Logga in

Visa fullständig version : Censuren slog till på forumet

rickT
2007-03-17, 14:52
Varför togs min tråd om avvikande sexualiteter bort undrar jag? var det kanske ett för känsligt ämne och moderatorn fegade ur? censur är aldrig trevligt i ett demokratiskt samhälle där man har yttrandefrihet! :furious:

Jorgen
2007-03-17, 14:54
§8. Om någon vill fråga eller klaga på att ett inlägg ändrats eller tagits bort ska den personen skicka ett privatmeddelande till någon av moderatorerna istället för att starta en ny tråd under allmänt forum! Sådana trådar kommer att raderas!

King Grub
2007-03-17, 14:54
Du har ingen fullständig yttrandefrihet här på forumet. Här gäller reglerna du accepterade när du registrerade dig, och du finner dig i dessa och moderatorernas beslut eller hittar andra ställen att uttrycka dina åsikter. Plain and simple.

Ur forumreglerna:

"§7.Moderatorer har rätt att ändra/ta bort inlägg utan förklaring om dom anser att inlägget strider mot forumets regler.

§8. Om någon vill fråga eller klaga på att ett inlägg ändrats eller tagits bort ska den personen skicka ett privatmeddelande till någon av moderatorerna istället för att starta en ny tråd under allmänt forum! Sådana trådar kommer att raderas!"

Edit: just det, Jörgen. :D

Jorgen
2007-03-17, 14:56
Muahaha. Jag hann föra Grub. :D