Visa fullständig version : IE gör mig galen...
blekfet2
2007-03-29, 18:38
Måste tyvärr använda mig av IE då andra webbläsare inte fungerar ihop med "fingerprint-reader", problemet är att när jag "shiftar" fram flera fönster så försvinner tecknen å,ä,ö. T-bordet byter helt till engelska.
När jag startar om IE så är det svenska igen, något som varit med om liknande och vet hur problemet löses?
*gah!* *gah!*
Alexlindgren
2007-03-29, 18:40
Testa håll in Alt+Shift.
Funkar oftast..
blekfet2
2007-03-29, 18:41
testade , utan framsteg.
fingerprint reader funkar i firefox, för mig allafall. :)
Annars kan du ta bort engelska i språkinställning så du bara har svenska. Det är lite onödig att ha engelska på en svensk tangetbord.
Du trycker väl in tangentbordskombinationen för att byta teckenuppsättning ibland, minns inte vad den är, men du kan nog slå av den eller bara byta så att du bara har svensk teckenuppsättning enablat i kontrollpanelen.
Vafan skall du med fingerprintreadern till då? För att validera att du är du när du loggar in på sidor? Skit i den =P
Flexbert
2007-03-29, 18:42
Hmm kan det vara så att du kommer åt shift+alt och byter språk? Om det är det så stäng av skiten det väldigt irriterande! (Borde finnas i kontrollpanelen->Språk(Regional and Language)->fliken Keyboard and Languages-> Change keyboards där inne finns det lite att ställa in.
blekfet2
2007-03-29, 18:45
Ahh det funkade när man totalt avinstallerade engelska till t-bordet, Tackar! *kissass*
SÅ firefox har äntligen börja stödja reader, kanske dags att återgå till ff då igen :D
Att köpa ett tangentbord med en inbyggd fingerprint är ett av de bästa köp jag någonsin gjort, förstår inte hur jag klarade mig utan det tidigare :D
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.