länken leder till ett inlägg författat av ... 'Bolio' ... med versal... *gah!*

Dnepr
2007-04-07, 16:14
Nej, det avhjälper inte din kameraskygga och övergödda hockeyskyddsogrelook. Det är nog dags för dig att införskaffa ett saunabelt och ett par kilo amfetamin om du ska tajma beach 2016.

Jag har en container full med tjack, och lite annat smått och gott - så deffen är hur cool som helst. Men jag kan trösta mig med att jag har ett snyggt ansikte, till skillnad från dig min gamle vän. Du har gett ansiktets könssjukdomar en ny look och psoriasisen har satt sina spår ser jag. Jag ber Extreme makeover kontakta dig omgående. Och jag personligen ska se till så du få gå före i kön.

Jag kastar en paj fylld med hudvård och medmänsklighet rakt i plytet på dig.

Grisen
2007-04-07, 16:21
Jag har en container full med tjack, och lite annat smått och gott - så deffen är hur cool som helst. Men jag kan trösta mig med att jag har ett snyggt ansikte, till skillnad från dig min gamle vän. Du har gett ansiktets könssjukdomar en ny look och psoriasisen har satt sina spår ser jag. Jag ber Extreme makeover kontakta dig omgående. Och jag personligen ska se till så du få gå före i kön.

Jag kastar en paj fylld med hudvård och medmänsklighet rakt i plytet på dig.

Yo! Var det rohypnol i din pepparkaka?

Grisen
2007-04-07, 16:22
En äcklig paj i fejjan på Dnepr för att han inte håller sig i skinnet.

Dnepr
2007-04-07, 16:23
Yo! Var det rohypnol i din pepparkaka?

Han brukar vara elak mot alla så det drabbar ingen oskyldig.

Men du får en rejäl jordgubbspaj.

Baan
2007-04-07, 16:31
...och en redig spiddekaga på dig eftersom länken leder till ett inlägg författat av ... 'Bolio' ... med versal... *gah!*

skaparn är så listig så det är nog en del av skämtet mm.

Grisen
2007-04-07, 16:33

Smaskens, tack!

Lelle Pelle
2007-04-07, 16:34
Han brukar vara elak mot alla så det drabbar ingen oskyldig.

Men snälla, jag brukar inte hetsa upp mig mot folk via internet, men kan du inte avlida eller något?

Pajen åker alltså till Dnepr och hans otroligt dryga attityd. Skärp dig!

shadowfire
2007-04-07, 16:39
men lol, en gammal rutten o möglig flänsostpaj i fejjan på alla som skriver att andra ska dö osv, dags o kamma luggen o växa upp?

mathor
2007-04-07, 16:39
Men snälla, jag brukar inte hetsa upp mig mot folk via internet, men kan du inte avlida eller något?

Pajen åker alltså till Dnepr och hans otroligt dryga attityd. Skärp dig!

Ta det lugnt nu, han försöker ju bara att kasta sin kaloririka paj här, på uppmaning av viktväktarna! Inte för att det går speciellt bra för vår rultige vän, men det är ändå ganska sött att han försöker. Jag måste dock erkänna att det var väldigt skarpsynt att se att min armbåge var röd, även om han ställde lite fel diagnos.

Baan
2007-04-07, 16:41
men lol, en gammal rutten o möglig flänsostpaj i fejjan på alla som skriver att andra ska dö osv, dags o kamma luggen o växa upp?

Nästan så man spyr så fjantigt, töntigt, fjortisaktigt och barsnligt det är! Väl talat.

Lelle Pelle
2007-04-07, 16:41
Stundens hetta. Ber om ursäkt om du anser att det var olämpligt.

mela
2007-04-07, 16:43

mmmmh fläns *cupid*

*spy*

Snake
2007-04-07, 16:45
Jag kastar en creampie på alla bitterfittor på Kolo. Vet ni inte vad det är så prova att googla...

Ni vet vilka ni är *grr*

Kwon
2007-04-07, 16:49
Hittade ingenting speciellt på google när jag sökte på bitterfittor Snake :(

Vad är det?

JK!

Snake
2007-04-07, 16:52
Hittade ingenting speciellt på google när jag sökte på bitterfittor Snake :(

Vad är det?

JK!

Som straff för att du försökte vara rolig på min bekostnad så blir du utan creampie :D

Grisen
2007-04-07, 17:49
Ta det lugnt nu, han försöker ju bara att kasta sin kaloririka paj här, på uppmaning av viktväktarna! Inte för att det går speciellt bra för vår rultige vän, men det är ändå ganska sött att han försöker. Jag måste dock erkänna att det var väldigt skarpsynt att se att min armbåge var röd, även om han ställde lite fel diagnos.

Men skärpning *gah!*

En flänsostpaj från Snake är beställd till din ära, IN YOUR FACE

Snake
2007-04-07, 17:52
Men skärpning *gah!*

En flänsostpaj från Snake är beställd till din ära, IN YOUR FACE

Vad är flänsost? :confused:

Ryska_raketen
2007-04-07, 18:01
Men ska du ställa dig bakom intetsägande nonsens nu? Trodde mer om dig RR. MER.

Iof rätt lågt av mig. Till och med jag förväntade mig mer av mig själv, så jag tar tillbaka det orätta jag har sagt. Mvh

stellan
2007-04-07, 18:04

Den mycket berömda osten från Flen, Flensost *whistle* ...

Snake
2007-04-07, 18:06
Den mycket berömda osten från Flen, Flensost *whistle* ...

Sällan, Stellan!

nutz
2007-04-07, 18:09
En stor,kalorisnål, äcklig paj med en botten gjord på alldeles för mycket kvarg på mela som inte kan hålla sig ifrån dåliga skämt

stellan
2007-04-07, 18:09
Sällan, Stellan!

:confused:

Dnepr
2007-04-07, 18:12

Okej - jag kan berätta. Jag vet inte om du minns den gången när vi stod och spejade på RR när han satt själv i bastun? Du vet när han satt där och halade? Iaf den gången då vi klev in där och frågade vad fan han sysslade med, och du pekade och frågade vad det där vita äckliga var, som syntes när hans ryska förhud åkte tillbaka igen, och han sa att det var gammalt proteinpulver - så ljög han. Men jag vågade inte säga nåt då.

Det är DET som är den däringa osten!!!!!

(även kallad för rysk kaviar i finare kretsar)

Metal_boy_
2007-04-07, 18:12
En stor,kalorisnål, äcklig paj med en botten gjord på alldeles för mycket kvarg på mela som inte kan hålla sig ifrån dåliga skämt

:laugh:

machine gun
2007-04-07, 18:21
Kastar tre stora energirika pajer på skaparn, Yankeee och machin gun med förhoppningen att de lägger på sig ett par tunga kilon.

Right back at ya!

Metal_boy_
2007-04-07, 18:26
Right back at ya!

Ätstörningar?

stellan
2007-04-07, 18:33
Ätstörningar?

Humor :)

Ryska_raketen
2007-04-07, 18:37
En paj i ansiktet på Stellan, så ja får slicka på hans tatueringar! *popcorn*

Metal_boy_
2007-04-07, 18:53
Humor :)

Arbetslös? :)

mela
2007-04-07, 18:55

är vi sura idag?

EN NÖTPAJ PÅ NUTZ SÅ ATT HAN KANSKE FÅR LITE MER INNANFÖR PANNBENET :Virro

stellan
2007-04-07, 19:15
Arbetslös? :)

Kan du ge dig fan på haha :cool: :em:

Dnepr
2007-04-07, 19:31
Jag vill passa på att kasta en smaskig god paj till Gladis - allas vår egen gladiatorerna1. För att hon är så rolig och speciell.

Sen passar jag på att kasta en snuspaj till Ironbabe.

Nina L
2007-04-07, 20:53
Jag vill kasta en paj på Nina för att hon är en attention hoe. Men jag gilar dig ändå.Attention hoes need love too. :em:

Röda_Lacket
2007-04-07, 20:59
Nu vill jag kasta paj på alla LAVALAMPS haters!

Ironbabe
2007-04-07, 21:00
Sen passar jag på att kasta en snuspaj till Ironbabe.

http://img260.imageshack.us/img260/6844/feinwr7.gif (http://imageshack.us)

http://img260.imageshack.us/img260/1736/emoti108pr2.gif (http://imageshack.us)

Snake
2007-04-07, 21:02
Attention hoes need love too. :em:

Sure :kinky:

Sebbe_H
2007-04-07, 21:03
Snake ska få en räkpaj i ansiktet pga tjötet om min syrra, haha:D

Snake
2007-04-07, 21:15
Snake ska få en räkpaj i ansiktet pga tjötet om min syrra, haha:D

I will not quit until I've conquered her heart, my dear brother in law *cupid*

/Zone-Znejk

nutz
2007-04-07, 23:03
är vi sura idag?

EN NÖTPAJ PÅ NUTZ SÅ ATT HAN KANSKE FÅR LITE MER INNANFÖR PANNBENET :Virro

Absolut inte. Det är sällan jag mår såhär bra och det ger mig självförtroende nog att trycka ner andra människor. Brukar dock resultera i något utav ett hybrissyndrom.. :(

Jag är dessutom allergisk mot nötter och tar det där som ett personligt påhopp.

Fighterbabe
2007-04-08, 00:10
bandit är en grym tjej!:laugh:

Bandit är No1fitness hund! :hbang:

Metal_boy_
2007-04-08, 00:12
Bandit är No1fitness hund! :hbang:

No1fittnäsa?

Fatalist
2007-04-08, 00:17
gladiatorerna1 får en paj för sitt snygga nick!

Fighterbabe
2007-04-08, 00:17
En stor fet gräddpaj på bandit (eftersom hon tar allt i mun)

Hmmm, man får tolka det där hur man vill va?:naughty:

Har dock fått äta upp länge efteråt att jag är bra på att suga... Visst jag är bäst! *rolleyes* En tävling på ett läger med olika grenar; 3 lag, varje lag skulle utse en person som de trodde var "bäst på att suga" klart man ställer upp för laget! Sagt och gjort, jag var bäst!...På att dricka/suga 5 dl cocacola med ett pyttelitet sugrör ur en petflaska. :hbang: Man får bara i sig kolsyra känns det som och man mår ruggit illa efteråt...*spy* DÅ hade jag lust att kasta paj på hela mitt lag... men nu mår jag bra och kan tänka mig att ställa upp igen...:laugh:

Fighterbabe
2007-04-08, 00:18
No1fittnäsa?

Eller hur... Åh, vad glad hon skulle bli om hon läste det där... jag säger inget... *rolleyes*

Anna, vet du vad....??

Fighterbabe
2007-04-08, 00:20

Kan man inte få många??? Kanske behöver det... :laugh:

Metal_boy_
2007-04-08, 00:24
Eller hur... Åh, vad glad hon skulle bli om hon läste det där... jag säger inget... *rolleyes*

Anna, vet du vad....??

Det är ju ordet fitness fel att jag drar omogna paraleller.

Fighterbabe
2007-04-08, 00:29
Det är ju ordet fitness fel att jag drar omogna paraleller.

Jojo, men då borde det väl vara fitnose. Eller ja... Ursäkta min svengelska men... *gah!*

Det finns nog ingen översättning för det...

Metal_boy_
2007-04-08, 00:31
Jojo, men då borde det väl vara fitnose. Eller ja... Ursäkta min svengelska men... *gah!*

Det finns nog ingen översättning för det...

Haha! Ja, iof! Det har du rätt i :)

skaparn
2007-04-08, 01:01
Jag har ätit en paj som tröst för att det spelats ett spratt på min bekostnad angående bolios nick. De som tror att han hade stor bokstav så sent som i morse borde kasta en paj på sig själv.

bolio

skaparn

Snake
2007-04-08, 01:07
SkaPArN

skaparn
2007-04-08, 01:15
SkaPArN

Snake

Noodles
2007-04-08, 07:18
Jag har ätit en paj som tröst för att det spelats ett spratt på min bekostnad angående bolios nick. De som tror att han hade stor bokstav så sent som i morse borde kasta en paj på sig själv.

Den där missen kommer jag minnas varje gång du behöver sättas på plats.

Förresten, hur många pajer måste man kasta till en moderator eller admin för att skaparn ska bli omdöpt till Skaparn? Skaparen vore ännu bättre.

Fighterbabe
2007-04-17, 00:12
Förresten, hur många pajer måste man kasta till en moderator eller admin för att skaparn ska bli omdöpt till Skaparn? Skaparen vore ännu bättre.
Vad är det för skillnad på Skaparn och skaparn? Stor resp. liten bokstav? Har jag missat nå´t???*gah!*

Noodles
2007-04-17, 05:48
Vad är det för skillnad på Skaparn och skaparn? Stor resp. liten bokstav? Har jag missat nå´t???*gah!*

Jag bollar vidare frågan till skapar(e)n.

skaparn
2007-04-17, 06:27

Vad är det för skillnad på S och s?

Man skulle seriöst bli polisanmäld ifall man konsekvent stavade exempelvis en kollegas namn med liten bokstav, eller fel på annat sätt, i alla sammanhang. Nick's lyder inte under samma språkliga regel att de är namn i den bemärkelse att de ska stavas med stor bokstav. De ska helt enkelt stavas som de ska stavas. Basta.

mini
2007-04-17, 07:36

Man skulle seriöst bli polisanmäld ifall man konsekvent stavade exempelvis en kollegas namn med liten bokstav, eller fel på annat sätt, i alla sammanhang. Nick's lyder inte under samma språkliga regel att de är namn i den bemärkelse att de ska stavas med stor bokstav. De ska helt enkelt stavas som de ska stavas. Basta.

Jag plusettar detta samt kastar en paj på Fighterbabe för Kollos kanske fulaste och mest Bodyifierade signatur.

Jacksatan
2007-04-17, 08:15
Jag plusettar detta samt kastar en paj på Fighterbabe för Kollos kanske fulaste och mest Bodyifierade signatur.

+1

Snake
2007-04-17, 08:18

Hahahahaha har inte tänkt på den förut. Bara därför kanske jag ska göra en LIKNANDE SIGNATUR *cupid*

Fighterbabe
2007-04-17, 08:51

*rolleyes* *rolleyes* :laugh:

Fighterbabe
2007-04-17, 08:53

Vad är det för fel på den????:confused:

Fighterbabe
2007-04-17, 08:54
Hahahahaha har inte tänkt på den förut. Bara därför kanske jag ska göra en LIKNANDE SIGNATUR *cupid*

Jag gjorde visserligen om den igår, men vad är det ni syftar på? :confused:

Fighterbabe
2007-04-17, 13:04
Jag plusettar detta samt kastar en paj på Fighterbabe för Kollos kanske fulaste och mest Bodyifierade signatur.:D

Hallå där! Nu får du allt förklara dig! man kastar inte paj på mig utan anledning...:Virro

Trance
2007-04-17, 13:10
Hallå där! Nu får du allt förklara dig! man kastar inte paj på mig utan anledning...:Virro

Du har en ful och löjlig signatur helt enkelt, behöver inte vara mer komplicerat än så.

Fighterbabe
2007-04-17, 13:40
Du har en ful och löjlig signatur helt enkelt, behöver inte vara mer komplicerat än så.

Tack för den dissen!*grr*

jwzrd
2007-04-17, 13:41

Till skillnad från din och min :)

Trance
2007-04-17, 13:43
Tack för den dissen!*grr*

Jag sprider glädje, det är vad jag gör så du behöver inte tacka.

Exakt. Min är inte ful, bara löjlig eftersom den är så intern att bara jag förstår den tror jag.

Fighterbabe
2007-04-17, 13:50

Jag gillar färger, och dessutom är det vår nu så det spritter i kroppen! Är det nå´t FEL med det eller? :confused: :banned

Pudzianovski
2007-04-17, 13:51
Jag gillar färger, och dessutom är det vår nu så det spritter i kroppen! Är det nå´t FEL med det eller? :confused: :banned

Ja.

Krampus
2007-04-17, 13:56
Ja.

+1

Jag ska kasta i mig en blåbärspaj med vaniljsås efter pass om ngn timme.

Kwon
2007-04-17, 13:57
Hatar alla som har en signatur som är längre än en mening, fan mer substans i siggen än i själva posten.... oh wait

Nina L
2007-04-17, 14:01
Jag kastar en fullkornspaj med kyckling och grönsaker i mitt ansikte just nu, som straff för att jag är en attention hoe.

Krampus
2007-04-17, 14:05
Jag kastar en fullkornspaj med kyckling och grönsaker i mitt ansikte just nu, som straff för att jag är en attention hoe.

Jag kastar en VANILJKOLAgiffel-paj i brödklykan på dig för du är så jävla bra på att svara på sms....

Jay-Z
2007-04-17, 14:08
+1

Jag ska kasta i mig en blåbärspaj med vaniljsås efter pass om ngn timme.

Jag ska inte träna och nog göra detsamma.

Tack för tipset.

Krampus
2007-04-17, 14:13
Jag ska inte träna och nog göra detsamma.

Tack för tipset.

:D

Fighterbabe
2007-04-17, 14:19
Hatar alla som har en signatur som är längre än en mening, fan mer substans i siggen än i själva posten.... oh wait

Jaså, din signatur innehåller ju inte fler meningar än min??? :confused: Massa citat från andra koloiter...

Fighterbabe
2007-04-17, 14:20
Ja.

Nä! *grr27*

Kwon
2007-04-17, 14:20
Jaså, din signatur innehåller ju inte fler meningar än min??? :confused: Massa citat från andra koloiter...

You got it! :D Därför kastar jag en paj på mig själv, eller jag rent ut av dyker ned i pajen Joakim Von Anka-style! :thumbup:

Jompan
2007-04-17, 14:21
Jag är bra sugen att kasta paj på mig själv just nu, bara för att jag förtjänar det. :(

Kwon
2007-04-17, 14:22
Jag är bra sugen att kasta paj på mig själv just nu, bara för att jag förtjänar det. :(

Hvorfor?

Einar
2007-04-17, 14:23
Den här tråden gjorde att jag blev sugen på rabarberpaj med vaniljsås.

Jompan
2007-04-17, 14:26
Hvorfor?

För att jag är trött och seg i huvudet och sitter på kolo istället för att plugga. Tänkte att en paj i huvudet skulle komma som en överraskning, så man piggna till lite, för att orka med lite mer plugg... :)

Kwon
2007-04-17, 14:29
Sitta på Kolo är inget brott, it can be quite refreshening samt ge nya idéer och inspiration.

Upplysande om något.

Ibland kan man även piggna till av Krampes poster här på Kollo

skaparn
2007-04-17, 14:30
Den här tråden gjorde att jag blev sugen på rabarberpaj med vaniljsås.

Jag vill kasta en paj på rabarber eftersom det är en "krydda" som åtminstone dubblerar behovet av smakförhöjande smuldeg, socker och vaniljsås. Utan detta är rabarber oätligt.

Jompan
2007-04-17, 14:30
Ibland kan man även piggna till av Krampes poster här på Kollo

Så sant, så sant! :D

Fighterbabe
2007-04-17, 14:42
You got it! :D Därför kastar jag en paj på mig själv, eller jag rent ut av dyker ned i pajen Joakim Von Anka-style! :thumbup:

Okej... Simma lugnt! :laugh:

Jompan
2007-04-17, 14:44
Ja, byt! Det är dags att förnya sig. Det är ju vår! :thumbup: Har precis bytt avatar också. Se hur länge det dröjer innan någon påpekar att jag har rosa på mig... *rolleyes* :laugh:

Du har rosa på dig! :D Innefärgen i vår! :)

Fighterbabe
2007-04-17, 14:48
Du har rosa på dig! :D Innefärgen i vår! :)

Yes! I know... :hbang: Gissa vem som ska frossa i rosa i vår?!!! *rolleyes* :laugh: Äntligen!!!

Jompan
2007-04-17, 14:53
Yes! I know... :hbang: Gissa vem som ska frossa i rosa i vår?!!! *rolleyes* :laugh: Äntligen!!!

Jag gissar på Jompan! *cupid*

Nina L
2007-04-17, 15:39
Jag kastar en VANILJKOLAgiffel-paj i brödklykan på dig för du är så jävla bra på att svara på sms....Jag kastar en paj i ansiktet på Krampus för att han hade mage att skriva om mig och vaniljkolagiffel i en och samma mening. *grr*

http://www.brushycreekcollars.com/72%20JD%20pie2%20756.jpg

Jompan
2007-04-17, 15:40
Jag kastar en paj i ansiktet på Krampus för att han hade mage att skriva om mig och vaniljkolagiffel i en och samma mening. *grr*

http://www.brushycreekcollars.com/72%20JD%20pie2%20756.jpg

:laugh: Snygg bild på Krampus

joje
2007-04-17, 16:41
Så, kom igen. Vill du pyssla med denna ädla sport så gör det här. Gärna åt lite alla möjliga håll med den klyshiga glimetn i ögat, men också gärna lite i största allmänhet utan att trampa på ömma tår och göra någon ledsen.

Jag vill kasta paj på Snake för att få slicka honom ren efteråt.
Dessutom vill jag kasta paj på sissa så hon får lite fett på magen som oss andra.

http://www.sullivanboutique.com/Anne/stores/1/images/memorabillia/photos/photoPieFace357.jpg

Ja kastar en paj på dej mini å siktar lågt (du e ju inte så lååång) pga att du kan träna kvar på Delta men ja blir tvungen att byta till någe gym i Södertälje då ja flyttar dit 1 maj.. ;)

Mantus
2007-04-17, 19:02
En stor fet chokladpaj i nyllet på alla som fick mig hungrig genom att prata om paj. (Nej, ni som pratat om flänsostpaj får ingen chokladpaj).

Yankeee
2007-04-17, 19:02
Blåbärspaj och vaniljglass skulle sitta riktigt fint nu :/

Jompan
2007-04-17, 19:25
Blåbärspaj och vaniljglass skulle sitta riktigt fint nu :/

Jag kan kasta en på dig! :D *cupid*

Yankeee
2007-04-17, 19:26
Jag kan kasta en på dig! :D *cupid*

Bara du tar reda på kladdet sen så *popcorn*

Jompan
2007-04-17, 19:27

YES! *drool*

skaparn
2007-04-17, 19:35

YES! *drool*

pr0n

Trance
2007-04-17, 19:41
Det går emot hela min själ att deltaga i löjliga lekar som dessa, men kastar en paj på alla som utger sig att vara något de inte är. Av någon anledning så irriterad det mig som fan (är dessutom sjuk och hungrig då blir det värre).

T.ex. Folk som säger att de är vegetarianer, fast det kommer fram att de äter fisk också. Då är ni fan inte vegetarianer. Annat jag retar mig på är folk som säger att de följer religion X eller Y så struntar de i saker som är grunden i den jäkla religionen. Skall man vara så korkad att man följer en religion så hur svårt kan det vara att faktiskt följa den på riktigt.

Hmm, behöver nog äta något då mitt blodsocker förmodligen är rätt lågt.

Trance
2007-04-17, 19:43
Argh, ett pajhelvete på företaget som jag hörde i bakgrunden nyss som sade något liknande "här är han som bestämmer att kvinnor skall ha 20% lägre lön, undra vad hans dotter tycker om det". Tror det var manpower kanske? Idioter hur som helst och lätt att man undviker dem i fortsättning.

Mmm, irritation.

Jompan
2007-04-17, 19:43
Det går emot hela min själ att deltaga i löjliga lekar som dessa, men kastar en paj på alla som utger sig att vara något de inte är. Av någon anledning så irriterad det mig som fan (är dessutom sjuk och hungrig då blir det värre).

T.ex. Folk som säger att de är vegetarianer, fast det kommer fram att de äter fisk också. Då är ni fan inte vegetarianer. Annat jag retar mig på är folk som säger att de följer religion X eller Y så struntar de i saker som är grunden i den jäkla religionen. Skall man vara så korkad att man följer en religion så hur svårt kan det vara att faktiskt följa den på riktigt.

Hmm, behöver nog äta något då mitt blodsocker förmodligen är rätt lågt.

PAJ??? :D

Whistler
2007-04-17, 19:54
Pie? :Virro

Fighterbabe
2007-04-17, 19:55
Jag gissar på Jompan! *cupid*

Ahaa! Du också?! ;) :hbang: :laugh:

Jompan
2007-04-17, 19:57
Ahaa! Du också?! ;) :hbang: :laugh:

Yepp! Rosa is the thing! *cupid*