Visa fullständig version : Sport förstör mitt liv!!!
Varför kan de inte bara köra all satans hockey och fotboll på en egen skitkanal eller nåt? Inget Desperate housewives igår och inget Top model idag! Jag blir så jävla förbannad! *grr27* *mini*
Jag vill ju bara krypa upp i soffan med min toblerone och avnjuta ett bra avsnitt tv. Men ICKE! *cry*
MasterChief
2007-03-28, 19:20
Torrents?
Du kan väl diska/städa eller nått så länge då? Låt oss män ha vårt roliga - sport - så kan ni ha ert roliga.
Du kan väl diska/städa eller nått så länge då? Låt oss män ha vårt roliga - sport - så kan ni ha ert roliga.
skulle skriva det också men våga inte, jag har ju inte din kolo status och blir säkert bannad för det :D
DISKA? STÄDA? Låter det kul eller? Dessutom har jag gjort det hela jäkla dagen!
Jag ser inte mycket på tv men jag ett par program jag ser fram emot varje vecka, framförallt top model. Har varit nere och köpt godis och kört stenhårt med hushållsarbetet här för att hinna! Och vad får man för det? *mini*
Torrents?
Tar ju skitlång tid innan det är nedladdat. dessutom kommer jag inte på nåt jag vill ladda hem...
Får väl gå och reka i DVD-hyllan...*grr*
Viktor_Balck
2007-03-28, 19:24
Torrents?
+1
Men oftast krävs det en snubbe för att utföra sådana saker. Men fed up hade väl en? Eller blev hon fed up på honom för att han kollade för mycket på sport?
Viktor_Balck
2007-03-28, 19:25
Tar ju skitlång tid innan det är nedladdat. dessutom kommer jag inte på nåt jag vill ladda hem...
Du får styra upp bättre uppkoppling :)
+1
Men oftast krävs det en snubbe för att utföra sådana saker. Men fed up hade väl en? Eller blev hon fed up på honom för att han kollade för mycket på sport?
Jag har en och det är oftast han som sköter den biten i vårt hushåll, men jag klarar det faktiskt på egen hand också (han är inte hemma nu). Dessutom kollar inte min man på sport! *stolt*
Att vi var tvungen att stressa hem i söndags för att han skulle hinna hem till MotoGP hör inte hit! Vi kollar typ på VM och sånt, det kan vara kul ibland. Jag kollar nog mer på sport än vad han gör, jag gillar friidrott, simning, skidor, skidskytte och sånt. Lagsporter är tråkiga om det inte är VM.
Ät massa ckoklad och tyck synd om dig själv för att sport är så tråkigt.
Du får styra upp bättre uppkoppling :)
Inte min uppkoppling det är fel på, det är dem jag tankar ifrån. Kanske ska skaffa nåt effektivare sånt att tanka ifrån dock...men palla...
Kommer ni på nåt kul man kan hämta hem då? Har sett veckans Rome, American dad och Familly guy.
Ät massa ckoklad och tyck synd om dig själv för att sport är så tråkigt.
Sure will! Dock hade det hela varit så mycket bättre om jag haft nån underhållning samtidigt. Får bjuda in nån som kan dansa och spexa för mig. Eller nåt...:Virro
DISKA? STÄDA? Låter det kul eller?
Syntax error.
hahavaffan
2007-03-28, 19:30
Du kan väl diska/städa eller nått så länge då? Låt oss män ha vårt roliga - sport - så kan ni ha ert roliga.AAHAHAHAHA
MasterChief
2007-03-28, 19:30
Tänkte ju på de serier du pratade om...Det tar ju max tio minuter om du har bredband. Sen är vissa sajter bättre än andra.
Att följa serier via svenska kanaler är barockt.
Jag tycker det är skönt när man får hem sina 3 serier medans man hämtar frukosten i köket(fil med müsli och kaffe). Poweruser FTW
Tänkte ju på de serier du pratade om...Det tar ju max tio minuter om du har bredband. Sen är vissa sajter bättre än andra.
Att följa serier via svenska kanaler är barockt.
Jamen dem har jag ju redan sett. Jag gillar grejen att se fram emot att se nånting en viss dag i veckan, bara det inte blir för många serier man måste följa. En eller två typ är nice.
nu kom iallafall min man hem så nu har jag nån som kan tycka synd om mig.:thumbup:
Det borde kanske finnas en kanal liknande TV4 Guld (som visar alla klassiska TV-serier som tex Dallas, Falcon Crest, Dynastin) fast där de endast visar aktuella serier.
Du får ringa/kontakta dom och be om nn kanal som endast visar aktuella och moderna serier helt enkelt.
Om det inte vore för sport skulle jag inte haft en tv :/
Finns inget bättre än sport, se eller utöva.
Eller läs en elektronisk bok!
http://www.gutenberg.org/wiki/Main_Page
Börja på ettan på top 100 och gå nedåt. Hur som helst anser jag att det är för lätt att skaffa tv-serier nuförtiden, det var bättre förr. Som allt annat.
Där satt den ;)
...
Att vi var tvungen att stressa hem i söndags för att han skulle hinna hem till MotoGP hör inte hit!...
Det är en vettig kille du har fått fatt i! :thumbup:
Det visade sig att vi visst inte hade sett senaste Rome, jag är lite snurrig, så det ska vi göra nu!
Jag läser en bra bok (livläkarens besök) men nu är jag för trött, orkar inte läsa. Vill bara slökolla på tv.
Det bör kanske tilläggas att jag inte är helt seriös att mitt liv är förstört pga. uteblivet top model osv, trodde det kanske framgick. Men jag tycker det är jäkligt retligt att de bara byter ut ens favvotv mot fånig sport hela tiden, som Kwon sa så har de ju plus-kanaler och sånt nuförtiden där de kunde visa det ordinarie programmet eller nåt, så fick alla sin vilja igenom.
Trance: håller med om att det är för lätt nu. Därför jag inte laddar ner så mycket, jag tror inte jag skulle uppskatta det lika mycket då. Dock kan jag uppskatta att ladda ner nån serie nån gång ibland och se allt på en gång, särskilt om man är sjuk eller nåt. Men det ska inte missbrukas.
Det är en kille karl du har fått fatt i! :thumbup:
Jag tycker också motogp är kul att kolla på, jag gillar att kolla på flera sporter, men det finns ingen sport som får mig att stressa hem eller som jag hellre ser än top model...
Vill du köpa min motorcykel? me need tze cash! please?
:D
Jag tycker också motogp är kul att kolla på, jag gillar att kolla på flera sporter, men det finns ingen sport som får mig att stressa hem eller som jag hellre ser än top model...
Vill du köpa min motorcykel? me need tze cash! please?
:D
Njae har inte riktigt ekonomin till det just nu, men när jag väl får så ska det nog tävlas igen. Suget efter att idiotköra på bana igen är stort :(
Gathoj vet jag inte om jag vågar mig på igen, men vad har du för något åk?
Njae har inte riktigt ekonomin till det just nu, men när jag väl får så ska det nog tävlas igen. Suget efter att idiotköra på bana igen är stort :(
Gathoj vet jag inte om jag vågar mig på igen, men vad har du för något åk?
Äsch, jag har en ekonomihoj, en yamaha srx-6 från 89, men den är rätt cool och ovanlig, lite cafe racer-stil. Men nu står den mest och samlar damm eftersom jag inte orkade/hade råd/ville tillräckligt mycket ta körkort...
Äsch, jag har en ekonomihoj, en yamaha srx-6 från 89, men den är rätt cool och ovanlig, lite cafe racer-stil. Men nu står den mest och samlar damm eftersom jag inte orkade/hade råd/ville tillräckligt mycket ta körkort...
Det är aldrig för sent att ta kortet.
Googlade lite snabbt, ser ju helt ok ut för att vara så gammal.
Det är aldrig för sent att ta kortet.
Googlade lite snabbt, ser ju helt ok ut för att vara så gammal.
Jo, den har personlighet, det gillar jag. Dock även en jävligt seg kick, det gillar jag inte. Jag ska vänta till jag gått ut skolan och fått ett jobb och då köpa en CBR600 eller nåt annat lättkört med ELSTART!
Nu är det rome!
Jo, den har personlighet, det gillar jag. Dock även en jävligt seg kick, det gillar jag inte. Jag ska vänta till jag gått ut skolan och fått ett jobb och då köpa en CBR600 eller nåt annat lättkört med ELSTART!
Nu är det rome!
ELSTART ja äru galen eller? Då får du ingen benträning *screwy*
Nej men LOST S03.E13
Håller med om att sport oftast är sjukt tråkigt. Tur jag aldrig kollar på tv. :)
MMA (Pride/UFC/Cage Rage etc osv) och K-1 är sporter som kan få mig att flyga upp ur TV-soffan och stå upp och börja hoppa!
Där snackar vi engagerande, motiverande och peppande!
Man lever sig verkligen in i matchen/matcherna.
Curling däremot.... *yawn*
Curling däremot.... *yawn*
Finns några riktigt fina curlingtjejer :)
Finns några riktigt fina curlingtjejer :)
Sant! Såg Sverige VS Danmark för ett tag sedan och såg ngn med en rejäl ghettobootay
Men sporten i sig är *yawn* för mig, självklart respekterar jag andras passion för denna sport, men för mig är den ett sömnpiller.
Varför kan de inte bara köra all satans hockey och fotboll på en egen skitkanal eller nåt? Inget Desperate housewives igår och inget Top model idag! Jag blir så jävla förbannad! *grr27* *mini*
Jag vill ju bara krypa upp i soffan med min toblerone och avnjuta ett bra avsnitt tv. Men ICKE! *cry*
Mycket sex nu då? :D
Helena B
2007-03-28, 21:16
+1
Men lol :Virro
Lider med dig fed up, de visade inte Men in Trees heller. Iofs gillar jag att se Sverige spela fotboll, men de kunde ha valt en annan kanal så man kan spela in sina serier.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.