Visa fullständig version : Räkna ut hur mycket energi man bör få i sig varje dag?
MrBurner
2007-03-08, 16:34
Hej
Jag tyckte att det borde finnas en sticky här någonstans där man hittar en kalkylator av något slag i vilken man kan knappa in lite värden för att sedan få ut hur mycket energi man bör få i sig varje dag. Men jag hittar ingen och ej heller så lyckas jag med att söka rätt på en.
Så kan någon länka till en sådan? Eller kanske t o m en formel.
Tacksam för svar.
Eddie Vedder
2007-03-08, 16:39
Ladda hem programmet i den här länken, helt suverän tycker jag själv:
http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=2097156&postcount=25
Dom trådarna som behandlar energibehov och uträkningen av detta ligger i dom flesta fall i "Diet, Deff & Fettminskning"-forumet.
MrBurner
2007-03-08, 17:37
Ah, tack ska du ha, jag ska kika på programmet när jag kommer hem ifrån min promenad.
Ska även försöka att lägga liknande trådar under rätt kategori i fortsättningen.
Eddie Vedder
2007-03-08, 17:39
Ah, tack ska du ha, jag ska kika på programmet när jag kommer hem ifrån min promenad.
Ska även försöka att lägga liknande trådar under rätt kategori i fortsättningen.
Jag menade inte stt du hade gjort fel, jag menade bara att du kanske hade sökt på fel plats varför du inte hittade det du sökte.
Inte så att du gjorde nåt "fel";)
Kardiluss
2007-03-09, 19:01
Annars får du ut bra värden genom att fylla i lite uppgifter på www.uppladdningen.nu
Där finns ett "energiprogram" som du kan testa på dig själv
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.