caparison
2007-03-08, 00:00
hej nu finns det säkert massvis trådar där jag skulle kunna hitta den rätta informationen, men är inte så väldigt insatt så för att förstå allt om alla delar kreatin osv innehåller.
Är ute efter något bra för prestation/styrkan och för att bygga muskler.
man får väll se det som olika delar vad jag förstått.
har läst lite om kcg2 i några trådar och ibland står det att man ska blanda det med något osv.
läste även lite om Fairing - Beta-Alanin + Kre-Alkalyn. men förstår som sagt inte så överdrivet mycket.
vad borde man skaffa och vad blir bättre av att blanda osv?
och sen tänkte jag på för att "bygga" borde man ha både rent protein och gainer till godo då? jag har nu en hink protein jag tar när jag tränat o till frukost och lite så! skulle det vara bättre med gainer och ta proteinet ibland?
//S
Är ute efter något bra för prestation/styrkan och för att bygga muskler.
man får väll se det som olika delar vad jag förstått.
har läst lite om kcg2 i några trådar och ibland står det att man ska blanda det med något osv.
läste även lite om Fairing - Beta-Alanin + Kre-Alkalyn. men förstår som sagt inte så överdrivet mycket.
vad borde man skaffa och vad blir bättre av att blanda osv?
och sen tänkte jag på för att "bygga" borde man ha både rent protein och gainer till godo då? jag har nu en hink protein jag tar när jag tränat o till frukost och lite så! skulle det vara bättre med gainer och ta proteinet ibland?
//S