Visa fullständig version : nyss fyllda 18 ger järnet!
hallå. nu är det snart sommar och deff dags är det tänkte lägga upp lite bilder på hur jag ser ut nu och hur jag ändras till sommaren
kommentarer är alltid ett stor plus *flex*
Här e dom första bilderna
TheGovernator
2007-03-01, 20:04
Bättre skulle underlätta en bedömning. :)
blekfet2
2007-03-01, 20:09
vad ska du deffa för?
Du kommer bara se mager ut, bygg upp massa före du deffar (om du nu inte har ideal likt Peter Siepen)
Här e dom första bilderna
Du har en viss muskelmassa men den är ganska liten. Du har inte heller särskillt mycket fett på kroppen. Visst, du är inte stenhård med vad tjänar det till att bli det? Vill du få fram några extra revben? Gör inte dig själv en björntjänst och börja deffa. Ät sunt och ganska mycket, träna sammtidigt bra mycket hårt och sov. Sedan upprepar du i x antal år tills du faktiskt lyckats skaffa dig en muskelmassa värd att deffa fram.
Nej, jag är inte grov och hulken själv men det kommer, det kommer :) Jag väntar med viktnedgång ett tag framöver.
Förvänta dig inte några bra resultat om du deffar med den muskelmassan, det är dessutom kontraproduktivt mot din naturliga tillväxt och kroppsmognad.
Om du vill få mycket muskler så är det nu, i din ålder som du ska satsa på att bygga, bygga, bygga. Deffa kan du göra när din naturliga tillväxt är klar och du räknas som vuxen.
Inte menat och vara taskig på något vis, säger bara vad jag hade gjort om jag varit du.
ok kanski deff inte är ett alternativ men att få fram magrutorna är dock ett problem.... finns det nåt annat sätt att bli small på å få bort fläsket från magen än att deffa då?
*gah!*
ok kanski deff inte är ett alternativ men att få fram magrutorna är dock ett problem.... finns det nåt annat sätt att bli small på å få bort fläsket från magen än att deffa då?
*gah!*
Nej tyvärr.
Jag vet inte hur viktigt magrutor är för dig, men jag hade inte deffat som sagt.
ok sniggel låter som kloka ord från en vis man;)
kanske jag lägger deffen på hyllan och fortsätter att köra hårt då :P
kanski lite fakta om mig
ålder : nyss fyllda 18
vikt : ca 79
längd : ca 180
men jag kommer att lägga nya bilder regelbundet på denhär tråden för att kunna se framsteg iallafall
....biceps min biceps....
Jag vill inte påverka dig allt för mycket, men jag har sagt vad jag tycker nu iaf :p
Torsk_ole
2007-03-01, 21:06
Varför inga fler bilder. Hela kroppen osv.
jodå flera bilder på kommande imorron harproblem med ljuset bara i dehär rummet
men imorron kommer flera lovar jag*flex*
tack alla som kommit med synpunkter såhär långt
imorron börjar jag med en dagbok i denhär länken också så ni får gärna kika in nu som då.. immorgon är det Biceps och Triceps:hbang:
Du kommer bli gorv om du väljer att strunta i att deffa och istället äta mycke och lägga på dig mycke muskler i dom här åren då det går lättast att bygga.
jo emme ni kommer vi till det kluriga ... jag har aldrig velat bli jättestor utan vad skall man kalla det vältränad + lite muskler..... inte som Markus Ruhl( vilket är ändå omöjlit) men som kanske som sylvester stallone ser ut i rocky filmerna^^ snacka om att vara påverkad men det är iallafall ett exempel och jag vet fan inte om nån fattar vad jag menar:D
mera bilder...blev dock en bild me morgonrufs och konstig look!
tagen 10 minuter efter att jag stigit upp *screwy*
mera bilder...blev dock en bild me morgonrufs och konstig look!
tagen 10 minuter efter att jag stigit upp *screwy*
Söt frilla :D
du kan nog vänta med deffen utan att växa om stallone :)
låter som om det inte blir nån vidare deff men jag tänker iallafall börja konditionsträna och inte bara hänga vid gymmet *bs*
tog en bild av ryggen kommentera gärna *flex* :Virro
Fan vad folk snackar skit. Spelar väl ingen roll om han nått 85-90 ripp beroende på längd (som många av er inte ens gjort.......) Han har ju uppenbarligen en del att ta ifrån spec mage love bröst och inte vill gå runt i sin vinterform på sommarn samt att det är bra att lära sig hur man deffar rätt.
Kör på, försök öka cardio mer än att dra tillbaka på maten när du lägger dig på -kcal.
jadu stab det var ord och inga visor men det låter som kloka ord!
låter vettigt det du säger och jag tackar och bockar för råden *flex*
måste väl lägga upp en bild på benen också:em: :em:
fyfan för första skoldan efter sportlov*gah!*
fyfan för första skoldan efter sportlov*gah!*
Tänk om man hade sportlov (eller något lov alls för den delen...) Fyfan för första arbetsdagen efter helgen säger jag ;)
jodå de e härligt med lov men de går ju så fort å vipps tillbaka i bänken i skolan med pennan i hand och sena kvällar med plugg*bs*
idag blir det axlar och triceps *flex*
å så en bild på ryggen :D
Fan för matten säger jag:smash: :smash:
Jag tycker du ska göra en liten deff om du känner för de. Men de behöver du inte bry dig om nu. Kör en månad deff innan sommaren? Gå ner 3-4kg räcker ju! Sen blir ju alla kroppar mycket snyggare när man fått en fin solbränna så va inte för orolig du till stranden :D
jo Krille du har uppfattat min mening med dehtär.... om nån har fått för sig att jag menar deffa bort 10 kilo så har jag inte fått min mening fram
men du har rätt när du säger ungefär 3-4 kilo som skall bort*flex*
sen blir det bra som du säger med lite sol och + att jag hinner skaffa mera muskelmassa tills dess hoppas jag*whistle*
måste bli mer tydlig i vad jag menar verkar det som och ryggbilden kom int fram
Fan vad folk snackar skit. Spelar väl ingen roll om han nått 85-90 ripp beroende på längd (som många av er inte ens gjort.......) Han har ju uppenbarligen en del att ta ifrån spec mage love bröst och inte vill gå runt i sin vinterform på sommarn samt att det är bra att lära sig hur man deffar rätt.
Kör på, försök öka cardio mer än att dra tillbaka på maten när du lägger dig på -kcal.
Agree to that!
Dock är det knappast någonting som förbättrar din fysik muskelmässigt sett. Har dock förståelse för att man inte vill se ut som en fetsmal tjockis när man är i ungdomens ålder, som bör vara kantat av brudar, brudar och mer brudar. Fetma eller bara lite övervikt förbättrar knappast möjligheterna att få ligga :Virro :cool:
nej men jag säger som så: jag är helder mera vältränad med mindre muskler än att jag är stor och har lite mera att ta i:D
de e dehär jävla magrutorna som aldrig ger med sig^^
beckman88
2007-03-07, 14:57
Jag tycker inte att du behover deffa, finns ingen som kan borja trana och samma ar ha snygg beach form. Jag hra styrketranat i ca 3 ar nu och jag har aldrig haft nagon beach-body. Men nu har jag byggt upp muskler under fettet som gor att jag ser mer rippad ut sa i ar smaller det pa stranden!
Jfinns ingen som kan borja trana och samma ar ha snygg beach form.
Han har aldrig sagt något om hur länge han tränat heller..? *screwy*
Rolf - hur länge jag tränat ... .hmmm tränade ett år bara två gånger vid gymmet utan nån aning hur man tränat så jag räknar bort det .... men ungefär två år som jag tränin "på allvar"*bs*
tänkte ladda upp nya bilder men de godkänns inte fast det är taget med samma kamera som förra bilderna*cry*
Rolf - hur länge jag tränat ... .hmmm tränade ett år bara två gånger vid gymmet utan nån aning hur man tränat så jag räknar bort det .... men ungefär två år som jag tränin "på allvar"*bs*
tänkte ladda upp nya bilder men de godkänns inte fast det är taget med samma kamera som förra bilderna*cry*
Det var det jag menade, jag förstår inte varifrån han fick ett år.
Vilket format på bilderna? Storlek?
rolf ja fatta int va du menar me var ja fått ett år ifr¨ån men ja tar de positivt:thumbup:
bilderna e jpeg format och ungefär 30 kb stora *grr*
rolf ja fatta int va du menar me var ja fått ett år ifr¨ån men ja tar de positivt:thumbup:
bilderna e jpeg format och ungefär 30 kb stora *grr*
Skit i det, tar det på msn istället. :D
beckman88
2007-03-08, 05:34
Ok sorry trodde att du nyss börjat träna.... vad jag ville säga var att man borde vänta tills man verkligen SER att man har några muskler under allt speck innan man får för sig att deffa....Har mött mäniskor som deffar för att dom vill gå ner i vikt, sen finns det dom som deffar för att det är det man ska göra innan sommaren oberoende på vilken slags kropp man har.....
Think about it man *cupid*
Här är dagsfärska bilder :D hade dock lite problem med att lägg upp dem men nu funkade det
mera bilder med samma skitkamera *whistle*
Del_Piero
2007-03-22, 20:37
blir nog snyggt med en liten deff på det , om du inte trivs med vinterhullet så deffa om du känner för det. ska själv starta en liten deff den 10 april
Good luck
I år kommer det smälla på stranden Daadi!
Brooklyn
2007-03-22, 21:41
I år kommer det smälla på stranden Daadi!
indeed!
Del Piero - jooo en liten deff e på gång men ingen allvarlig- har som plan att tappa några enstaka kilon men inte mer*drool*
Kwon - japp de e målet att kunna äga stranden :thumbup:
Brooklyn - håll dig borta från min strand^^ vill inte att du skall knycka alla brudar:devil:
dagens träningspass......hatar att bicepsen skall vara så liten:smash:
har smådeffat i nästan en månad nu .... nu går det tungt
Du lyckas då fan inte ta rättvisa bilder måste jag säga. :D
rolf :P *flex* va kan man när man int e lika grov som du :D:D:D
rolf :P *flex* va kan man när man int e lika grov som du :D:D:D
Åtminstone kan man ta bra bilder som visar hurpass stor man faktiskt är. ;)
men nu ska ja göra som så att ja ska ta bilder me digi cameran iställe för me webcam :P
men nu ska ja göra som så att ja ska ta bilder me digi cameran iställe för me webcam :P
Låter mkt bättre :thumbup:
Ta o kör några obligatoriska poser och använd självutlösaren.
tror jag tar om di flesta som e tagna med cam och vid ett bättre upplyst ställe :P måste smygöva först*flex*
Ja, du har ju en jävla bit kvar till Sylves fysik, that's for sure. Men visst, vill du gå ned i vikt så finns det ju ingen som hindrar dig. Tror dock du har mer att vinna på att köra hårt i något år.
ja alltså int vet jag om jag nånsin menar att ja når sylvesters fysik men jag menar att större än så vill jag inte blir *flex*
Dissector
2007-04-04, 19:38
Du gör ju givetvis vad du känner för att göra :) Vill du deffa lite grann så kan du ju såklart göra det. Lycka till =)
Angående magrutorna så får du tänka på att det inte bara handlar om definition utan om muskelmassa också. Det blir ju såklart svårt att deffa fram muskler som inte finns. Nu har jag ingen aning om hur mycket muskler du har på magen, och kanske är definition det enda som behövs. Det vet du förmodligen bäst själv =)
tagen med samma skitkamer fast i svartvit ...brorsan stack med sin kamera
Jag var i samma tankar som dig i samma ålder. Åt och tränade mig större och större tills jag blev mer eller mindre fet. Visst var jag stark och hade mkt muskler då. Men måde inte särskilt bra. Så här i efterhand hade jag verkligen inte lagt på mig så mkt fet. Att må bra med sin kropp är A och O. Känner du att du gör det med mindre fett på kroppen deffa på ! Säger inte att deffa är det bästa i så ung ålder heller, men lägg in lite mer kardio ät aningen mindre så blire nog bra.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.