Visa fullständig version : En jäkla fylla
Jag hade en jäkla fylla igår...hann bara med förfesten, sen kände jag att det var dags att dra sig hemmåt=) mår hyfsat bra idag förutom en att jag har lite ångest, tränar mycket som tusan och brukar inte bli så full, tack gode gud.
bara undrar om någon har något allmänt tips om hur man bäst klarar en bakis dag etc?
blekfet2
2007-04-01, 08:04
uhm, första fyllan?
Bästa tipset är att öppna en ny flaska och ta dig några glas. :D
uhm, första fyllan?
verkligen inte första fyllan om man säger så..bara undra om någon hade något bra tips...
BigForre
2007-04-01, 08:56
Gå direkt och inhandla en stor kebabpizza och fyll på med mycket vätska...visserligen måste även balja kaffe inmundigas också, så lite extra vätska för att nolla den också..
Borde reda sig om några timmar =)
Edit: Och det var inte så att fyllekäket uppfanns utan anledning, hjälper dagen efter med 78% enligt...mig...
Longshot
2007-04-01, 09:05
+1
Bara att tuta och köra enda in i kaklet, slipper man allt vad bakfyllor är! :thumbup:
Jag brukar alltid sova bort bakfyllan, ställ en stor vattenflaska (gärna mineralvatten) brevid sängen så är det bara att tanka lite när du vaknar då och då.
hobbitar
2007-04-01, 09:09
jag vill också ha tips, jag känner mig som en gammal nersöpen pensionär idag.
jag vill också ha tips, jag känner mig som en gammal nersöpen pensionär idag.
då är vi 2
Är bara att kliva upp. Tycker man blir sämre av att ligga och dega i sängen. Frisk luft och fet pizza är det bästa.
Ryska_raketen
2007-04-01, 11:00
Jag har inga tips eller råd, ville bara säga att jag med hade det. Sjukt bakis nu.
Jag har inga tips eller råd, ville bara säga att jag med hade det. Sjukt bakis nu.
Ovanligt, fyllis!
Isabella
2007-04-01, 11:07
luft, mycket vatten och soppa är kalas efter en fylla..
Soffan och TV:n är dina bästa vänner just nu. Mår du inte illa är allt onyttigt du kan stoppa i munnen välgörande, för just bakfyllan i varje fall.
Så där 3 liter vatten med salt i, fiberrikt mat så borde det börja ordna sig.
"Last time I was sober, man I felt bad
Worst hangover that I ever had
It took six hamburgers and scotch all night
Nicotine for breakfast just to put me right
cos if you wanna run cool
If you wanna run cool
If you wanna run cool, you got to run
On heavy, heavy fuel"
Ladda upp kvällen innan genom att dricka mycket vatten och käka något salt (pommes frites är guld i det här läget!)
På morgonen dricker du mer vatten (konstant! ta alvedon om du har ont i huvudet)
käka så fort magen är i form
MYCKET mat, gärna fet mat också i stil med kebabpizza
gör inget som är ansträngande
finns inte så mkt å göra i min bok, dricka mkt äta mkt. vänta tills det blir ny dag :D
Strandbyggarn
2007-04-01, 13:27
Brukar dricka 1.5 l vatten innna jag somnar , hur bra som helst , dämpar bakfyllan till max . sen fattar jag inte hur ni kan klämma i er feta kebaber och skit *gah!* jag mår illa bara jag ser en kebab eller pizza . brukar leva på solsken och vatten på bakfylledagarna.
karatefylla?!
ta det bara lugnt och käka göttiga grejer som kebab, godis, chips och drick vatten.
gärna fet mat också i stil med kebabpizza
gör inget som är ansträngande
Varför just fet mat?
Jag hade en jäkla fylla igår...hann bara med förfesten, sen kände jag att det var dags att dra sig hemmåt=) mår hyfsat bra idag förutom en att jag har lite ångest, tränar mycket som tusan och brukar inte bli så full, tack gode gud.
bara undrar om någon har något allmänt tips om hur man bäst klarar en bakis dag etc?
spy ordentligt innan du somnar :D
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.