Visa fullständig version : God of War 2
Det är nästan så att man springer och en lekstation. Eller två.
sskfLoz9fIA
Gametrailers recension.
gz-_GX-ZmuM
Älskade ettan! Ett av de bästa spelen någonsin! :hbang:
Tvåan verkar så sjukt bra att jag nästan sket på mig när jag såg trailern första gången! :D
Tvåan verkar så sjukt bra att jag nästan sket på mig när jag såg trailern första gången! :D
Det låter som kärlek! :D
Tigerkotten
2007-03-02, 14:50
Ahhhhhhh 1an var verkligen grym! Så brutalt o härligt, o 2an verkar ju bara bli bättre! :)
Tigerkotten
2007-03-02, 15:17
Kommer detta till 360 ?
nope
ps2 info
Release Date:
US: March 13, 2007
Europe: March 30, 2007
okeej :/ verkar sjukt kul
Tricklev
2007-03-02, 19:43
Ninja Gaiden kopia?
Devil May Cry kopia?
Finns det i PC eller kommer det att komma? ;)
Rellos_87
2007-03-02, 20:45
Har väntat på uppföljaren ända sedan jag klarade 1an, så sjukt skoj! Såg grymt häftigt ut när han flög på Pegasus och slaktade monster.
Tigerkotten
2007-03-02, 20:49
Ja o alla fps spel är kopior av varandra me ;)
Überbiffen
2007-03-02, 21:20
Hur fan kunde jag missa det här då? Blev helt såld på Devil May Cry så det här kan nog vara något.
Lasse Kongo
2007-03-02, 21:26
Ettan var helt underbar!
Så härligt rått spelet tycks vara! Jag älskar när han sliter ut ögon ur monster och river loss huvuden! :D
Men DU!! Det verkar ju sjuhelsikes mycket bättre än ettan! Och det spelet var ju skitbra!
Hoppas det funkar till PS3:an
Jag fick precis en orgasm.
Hoppas det funkar till PS3:an
Jag fick precis en orgasm.
Europeiska PS3:or kommer inte vara bakåtkompatibla med PS2. Sony bestämde sig för att slopa det för europeiska releasen p.g.a att det tydligen blev för dyrt. Men priset på PS3 kommer ändå vara detsamma. Alltså typ 6500kr
Scratch89
2007-03-03, 11:50
Europeiska PS3:or kommer inte vara bakåtkompatibla med PS2. Sony bestämde sig för att slopa det för europeiska releasen p.g.a att det tydligen blev för dyrt. Men priset på PS3 kommer ändå vara detsamma. Alltså typ 6500kr
w00t? Vafan då för? Betyder detta att man måste köpa ett från USA som då ändå inte kommer bara bakåtkompatibelt eftersom de har NTSC och mina gamla PS2spel är PAL?
*bs*
En del ska man tydligen kunna spela:
"Sony kommer att gå ut med en fullständig lista på de fåtal Playstation 2-spel som kommer att vara kompatibla med den europeiska Playstation 3-konsolen samma dag som den släpps, den 23:e mars."
http://gameplayer.se/news.php?pub_id=6034
Sen är väl God of War framställd av Sony, då borde spelet funka.
Annars är det bara till att låna en PS2 från en kompis.
"Some additional PS2 titles will become compatible on the PS3 system through regular downloadable firmware updates, which will be made available through the PLAYSTATION®Network, from http://www.playstation.com or via PS3 game discs, with the first update planned for the launch date of the 23rd March 2007."
http://www.scee.presscentre.com/Content/Detail.asp?ReleaseID=4331&NewsAreaID=2
Überbiffen
2007-03-08, 10:38
Hur fan kunde jag missa det här då? Blev helt såld på Devil May Cry så det här kan nog vara något.
Tråkigt när man kört igenom ett förbannat underhållande spel och så sitter man där "jaha, nu då?". :(
Blev redigt frustrerad när man i Underworld/Hades path skulle klättra upp för dom där grillspetten. Fösta var okej men det andra hade jag feta problem med. *gah!*
Nu vill jag ha hit uppföljaren.
Har ej testat God of War men efter att ha tittat på trailern så är min recension som följer:
"Brutalt Lir som ger en TRÖCK!"
"Some additional PS2 titles will become compatible on the PS3 system through regular downloadable firmware updates, which will be made available through the PLAYSTATION®Network, from http://www.playstation.com or via PS3 game discs, with the first update planned for the launch date of the 23rd March 2007."
http://www.scee.presscentre.com/Content/Detail.asp?ReleaseID=4331&NewsAreaID=2
Ja det där säger väl att PS3 inte kommer ta emot PS2 skivor som man har hemma. Snarare så att man måste ladda hem alternativt köpa specialversioner.
I vilket fall som helst så skruvade Sony till de europeiska PS3:orna men satte inte ner priset.
Lasse Kongo
2007-03-08, 12:13
Har ej testat God of War men efter att ha tittat på trailern så är min recension som följer:
"Brutalt Lir som ger en TRÖCK!"
Hehe, God Of War får mig att tänka på gamla goda tider, pandora o krejjer om du kommer ihåg det haha :laugh:
Allt det härstämmar ju från God Of War, man kan säga att hela Rosse Bingholmprylen kommer där ifrån!
//Pandoras box från Snuset Stingholms bakficka.
Tigerkotten
2007-03-14, 23:14
Det finns ute nu iaf ;> Behövs dual layer brännare om man nu ska göra sådant.
Men själv så VÄGRAR ju min tv koppla till video kanalen auto, o det går ej göra det manuellt. Dvdn växlar den däremot till, underligt underligt :(
Cerberus
2007-03-14, 23:31
älskade ettan!! Blir köp garanterat!
Funderar på om jag ska köpa en chippad PSTwo då min nuvarande PS2 e skitkass. Enligt webhallen släpps det 27e april och en Special Edition-version släpps 18e samma månad.
Tigerkotten
2007-03-14, 23:35
Sparar ju in bra med pengar på chippat iaf.. :)
Snart ska det spelas! *drool*
Tigerkotten
2007-03-14, 23:40
Snart ska det spelas! *drool*
tt fusk!
Spanade pris på dual layer 400kr bara, men som sagt TVN STRULAR TILL DET ENDÅ FÖR MIG!! ;<
Cerberus
2007-03-14, 23:41
Sparar ju in bra med pengar på chippat iaf.. :)
hehe, DET spelet ska jag ha original. Vissa spel måste jag bara äga. Sen spelar jag brända spel för slentrian-mässigt för de har liksom inget värde.
Jag har längtat så jäkla mycket efter det här spelet! Jag har förberett mig och legat i hårdträning senaste veckan (klarat 1:an på God Mode)! :hbang:
Tigerkotten
2007-03-14, 23:46
Jag har längtat så jäkla mycket efter det här spelet! Jag har förberett mig och legat i hårdträning senaste veckan (klarat 1:an på God Mode)! :hbang:
hahaha toker :D Så fucking sugen på spela 2an, VAD FÖR FEL KAN DET VARA PÅ TVN?! :D Hoppas jag inte gjorde någon enkel miss som glömma en kontakt eller så, men det tror jag inte.. Får försöka mera sen på något sätt.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.