X-Change
2007-03-06, 00:08
Yes! Detta är bokrea-tråden! Frågorna är många. Har ni besökt den? Ja, nej? Handlade ni? För hur mycket? Vad köpte ni (rekomendationer). Det är bara att ordbajsa så mycket det går.
Dessa böcker ha jag köpt:
"Nya Naturläkarboken" (kan kanske hjälpa träningen och hälsokunskapen lite)
"Stora citatboken" (I'm a sucker for quotes)
"Meningen med livet" och "En deppig dag" av Bradley Trevor Greive som är små bilderböcker då med enstaka meningar/fyndigheter om livet etc illustrerade med knepiga bilder (läs. kwon-bilder)
"Jag minns att jag sprang", Roman av Ron McLarry.
Letade några andra böcker om psykologi också, men hittade inget som verkade roligt. Samt en bok "501 must seen destinations", som ingen bokhandel hade tyvärr. Hade tänkt köpa Stieg Larssons "Män som hatar kvinnor" (läst ca 120 s i den tidigare) men bestämde mig för att låna den från biblioteket.
Fick även en sån där "dassbok" fast som ger små tips i köket, tvätta, städa mm, som heter "Smarta hemhjälpen"
Total kostnad 400 svenska kronor!
Dessa böcker ha jag köpt:
"Nya Naturläkarboken" (kan kanske hjälpa träningen och hälsokunskapen lite)
"Stora citatboken" (I'm a sucker for quotes)
"Meningen med livet" och "En deppig dag" av Bradley Trevor Greive som är små bilderböcker då med enstaka meningar/fyndigheter om livet etc illustrerade med knepiga bilder (läs. kwon-bilder)
"Jag minns att jag sprang", Roman av Ron McLarry.
Letade några andra böcker om psykologi också, men hittade inget som verkade roligt. Samt en bok "501 must seen destinations", som ingen bokhandel hade tyvärr. Hade tänkt köpa Stieg Larssons "Män som hatar kvinnor" (läst ca 120 s i den tidigare) men bestämde mig för att låna den från biblioteket.
Fick även en sån där "dassbok" fast som ger små tips i köket, tvätta, städa mm, som heter "Smarta hemhjälpen"
Total kostnad 400 svenska kronor!