Visa fullständig version : Vad ska jag ha på mig på spelningen imorgon?
Har lite svårt för att bestämma mig... Ska spela imorgon på Harrys i Göteborg med mitt band.. Vet som sagt inte vad jag ska ha på mig?
Några förslag? Själv står det lite mellan svarta lite slitna jeans med ett vitt linne på (har deffat lite så ser relativt biffig ut).. Eller borde jag ha något mer uppseendeväckande? Jag har aldrig varit på Harrys så jag vet inte vilken typ av folk som hänger där, några tips?
Kanske vore passande om du skriver vad för sorts musik du lirar?
Mestadels rock, imorgon kommer vi dock ha med inslag från blues också...
Harrys är väl typ 45+ om det inte är något speciellt? :D
Fast jag vet inte. Jag kan komma förbi och hoppa runt :P
Harrys låter som styrdans
Jo jag har ju också hört att det är mycket gubbvarning där...
Aa kom förbi jag behöver lite ungt stöd i publiken... Röjer du riktigt mycket säger jag att jag tillägnar en låt till dig :P
aahh så det var eg det att du ville berätta att du hade en spelning mer än få klädråd!
Jo jag har ju också hört att det är mycket gubbvarning där...
Aa kom förbi jag behöver lite ungt stöd i publiken... Röjer du riktigt mycket säger jag att jag tillägnar en låt till dig :P
*cupid* kan du inte smuggla in mig bakvägen istället? :D
kan du inte smuggla in mig bakvägen istället?
hahaha
*cupid* kan du inte smuggla in mig bakvägen istället? :D
Jodå ingenting är omöjligt.. Lite tveksam på att odm ens har en bakväg bara:P
Jodå ingenting är omöjligt.. Lite tveksam på att odm ens har en bakväg bara:P
Sant iofs... men jag är luspank. Jag kan stå utanför och headbanga ;)=
LadyInsane
2007-03-16, 21:46
Har lite svårt för att bestämma mig... Ska spela imorgon på Harrys i Göteborg med mitt band.. Vet som sagt inte vad jag ska ha på mig?
Några förslag? Själv står det lite mellan svarta lite slitna jeans med ett vitt linne på (har deffat lite så ser relativt biffig ut).. Eller borde jag ha något mer uppseendeväckande? Jag har aldrig varit på Harrys så jag vet inte vilken typ av folk som hänger där, några tips?
Låter schysst. Jag hoppas du kompenserar de relativt "normala" kläderna med snygga skor och långt hår;)
Sant iofs... men jag är luspank. Jag kan stå utanför och headbanga ;)=
Haha dåligt freakad du kommer se ut! :P Jag kommer ut i pausen då o kontrollerar så du verkligen fullföljer det
Låter schysst. Jag hoppas du kompenserar de relativt "normala" kläderna med snygga skor och långt hår;)
Mm snygga skor ska jag ha, sen vet jag itne riktigt vad du menar med snygga skor iofs... Håret blir desto svårare.. Har hår ner till munnen nu om jag drar ner det... Men om du menar riktigt hårdrockslångt så blir det nog lite svårare? :P
watertouch
2007-03-16, 21:52
Hur kopplar ni in era instrument med deras grejjer eller har ni med er egna förstärkare o liknande?
En svart t-shirt tycker jag borde passa bättre än linne... Linne känns så spännis aktigt ut
Vi spelar nån gång 20-21 där..
Yes det tycker jag låter som en utmärkt idé! Du jag kan höra med en kille i bandet nu jag tror det fanns viplista som man kunde skriva upp "anhöriga" på så kanske ni kommer in gratis :P
fan va bra.. isf slänger jag iväg ett PM med för & efternamn
fan va bra.. isf slänger jag iväg ett PM med för & efternamn
Sjukt segt, jag fick reda på att det var slutsålt nu tyvärr o listan var full den med :( Du får väl komma på nån konsert när jag är lite kändare då *whistle*
watertouch
2007-03-16, 22:12
Vilken roll har du i bandet då dalle.. Gitarrist eller? :cool:
Yes självklart gitarrist :cool: Har sjukt snygg gitarr också ^^
Fashiken. :D
Men vi tränar på samma gym så jag kan spotta dig där *whistle*
du fattade att det var gitarren som var snygg va?
Han är 2 år yngre, alldeles för lammigt :(
Gör vi? Fräckt, du hänger också på wellness alltså :P Inte för att jag direkt vet hur du ser ut men jag har aldrig sett dig där iaf, tränar du ofta eller hänger du mer på kolo?
Sa jag att det var det enda som var snyggt? ^^
watertouch
2007-03-16, 22:30
Yes självklart gitarrist :cool: Har sjukt snygg gitarr också ^^
Själv har jag en ESP KH-2 neck thru... Den knäcker du knappast :) :cool: hehehe
Gör vi? Fräckt, du hänger också på wellness alltså :P Inte för att jag direkt vet hur du ser ut men jag har aldrig sett dig där iaf, tränar du ofta eller hänger du mer på kolo?
Sa jag att det var det enda som var snyggt? ^^
Jag har inte tränat på ett tag :P
men jag ser väl ut som på avataren typ *whistle*
Den är faktiskt riktigt ball.. Om jag inte minns helt fel så var det en sån fast med något typ frankenstrinmönster som Kirk Hammet hade på Rock in Rio 2004?
Jag har inte tränat på ett tag :P
men jag ser väl ut som på avataren typ *whistle*
Jo jag anade ju att du liknar din avatar :P Men då kommer vi ju ses på gymmet framöver säkert :)
Min Ibanez RG2820 knäcker den lätt ;)
Min Ibanez RG2820 knäcker den lätt ;)
Den gitarren är sjukt ful, tyvärr..
watertouch
2007-03-17, 09:47
Den gitarren är sjukt ful, tyvärr..
HAHAHAHA!!
aa Kirk har ju typ en 5sånna gitarr av typen ESP M2 som han använder är ungefär hans trademark.. Som att Hetfield kör med Explorer gitarrer.. Fast Kirk har börjat spela massa på Gibson Les Paul modeller sen senaste skivan.. Det är lite irreterande :MrT:
(har deffat lite så ser relativt biffig ut)
Grymt rolig text :)
HAHAHAHA!!
aa Kirk har ju typ en 5sånna gitarr av typen ESP M2 som han använder är ungefär hans trademark.. Som att Hetfield kör med Explorer gitarrer.. Fast Kirk har börjat spela massa på Gibson Les Paul modeller sen senaste skivan.. Det är lite irreterande :MrT:
Min gitarr är iofs en liknande gibson les paul fast helsvart, så sjukt najs... Men din gitarr är jag faktiskt lite imponerad av, blir nog en sån nästa gång tror jag...
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.