Visa fullständig version : Hi whey
Hur smakar Hi-whey naturell ?
King Grub
2003-03-05, 16:55
http://www.dvdtalk.com/forum/images/smilies/puke.gif
Riktigt illa
Kör själv 35g (1dl) hi-whey naturell med 400ml minimjölk, 40g dextropur och 5g oboy pulver direkt efter träningen. De smakar desto bättre :)
Originally posted by ABC123
Riktigt illa
Kör själv 35g (1dl) hi-whey naturell med 400ml minimjölk, 40g dextropur och 5g oboy pulver direkt efter träningen. De smakar desto bättre :)
Samma recept , men brukar blanda i mer dextropur , :eating:
Originally posted by ETK_TIS
Samma recept , men brukar blanda i mer dextropur , :eating:
Verkar var lite standard här.. själv har jag tagit bort oboyen och drar i 50 dextropur :eating: Smakar bara sliskigt sött
Hur är det med konsistensen ? Är den kompakt eller som en del pulver där man behöver typ 18 dl för att få i sig lite protein ? :MrT:
EiseltUK
2003-03-06, 22:38
Originally posted by r90
Hur är det med konsistensen ? Är den kompakt eller som en del pulver där man behöver typ 18 dl för att få i sig lite protein ? :MrT:
Vassleprotein blir alltid tunnt i konstistensen.
/ Henrik
eiselt hiwhey jordgubbe fan de godaste ja smakat,,har de smygit i lite socker i den kanske:rolleyes: hehe,,närå
EiseltUK
2003-03-06, 23:28
Originally posted by Diana
eiselt hiwhey jordgubbe fan de godaste ja smakat,,har de smygit i lite socker i den kanske:rolleyes: hehe,,närå
Den är väl inte så specielllt god. :confused: De nya jordgubbsmakerna på Ultraway och Fastway kommer blir betydligt bättre.
/ Henrik
Hi-Whey skulle vara min favorit bland vassleprotein om det inte skummade så. När kommer era nya proteinpulver, Henrik?
EiseltUK
2003-03-07, 16:24
Originally posted by JanneS
Hi-Whey skulle vara min favorit bland vassleprotein om det inte skummade så. När kommer era nya proteinpulver, Henrik?
Vi håller på att jobba med förpackningen nu. Sedan ska de på tryck och sedan kör vi på. Förhoppningsvis drygt en månad.
/ Henrik
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.