handdator

Visa fullständig version : Problem!

Rooney
2007-03-18, 13:14
Tja jag är ny här, skulle behöva lite hjälp.

Jag har tränat på gym i ett år ungefär. Självklart har jag blivit både större och starkare men jag anser att jag har för mycket fett på magen och runt brösten (tendens till bitchtits inbillar jag mig) :( Det verkar aldrig försvinna, har spelat fotboll i princip hela mitt liv men icke.

Jag är ju inte tjock (178 cm - 70 kg) så jag kan ju inte börja svälta (deff) mig va?

Har funderat på fettförbränningsprodukter, men jag är rädd att dom tar med sig mer muskler än fett. De få muskler man har :D

Kanske lägger upp bild senare. Tacksam för hjälp.

blekfet2
2007-03-18, 13:15
vad är din fråga?
vill du gå ner i vikt så ät mindre/rör på dig mer.

Handcuff
2007-03-18, 13:18
Tja jag är ny här, skulle behöva lite hjälp.

Jag har tränat på gym i ett år ungefär. Självklart har jag blivit både större och starkare men jag anser att jag har för mycket fett på magen och runt brösten (tendens till bitchtits inbillar jag mig) :( Det verkar aldrig försvinna, har spelat fotboll i princip hela mitt liv men icke.

Jag är ju inte tjock (178 cm - 70 kg) så jag kan ju inte börja svälta (deff) mig va?

Har funderat på fettförbränningsprodukter, men jag är rädd att dom tar med sig mer muskler än fett. De få muskler man har :D

Kanske lägger upp bild senare. Tacksam för hjälp.

"Fettförbränningsprodukter" tar inga muskler...bara dina pengar..

Rooney
2007-03-18, 13:23
Haha sorry, nisse man är alltså.

Jag vill minska på fettet runt brösten och på magen, men det verkar ju fan vara omöjligt för mig. Dags för fettsugning kanske :D?

mangemani
2007-03-18, 13:39
inte ens nära omöjligt.
förbruka mer kcal än vad du stoppar i dej...klart.
simpelt eller hur.

sen(som nån redan har sagt) så är pengar det enda du förlorar om du köper dessa "fettförbränande" produkter.
funkar ej

Rooney
2007-03-19, 19:02
Hur ofta och hur långt bör man springa tycker ni då ?

blekfet2
2007-03-19, 19:08
Hur ofta och hur långt bör man springa tycker ni då ?

Beror på hur mycket energi du stoppar i dig samt vill förbruka.

Rooney
2007-03-19, 23:18
Svårt sånt här. Men jag vill bli av med fett.

Vet ju inte exakt hur mycket energi jag tar upp.

blekfet2
2007-03-20, 09:25
Det finns bl a en formel som räknar ut din basala förbrukning. Läs igenom Deff - en guide, finns i deff-avdelningen på forumet.