Visa fullständig version : EM-Kval Sverige-Nordirland
Vem vinner kvällens drabbning?
Sverige eller Nordirland.
Snart börjar det! Bänka er...
Urk byt ut anders svensson...
Ser ju inte överdrivet bra ut än så länge..
Tigerkotten
2007-03-28, 20:50
woho källström!
fan, glömde. kan någon berätta kort vad som hänt? ;)
Tigerkotten
2007-03-28, 21:02
Båda lagen har gjort 1 mål var :D
Viktor_Balck
2007-03-28, 21:07
ja, jag säger då det..nu får dom fan ta å komma sig och stoppa in en bolljävel. Det händer ju ingenting framåt.
Tigerkotten
2007-03-28, 21:08
Useeeeeeeeeeeeeeeeeelt! Press på bollhavare tack.
Sen så vill jag se mera av Zlatan, det känns som han tycker han är så mycket bättre än andra. O p.g.a att han tycker så försöker han för mycket själv när han väl har bollen.
Men allvarligt, "Vi ska inte ha någon respekt för Healy!", "Han är ingen världsspelare, bara oerhört effektiv"
Men skämtar dem? Är kommentatorerna från vettet?
Spelar Sverige pojklagsfotboll?
Ser ju värre ut än jag kan minnas i mitt 20 åriga liv.
Vi kan ju inte snacka om att Zlatan är dålig, om försvaret och mittfältet kunde komma i närheten av den kvaliten (normal prestanda) så skulle jag vara oerhört mycket gladare.
Jag fattar inte det är som att sverige har ett stort hålrum mellan försvar och anfallare?...
Kolla effektiviteten på Ljungbergs avslut! jippiyey...
okej jag erkänner jag är besviken...
Faaaan så nära....
Tigerkotten
2007-03-28, 21:19
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr iiiiiiiiiin meeeeeeeeeeee bolleeeeeeeeeen i måååååååååååååååååååål!
allvarligt det var det sämsta spelet jag sett! Arsle dåligt!
Tigerkotten
2007-03-28, 21:39
Verkligen värdelöst spel.
Viktor_Balck
2007-03-28, 21:40
röstade precis på nordirland :D
Denstillasittande
2007-03-28, 21:41
Fan ska sluta satsa med pengar när de handlar om Sverige.
Tigerkotten
2007-03-28, 21:43
Fan ska sluta satsa med pengar när de handlar om Sverige.
JAHA SÅ DET VAR DITT FEL!!!!!
Slutade själv med samma sak för länge sedan :D DIF, Arsenal = nej nej att tippa på vinst :D
Krille 87
2007-03-28, 21:51
Äntligen e Zlatan med å då torskar dom, pressen kommer vara jooobbig imorn! Tung förlust asså, Nordirland e ingen höjdare, å Healy, inte ens ordinare i The Championship. Säger kanske lite om det svenska försvaret och att vi sakna Tobias Linderoth! *gah!*
mister_power
2007-03-28, 21:55
Äntligen e Zlatan med å då torskar dom, pressen kommer vara jooobbig imorn! Tung förlust asså, Nordirland e ingen höjdare, å Healy, inte ens ordinare i The Championship. Säger kanske lite om det svenska försvaret och att vi sakna Tobias Linderoth! *gah!*
Tyckte försig att D Andersson var en av de bästa, men det säger väl inte så mycket idag.
Säger bara avgå Lasse
Det vette tusan, men försvaret var under all kritik.
Och det fanns ingen uppbyggnad av spelet, mittfältet var spårlöst försvunnet. Jag vet inte vad coacherna håller på med ärligt talat. Är de också försvunna? Lagerbäck har du gömt dig?
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.