Visa fullständig version : V12 Hp844
Tjenare allihopa,
Jag har precis provat denna produkt efter att ha hört lovord som inte rymmer i denna värld. Att detta skulle vara något helt revolutionerande på marknaden och att i princip alla som provat va grymt imponerade...
Men när jag nu provat den i ungefär en vecka så är jag istället hittills grymt besviken... Känner ingen skillnad över huvudtaget. Vad är det för fel på alla andra egentligen*screwy*
Vad har ni för erfarenheter av denna produkt? :confused:
V8 480hp funkar bra för mig:thumbup:
Vad är trixet då? Svalde du hela burken på en gång? ;)
Hmm heter de inte HP844:confused: yeah yeah
King Grub
2007-03-01, 11:43
Vad är trixet då? Svalde du hela burken på en gång? ;)
Hmm heter de inte HP844:confused: yeah yeah
V8 480hp är en motor. :D
King Grub
2007-03-01, 11:45
Tjenare allihopa,
Jag har precis provat denna produkt efter att ha hört lovord som inte rymmer i denna värld. Att detta skulle vara något helt revolutionerande på marknaden och att i princip alla som provat va grymt imponerade...
Men när jag nu provat den i ungefär en vecka så är jag istället hittills grymt besviken... Känner ingen skillnad över huvudtaget. Vad är det för fel på alla andra egentligen*screwy*
Vad har ni för erfarenheter av denna produkt? :confused:
Du kan räkna med att reklamen är överdriven med faktor 100. Det finns inga lagliga produkter som har en sådan effekt som beskrivs i produktens reklamtext. Det är tomma ord.
V8 480hp är en motor. :D
:thumbup: fasiken , trodde ingen skulle uppfatta min humor:D
:thumbup: fasiken , trodde ingen skulle uppfatta min humor:D
come on!
alla killar över 12 år fattade :D
Jaja, alla utom jag då... Fick bestämt för mig att detta var ett fordon... oj... forum för folk som tränar och inte för de som precis skaffat epa *whistle*
Du kan räkna med att reklamen är överdriven med faktor 100. Det finns inga lagliga produkter som har en sådan effekt som beskrivs i produktens reklamtext. Det är tomma ord.
Jovisst, att reklamen är upptrissad och väl överdriven är ju självklart. Men att säga att folk man snackat med också skulle vara med i någon slags konspiration med tillverkaren låter en smula hypokondriskt att påstå.
Tänkte få höra lite ifrån folk som provat produkten i den här tråden...
V12 innehåller väl främst kreatin och kolhydrater?
EiseltUK
2007-03-01, 14:28
Är det den där tomatjuicen på burk? Är den anabol??? ... köpaköpa. *drool*
Är det den där tomatjuicen på burk? Är den anabol??? ... köpaköpa. *drool*
Sabbar tråden lite och hälsar till dig från en gammal klasskompis som heter Robert T. Han sa att du var grym på streckgubbar i skolan (tydligen det enda du ägnade dig åt) din lilla Picasso:D
jedimind
2007-03-01, 14:54
Inget revolutionerande men ett skönt pump på träningen utan närvaro av kreatin. Trevlig produkt att sörpla mellan kreatincyklerna.
megadavor
2007-03-02, 10:41
Jag har hört att v12 skall vara bra med inte så bra som beskrivningarna ;D
schabo-labo
2007-03-02, 19:38
Min erfarenhet av denna produkt är positiva. Kände mer ork på gymet, men skulle aldrig betala pengar för v12 igen, eftersom det finns bättre produkter och jag är inte miljonär.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.