Visa fullständig version : Solid base - prison wall
donpedro
2007-02-26, 21:39
är det någon som vet vart man kan få tag på denna kult klassiker??
den är med på Happy Rave 6 men jag måste ha den nu ?
har försökt köpa på cdon och itunes men hittar inget ?? *gah!*
donpedro
2007-02-26, 22:03
är det någon som vet vart man kan få tag på denna kult klassiker??
den är med på Happy Rave 6 men jag måste ha den nu ?
har försökt köpa på cdon och itunes men hittar inget ?? *gah!*
okej jag har fått tag på den ..ringde in en kompis som har skivan i fråga och spela över den till kassett band
'
tack för visat intresse iaf ehhh *whistle*
donpedro
2007-02-26, 22:06
eftersom jag bor i england är det brist på teknologi .. säkra kort som kassettband och LP är det som gäller ;)
Litecore
2007-02-26, 22:18
intresse?
donpedro
2007-02-26, 22:20
intresse?
antagligen inte ! gaah .. förlåt .. jag tror hela tråden är ett rop efter hjälp! *cupid*
Litecore
2007-02-26, 22:22
flytta från det där jävla landet så blir allt bättre ;)
eftersom jag bor i england är det brist på teknologi .. säkra kort som kassettband och LP är det som gäller ;)
men du sitter ju vid en dator, och jag antar att den har cd-läsare ;)
CD-skivor kan läsas i CD-läsare, tro det eller ej :D
donpedro
2007-02-26, 22:25
litecore: tro mig om jag hade ett val så skulle jag .. men mitt jobb kräver att jag bor här och lönen är för bra för att flytta..
powpow.. haha min dator har en diskettstation och inget mer :) det är hemskt .. men vad gör man inte ...
powpow.. haha min dator har en diskettstation och inget mer :) det är hemskt .. men vad gör man inte ...
okej, åklagarsidan lägger ner åtalet :D
Litecore
2007-02-26, 22:27
litecore: tro mig om jag hade ett val så skulle jag .. men mitt jobb kräver att jag bor här och lönen är för bra för att flytta..
true that, pengar är fan bra att ha.. är det dyrt att leva och bo i england eller ?
Du behöver en teknologisk exorcism.*gah!* Vik hädan onda diskettstation med disketter som på något mystiskt vis aldrig fungerar.
s_himself
2007-02-27, 08:29
En kompis vägrade ha diskettstation i sina datorer. Allt skulle finnas på skiva, på hdd:n eller i nätverk/internet. Annars fick det va :)
GRappen fyfan pma msn... så fixar vi det sig..*whistle*
Frippe_L
2007-02-27, 08:54
lönen är för bra för att flytta..
Hmmm och ändå har du inte råd å köpa en cd/dvd-läsare får nån hundring till datan? alternativt köpa en ny/beg data med lite nyare grejer......
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.