Backman
2007-03-13, 23:30
Hallå!
Håller på med min hittils väldigt lyckade viktnedgång. Men, nu har det börjat gå lite segt och jag har trampat på samm ställe några veckor.
Ska snart flytta till "egen lya" med några polare och bo några månader. Då krävs nyttig och samtidigt billig mat.
Jag tänker mig att jag skulle köpa enbart KESO och äta som kvällsmål varje dag.
Då blir dagsupplägget kortfattat:
Frukost
Lunch (en normal lunchtallrik enligt tallriksmetoden, halva sallad)
KESO
Är jag helt ute och cyklar? Är det något i min kropp som skulle må riktigt kass av det, annat än att det aldrig är bra att äta för lite.
Om KESO funkar som ett mål om dagen, är det några sköna tillbehör som bör tilläggas? Tänkte mig typ 2 knäckemackor till, just för att ge lite fibrer till det hela.
Eller, kommer jag få vit klumpig rännsketa dygnet runt =)
Seså, ös på med lite kommentarer/kritik nu
/Erik
Håller på med min hittils väldigt lyckade viktnedgång. Men, nu har det börjat gå lite segt och jag har trampat på samm ställe några veckor.
Ska snart flytta till "egen lya" med några polare och bo några månader. Då krävs nyttig och samtidigt billig mat.
Jag tänker mig att jag skulle köpa enbart KESO och äta som kvällsmål varje dag.
Då blir dagsupplägget kortfattat:
Frukost
Lunch (en normal lunchtallrik enligt tallriksmetoden, halva sallad)
KESO
Är jag helt ute och cyklar? Är det något i min kropp som skulle må riktigt kass av det, annat än att det aldrig är bra att äta för lite.
Om KESO funkar som ett mål om dagen, är det några sköna tillbehör som bör tilläggas? Tänkte mig typ 2 knäckemackor till, just för att ge lite fibrer till det hela.
Eller, kommer jag få vit klumpig rännsketa dygnet runt =)
Seså, ös på med lite kommentarer/kritik nu
/Erik