Visa fullständig version : Tråden för oss som åker till Thailand i 3 månader på söndag eller tänker åka...
Lilla Brynolf
2007-02-28, 09:51
Detta är således tråden för oss som ödmjukast vill påpeka att vi drar till Thailand i tre månader på söndag och vill göra andra uppmärksamma på denna orättvisa. :D
35 grader varmt lär det va... *whistle*
Juliette
2007-02-28, 10:31
Jag åker nästa lördag, men stannar "bara" två veckor :cool:
Har bokat ett hotell som har gym, men känner jag mig själv så kanske inte ens träningskläderna blir uppackade..
Brukar vara ganska odiciplinerad på semestern :em:
*popcorn* *popcorn* *popcorn* var har smilysen som käkar pizza tagit vägen??
Eldhroka
2007-02-28, 10:33
:bumbi
Om man nu känner att man måste gymma på semestern - så tror jag samvetet säger att man inte tränat så hårt och bra när man var hemma. Semester är ju just semester.
3 månader med transvestiter och magsjuka. Avundsjuk? Nej, inte det minsta.
Om man nu känner att man måste gymma på semestern - så tror jag samvetet säger att man inte tränat så hårt och bra när man var hemma. Semester är ju just semester.¨
Jag har haft samma planer när jag rest. Gick faktiskt och tränade en gång, men det är fan semester och man har bättre att göra än träna då. Det blev en väldigt kass träning, inget jag är stolt över.
Tortyrtråd !! :laugh: :D
träningskläder borde fn inte få passera tullen *popcorn*
Juliette
2007-02-28, 10:48
¨
Jag har haft samma planer när jag rest. Gick faktiskt och tränade en gång, men det är fan semester och man har bättre att göra än träna då. Det blev en väldigt kass träning, inget jag är stolt över.
Samma här, när jag var i Mexico skulle det finnas gym på hotellet, vilket visade sig vara ett löpband ute i trapphuset, som dessutom var trasigt och man inte fick använda. Då tänkte jag att jag går väl upp tidigt nån morgon och joggar på stranden, hmmm hände inte en endaste gång..
Samma sak när jag var i Frankrike... packade med mig joggingskorna men packade inte ens upp dem.
Nu är det bara kul att det är gym på hotellet, man vet ju inte ens hur det ser ut eller om jag kommer att "orka eller hinna" gå dit. Bara en bonus att man har möjligheten om man känner för att träna. Om jag inte tränar så kommer jag inte ha alltför dåligt samvete för det :)
Kanske drar till Vietnam...
Lilla Brynolf
2007-02-28, 17:49
3 månader med transvestiter och magsjuka. Avundsjuk? Nej, inte det minsta.
Mmm... Mina två absoluta favoriter. :thumbup:
Lilla Brynolf
2007-02-28, 17:49
Tortyrtråd !! :laugh: :D
*whistle* Näää....
hobbitar
2007-02-28, 18:05
jag var nere 3 månader förra året, vart ska du?
Har en kompis som drar ner dit idag, tre eller fyra glada Pitegrabbar i 20-21 årsåldern...Så ser du dem så hälsa! :thumbup:
Var nånstans bär det av?
Om man nu känner att man måste gymma på semestern - så tror jag samvetet säger att man inte tränat så hårt och bra när man var hemma. Semester är ju just semester.
Hm.. semester tar jag från jobbet. Träning är ett fritidsintresse och en hobby, något jag mår mycket bra av.
Av den anledningen ser jag inget fel alls med att träna på sin semester, skönt att röra på sig lite även då. :thumbup:
Flexbert
2007-02-28, 18:15
Beror iofs på vad man kallar för träning, en löptur längs stranden för att upptäcka området som sen avslutas med ett poolbad och en kall öl är lätt roligare än att ligga och såsa på en badstol i 2h.
tossefar
2007-02-28, 18:25
Den 15e åker jag. Det blir en månad i thailand och en månad på bali, ses där.
Lilla Brynolf
2007-02-28, 18:46
jag var nere 3 månader förra året, vart ska du?
Kommer "studera" på universitet i Bangkok, men jag kommer nog resa över hela landet. Tjejen kommer också med! :thumbup:
Det är lite pirrigt måste erkännas...
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.