Visa fullständig version : Ett varningens finger
hobbitar
2007-03-13, 16:06
Jag vet att många av er är törstiga när ni kommer hem från gymmet MEN tvätta för guds skull händerna innan ni börjar blanda eran proteindrink etc, nu när det är förkylningstider måste man passa sig extra noga.
Du är ett par månader sen, men tack iallafall.
Dumleman
2007-03-13, 16:07
Eh är ni med fingrarna i proteindrinken?
Tvättar mig ALLTID Hobbit
Du är ett par timmar sen - tack som fan för att du sa till i tid :-/
blekfet2
2007-03-13, 16:08
tur att man inte blandar sina drinkar med händerna...
Med fötterna alltså? Skillz.
hobbitar
2007-03-13, 16:10
Nej det gör inte jag heller men många (även jag) har skopan liggandes i proteinburken....
Du är ett par timmar sen - tack som fan för att du sa till i tid :-/
+1
vaknade med halsont imorse.
Måste sluta peta näsan mellan seten :/
blekfet2
2007-03-13, 16:11
Nej det gör inte jag heller men många (även jag) har skopan liggandes i proteinburken....
:D
Dumleman
2007-03-13, 16:13
Man kanske kan blanda tvål i proteindrinken för att på så sätt göra den ren?
hobbitar
2007-03-13, 16:15
Man kanske kan blanda tvål i proteindrinken för att på så sätt göra den ren?
Är du inte ren?
:nono:
Vad trött jag blir på folk som dopar sig....
;)
hobbitar
2007-03-13, 16:16
Orka tvätta händerna.
Bättre än att bli sjuk
Bättre än att bli sjuk
Måste träna och jag har fullt upp med näringstajming och annat att jag fan inte hinner tvätta mig. Jag har varit sjuk innan och det dog jag inte av.
Är det bara jag som fixar till shaken innan jag drar dit? Sen häller jag i vattnet på plats.. Det där låter ju bara omständligt om man ska hålla på och fippla i efterhand.
Känner moralisk plik att tillägga en sak här... När ni hostar hosta ffs inte rakt ut i luften
DET FINNS ARMVECK !!
[/end roiidr]
*popcorn*
Ryska_raketen
2007-03-13, 17:29
eh
mangemani
2007-03-13, 17:35
tvättar alltid händerna efter ett avslutat pass samt när jag kommer hem.
man tror inte det är mycket skit på händerna när man tittar på dom,men så fort man sköljer dom så ser man att vattnet nästan blir grå/svart när det droppar ner i handfatet.
NiXPhoenix
2007-03-13, 17:40
Är det bara jag som fixar till shaken innan jag drar dit? Sen häller jag i vattnet på plats.. Det där låter ju bara omständligt om man ska hålla på och fippla i efterhand.
Ja, du är ensam om det! det är obligatoriskt att stå och fippla med grejerna i omklädningsrummet, spilla lite pulver på bänken, rycka till och få pulver över kläderna i väskan osv. Bästa är när man skakar drinken inne i omklädningsrummet och locket är slarvigt ditsatt, YES! ;) Sockerproteinkladd som verkligen smetar fast.
Nej, men det smartaste är ju onekligen att mäta upp allting hemma. Själv har jag inte tagit nån drink på mer än ett halvår, skönt på sätt och vis. :)
tvättar aldrig händerna, petar mig väldigt mycket i näsan, har fingrarna väldigt ofta i munnen (biter på naglarna och händerna), pillar på allt, har aldrig jacka på mig (bara t-shirt oftast) samt äter allt (saker som legat på golvet osv osv)
är aldrig sjuk
Ryska_raketen
2007-03-13, 18:44
tvättar aldrig händerna, petar mig väldigt mycket i näsan, har fingrarna väldigt ofta i munnen (biter på naglarna och händerna), pillar på allt, har aldrig jacka på mig (bara t-shirt oftast) samt äter allt (saker som legat på golvet osv osv)
är aldrig sjuk
men oskuld
Många tjejer som är lite dumma - behöver ofta ett varningens finger i rumpestumpen så att dom slutar vara dumma.
Känner moralisk plik att tillägga en sak här... När ni hostar hosta ffs inte rakt ut i luften
DET FINNS ARMVECK !!
[/end roiidr]
*popcorn*
Jag hostar alltid på de minsta hantlarna i racket så jag ska slippa alla "snackar lite mellan setten" gymmarna.
+1
Många tjejer som är lite dumma - behöver ofta ett varningens finger i rumpestumpen så att dom slutar vara dumma.
Tar dom inte det första fingret som en varning - ja då får dom ett finger till. Man kan säga att jag ger dom fingret.
Bäst för folk att dom tvättar sig, man vet aldrig var den där stången vart eller vilka som fingrat på den.
Bronkitkorv
2007-03-13, 19:59
öhhh...
Hållkäften...
Ironbabe
2007-03-13, 20:45
Tar dom inte det första fingret som en varning - ja då får dom ett finger till. Man kan säga att jag ger dom fingret.
Här får du ett finger av mig..
http://img78.imageshack.us/img78/899/e088wp8.gif (http://imageshack.us)
Mr. Moose
2007-03-14, 05:51
Glöm inte att tvätta fingret innan du rör om din proteindrink med det. Kan ge dålig smak om inget annat. *whistle*
Ryska_raketen
2007-03-14, 05:53
Jag undrar vem öht som har fingrarna i pulvret?:confused:
bluelight
2007-03-14, 07:27
Jag vet inte hur du gör, men jag mäter iallafall upp med DL-mått.
whey got fingered :laugh:
Whistler
2007-03-14, 14:57
Men vafan? Är det bara jag som duschar efter träningen?
Men vafan? Är det bara jag som duschar efter träningen?
då åker jag hellre hem direkt efter passet och äter/duschar/sover/osv än är kvar på gymmet ännu längre tid.
Jag hostar alltid på de minsta hantlarna i racket så jag ska slippa alla "snackar lite mellan setten" gymmarna.
Du är MER än välkommen till vårt gym :D
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.