Visa fullständig version : Deff?
b3nkpr3zz3n^
2007-03-17, 23:56
Hej!
Har deffat i ca 2 månader nu och tappat ca 6.5 kg. Sedan åt jag en 250g hamburgare och min polare "nQt" säger att det sabbar hela min deff! Stämmer detta?
blekfet2
2007-03-18, 00:03
Är du seriös?
Cerberus
2007-03-18, 00:10
herregud! tredje inlägget? snart låst :P
Dansken @ mitt gym sa att du snart kommer bli bannad.
Hej!
Har deffat i ca 2 månader nu och tappat ca 6.5 kg. Sedan åt jag en 250g hamburgare och min polare "nQt" säger att det sabbar hela min deff! Stämmer detta?
Vad tror du själv?
För övrigt så kommer inte frågan komma i ny dager bara för att du postar två trådar om samma sak. Jag lovar.
Hej!
Det stämmet tyvärr.
Fettinlagringen av hamburgaren som väger kanske 200g blir så mycket mer än bara fettet och kalorierna som finns i burgaren, metabolismen ställer om kroppen på att lagra in allt du äter de närmsta dagarna så de närmsta dagarna kommer det bara att lagras in som kroppsfett.
Starfighter
2007-03-18, 09:04
Dansken @ mitt gym säger att han har massa snask i fickan, och vill att jag hänger med ut i bilen och tittar in hans kebab rulle :/
Dansken @ mitt gym säger att det är bra med belönings träning, så har du kört bra träning en dag då får du äta vad du vill efter åt
Vars åt du den? 250-g-hamburgare låter gott.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.