Visa fullständig version : Jag har kommit på min mening med livet!
Röda_Lacket
2007-03-04, 17:24
Jag ska bli världens bästa charmör. Funderar starkt på att viga mitt liv fram tills jag blir 40 att förföra kvinnor. Ett strikt liv med jobb,gym,solning och teori+praktik ang tjejer.
Den där känslan man får utav att leka med tjejer på ett schyst sätt är det bästa som finns bättre än någon annan drog...
Då hälsar jag dig välkommen i gänget och till den mycket hedrande andraplatsen.
Röda_Lacket
2007-03-04, 17:27
Då hälsar jag dig välkommen i gänget och till den mycket hedrande andraplatsen.
Bäste Dnepr jag har ju bara börjat men min passion kommer väcka dom mest svår tända eldarna till brinnande infernon
Ryska_raketen
2007-03-04, 17:28
På internet är alla biffar.
Bäste Dnepr jag har ju bara börjat men min passion kommer väcka dom mest svår tända eldarna till brinnande infernon
Du verkar ha fattat grejen och det gör att jag tror du kommer röna stor framgång. Jag får nog börja se om mina beundrarinnor nu.
Det blir lite tomt i längden bara. Det är var jag pysslat med dom senaste tre åren. Har typ slutat nu.
På internet är alla biffar.
Ja det har du jäkligt rätt i :-/
Röda_Lacket
2007-03-04, 17:31
Dags att sluta bulka för min del och bli en discobyggare igen med minimal % av kroppsfett för det är tydligen optimalt *grr*
Ska göra en journal om mina fram och motgångar med start imorgon....(om man nu får ha med förförning i journalen *cupid* )
Dags att sluta bulka för min del och bli en discobyggare igen med minimal % av kroppsfett för det är tydligen optimalt *grr*
Ska göra en journal om mina fram och motgångar med start imorgon....(om man nu får ha med förförning i journalen *cupid* )
Det låter som en intressant journal - kanske kan man läsa sig nåt /not\ Hur som helst så är det kul att du hittat nya vägar.
synd du är så ful bara :/ fast det är klart att även de blinda kvinnorna ska få sitt.
Låter som det kommer bli nånslags uppföljare till The Game det här.
Kanske borde passa på att byta namn till Fabio oxå? :P
Röda_Lacket
2007-03-04, 17:37
synd du är så ful bara :/ fast det är klart att även de blinda kvinnorna ska få sitt.
Tur att inte tjejer är lika utseendefixarade som oss killar då :-)
Blinda kvinnor är perfekta att gå på blind-date med.
Röda_Lacket
2007-03-04, 17:38
Låter som det kommer bli nånslags uppföljare till The Game det här.
Kanske borde passa på att byta namn till Fabio oxå? :P
Jag måste ju komma på något haxxigt namn som man kan bli känd som...Röda lacket är ju ingen höjdare direkt =(
Ryska_raketen
2007-03-04, 17:39
Blinda kvinnor är perfekta att gå på blind-date med.
Haha, så jävla lågt skämt :D
Jag måste ju komma på något haxxigt namn som man kan bli känd som...Röda lacket är ju ingen höjdare direkt =(
Kör med RedLack - det blir jävligt bra.
Röda_Lacket
2007-03-04, 17:41
Hehe tänkte mig mer ett namn i stil med Fabio :)
Jag vet inte ens vart jag ska börja så skrämmande är det :P
Fast sen vet man ju inte vad de blinda kvinnorna gillar heller...
Det blir lite tomt i längden bara. Det är var jag pysslat med dom senaste tre åren. Har typ slutat nu.
Efter att ha sett damerna i Newcastle Upon Thyne är det kanske inte så konstigt?
Jag vet inte ens vart jag ska börja så skrämmande är det :P
Fast sen vet man ju inte vad de blinda kvinnorna gillar heller...
Ni lägger vikt vid fel sak - namnet är inte det minsta viktigt. Är man speciell så kan man kalla sig för Leif.
Röda_Lacket
2007-03-04, 17:47
"Emotional Loveshot" det är väl ett fint namn?
Ryska_raketen
2007-03-04, 17:47
jANUSansiktet?
Röda_Lacket
2007-03-04, 17:50
mannen med det stora extra?
Mannen med hamsterkinderna?
jANUSansiktet?
omg, det blir bara värre :P
Nån som installerat en generator för porrskådisnamn i den här tråden?
Nitrometan
2007-03-04, 17:53
Golge kan nog komma med ett och annat tips:
J2hrkaEcczo
Lycka till! :thumbup:
Röda_Lacket
2007-03-04, 17:53
Bosse hårdsson
Haha ja ring Golge han verkar ha koll
Du verkar ha fattat grejen och det gör att jag tror du kommer röna stor framgång. Jag får nog börja se om mina beundrarinnor nu.
*cupid* :em:
*cupid* :em:
Fan Jompan - hoppa in i elden nu för fan! :em:
Röda_Lacket
2007-03-04, 17:59
J2hrkaEcczo
Golge ska helt klart bli en förebild =) sedan har jag nu läst till mig ca 1,5års teori
Rellos_87
2007-03-04, 18:42
http://www.youtube.com/watch?v=fDcNjhYJLwg
Röda_Lacket
2007-03-04, 18:52
http://www.youtube.com/watch?v=fDcNjhYJLwg
Den har man sett för ett tag sedan ...Han verkar mest vara en AFC. Jag siktar verkligen högre än vad han lyckats med och snart kommer bevisen på youtube.
Keys to the vip ...som går att finna på youtube är väldigt skoj att titta på
Om man kör en analys av vad (iaf kollo´s) kvinnfolk vill ha är det en hybrid av Slarti och Kwon du ska bli.. :naughty: Fast i sexkolumnerna säger de alltid "var dig själv" så kör på den om det förstnämnda blir krångligt.
Lycka till eller nåt.. :thumbup:
Cerberus
2007-03-05, 00:47
jag har haft dom ambitionerna länge men inte orkat vara riktigt lika ambitiös i det..
Jag ska bli världens bästa charmör. Funderar starkt på att viga mitt liv fram tills jag blir 40 att förföra kvinnor. Ett strikt liv med jobb,gym,solning och teori+praktik ang tjejer.
Den där känslan man får utav att leka med tjejer på ett schyst sätt är det bästa som finns bättre än någon annan drog...
Ja, det är en trevlig hobby :)
Niclaaas
2007-03-05, 07:19
det finns böcker inom området
http://www.sorenandersbutik.e-butik.se/SorenAndersButik/images/shop/s5b.gif
Om man kör en analys av vad (iaf kollo´s) kvinnfolk vill ha är det en hybrid av Slarti och Kwon du ska bli.. :naughty: Fast i sexkolumnerna säger de alltid "var dig själv" så kör på den om det förstnämnda blir krångligt.
Lycka till eller nåt.. :thumbup:
Jag vill bara ha slarti, snygg smart och rolig. Thats alls
Sofia4_4
2007-03-05, 07:48
J2hrkaEcczo
hahahaahaaa...:laugh:
Om man kör en analys av vad (iaf kollo´s) kvinnfolk vill ha är det en hybrid av Slarti och Kwon du ska bli
Oj, den undersökningen har helt gått mig förbi.
Slartibartfast
2007-03-05, 11:00
Om man kör en analys av vad (iaf kollo´s) kvinnfolk vill ha är det en hybrid av Slarti och Kwon du ska bli.. :naughty:
Jag vill bara ha slarti, snygg smart och rolig. Thats alls
HAhahHH!1 Tjoho!
*cupid*
Oj, den undersökningen har helt gått mig förbi.
Kom igen! Erkänn nu bara att en Slartikwon vore den ultimata charmören.
Efter att ha sett damerna i Newcastle Upon Thyne är det kanske inte så konstigt?
Jag diskriminerar inte utifrån utseende ;)
Närå, det finns väldans många attraktiva damer här, problemet är att det finns otroligt många riktigt fula människor också.
Lägstanivån är låg och högstanivån är ibland högre än i Sverige. Det beror mycket på att tjejer här klär sig riktigt sexigt ibland och "make more of an effort" när de går ut. Mkt spackel och lite insida, så att säga!
Nu tycker jag iofs att det sexigaste som finns är ett par schyssta jeans på en tjej. Newcastle är känt för att alla brudar går omkring i minimala-mini kjolar - och då menar jag minimala mitt i vintern. Går knappt att beskriva med ord. Gärna en riktigt liten top också.
Kom igen! Erkänn nu bara att en Slartikwon vore den ultimata charmören.
Nja, det finns dock andra här som representerar minis opti-alfa-man.
Nja, det finns dock andra här som representerar minis opti-alfa-man.
Arne P? :D
RösböJunior
2007-03-11, 21:52
Dnepr bra att du gratulerar han som tog andraplatsen före din 3e då;)
sj är man segraren. Fint syfte med livet (A)
Lyssnade på en intervju med Neil Strauss. Han pratar verkligen snabbt. Riktigt jäkla snabbt haha. Intelligent som tusan.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.