Visa fullständig version : mår ni bra?
ramagoen
2007-02-17, 01:29
jag mår bra iasf, hur mår ni ? *cry*
hopas ni haft en bra kväll, ska lsuta störa alla nu, kram på er
naee är du inte helt nykter:(
ramagoen
2007-02-17, 01:31
naee är du inte helt nykter:(
jo de e jag bara lite trötter, hpopas ni mår bra :)
bulk fiction
2007-02-17, 01:44
gött gött gött gött gööött
Tigerkotten
2007-02-17, 01:47
aww e du sådan där som går runt o säger att han älskar alla på fyllan? O blir klängig o allt :D
Jag är trött, annars e det oki! Sov gott :D Kram :]
Eftersom alla sprider sån glädje måste jag ju få sprida min negativite så det blir lite balans. Här kommer emo-nemd med sitt deprimerande liv. ;D
Livet är skit, jag mår skit, jag är arg, jag vill förstöra, jag vill gråta, jag vill sova.
Ingenting av det kan jag göra just nu. Men that's life. Inge roligt men det är ju bara ta skiten. ;D
Eftersom alla sprider sån glädje måste jag ju få sprida min negativite så det blir lite balans. Här kommer emo-nemd med sitt deprimerande liv. ;D
Livet är skit, jag mår skit, jag är arg, jag vill förstöra, jag vill gråta, jag vill sova.
Ingenting av det kan jag göra just nu. Men that's life. Inge roligt men det är ju bara ta skiten. ;D
Bra skrivet. Någon måste ju se till så att det inte blir inflation av det roliga. Då blir ju en rolig sak inte värt något :D
The_RobRoy
2007-02-17, 02:16
Splittrad, skolan stressar ett annars rätt trevligt liv
Trött efter jobbet. Alla som går ut och festar en fredag innan löning är jävla fån, fattar inget, spyr ner sig själva och har inga pengar. Är du normal så stanna inne sista fredagen innan lönen kommer...
Och var du ute och festade ikväll, sök hjälp.
Sundsarn
2007-02-17, 09:02
Provperiod i skolan, sjuk, har inte tränat styrka på jag vet inte hur länge, hockeyn har gått skit sen innan jul... fåse jag har bråkat med någon jag bryr mig väldigt mycket om flera gånger den här stressiga veckan. Jodå annars är det prima :D
slår ett slag för deflationen jag med :)
God morgon förresten alla.
Som fan. Somnade vid halv tio igår, så nu är jag pigg som attan. :hbang:
Life is good, trots att jag vanligtvis brukar hata den här årstiden och livet rent allmänt pga av den.
Ryska_raketen
2007-02-17, 09:12
Livet suger, sen dör man.
Jag mår inte bra, dottern har väckt mig vare timme inatt sedan hon har ont i örat. Mest synd om henne dock...
Fast sen har jag legat vaken och tänkt på hur det gått för en kollega som fick hjärtinfarkt igår... :(
blekfet2
2007-02-17, 09:36
Jag mår jävligt bra!
666white
2007-02-17, 09:46
Jag mår skit! trode jag skulle dö inatt pga feber.
ramagoen
2007-02-17, 11:24
Jag mår bra jag nu också.
frökenzelda
2007-02-17, 11:25
nää, det är slut mellam mig och min kille och jag har precis fått veta att jag har en äcklig sjukdomm :(
nää, det är slut mellam mig och min kille och jag har precis fått veta att jag har en äcklig sjukdomm :(
Äcklig på vilket sätt?
Ryska_raketen
2007-02-17, 11:31
Äcklig på vilket sätt?
Eftersom det är slut mellan henne och hennes kille och sjukdomen är äcklig, så finns det väl inte så många slutsatser man behöver dra för att ana vad som hänt?
Nej allt är skit som vanligt, men jag har ju alltid min positiva anda ;)
frökenzelda
2007-02-17, 11:41
Äcklig på vilket sätt?
Äcklig för att den har äckliga symtom, men det är iaf inte som ryska raketen tror att den har ett sammband med min kille... som tur är för då hade han verkligen legat risigt till ;)
Äcklig för att den har äckliga symtom, men det är iaf inte som ryska raketen tror att den har ett sammband med min kille... som tur är för då hade han verkligen legat risigt till ;)
Vad för symtom?
Jag mår riktigt bra! :thumbup:
jag är bakis och halvförkyld och har ont i vänstra armbågen vilket gör mig orolig då det känns av i vänster hand också *cry*
Lillman_hero
2007-02-17, 12:42
Mår ypperligt
Metal_boy_
2007-02-17, 12:54
Känner mig utvilad nu. Har sovit för lite en hel vecka och jobbat hårt fysiskt. Det var underbart att sova ut idag.
LadyInsane
2007-02-17, 13:07
Jadu Freddy..
Jag är otroligt trött på att vara sjuk. Om lite mer om en vecka flyttar jag till england i 5 veckor. jag vet fortfarande inte var jag ska göra där. Sedan kommer jag hem i april utan varken jobb eller plugg. Då ska jag söka heltidsjobb...Lite förvirrad just nu minst sagt kanske....:smash:
Jag e sjuk, har legat å kallsvettats hela veckan.. riktig skit e det
Nej, jag mår fortfarande illa när jag äter.
Brian Boitano
2007-02-17, 13:24
jag är psykotisk men jag har inte vapen
Som faen !!
Glädjerusbaksmälla samt skrattträningsvärk i magen = mkt angenäm psykisk status :D
Undrar varför man alltid har så sjukt bra hair-day sånna här dagar... *popcorn*
Det är lördag, klockan är 15.10, jag lyssnar på Morrisons glada dängor och sippar på mitt favoritvin. Kan jag må något annat än bra?
jag mår fan inte bra.. är bakis och mår illa
fast hade jävligt roligt igårkväll så det är värt det
Är sjuk, med frossa och en fruktansvärd trötthet som plågat mig i typ 2 veckor, så jag har inte haft någon riktig energi när jag tränat, samt inte orkat träna alls lika mycket som jag brukar, idag orkade jag inte alls, inte igår heller, det SUGER! Trötthet är fan det som gör mig deppigast av allt.
Annars mår jag bra.
ramagoen
2007-02-17, 17:39
Jadu Freddy..
Jag är otroligt trött på att vara sjuk. Om lite mer om en vecka flyttar jag till england i 5 veckor. jag vet fortfarande inte var jag ska göra där. Sedan kommer jag hem i april utan varken jobb eller plugg. Då ska jag söka heltidsjobb...Lite förvirrad just nu minst sagt kanske....:smash:
naaaw. De kunde ha blivit värre. Tänk så. :(
(de blir de jämt om man nån säger såhär :D)
christian
2007-02-17, 17:50
Ont i nacken, lite seg efter ngn förkylning i veckan och inte kunnat träna pga den så jag sitter och fettar till mig med massa mat ist. *drool*
Jag är bakfull. Igår spårade det lite och vi åkte pulka i min kompis trapp, sen blev jag inlåst på en toalett i nästan 2h. Nu mår jag alltså inget vidare.
Mår bara fint, sitter här med en kall Harboe. Ska snart kila iväg till en polare och spela Lite Gears of War och fortsätta dricka lite bira och sen dra ner på stan.
Det ända jag har att klaga på för tillfället är väl vädret och snön. Sommar FTW!
ramagoen
2007-02-17, 18:07
Jag är bakfull. Igår spårade det lite och vi åkte pulka i min kompis trapp, sen blev jag inlåst på en toalett i nästan 2h. Nu mår jag alltså inget vidare.
hahah pulka nerför en trapp, fan va grymt!!
Det ända jag har att klaga på för tillfället är väl vädret och snön. Sommar FTW!
+1!!!
många som är sjuka verkar det som. Det är förjävligt!
Har själv blivit megaförkyld och fått svullen hals på bara några timmar.
Surt som fasiken, med tanke på att jag håller på att måla om så tvn är urkopplad och står i mitten av rummet :(
Vad skall man göra nu när man inte ens kan kolla på film.
LadyInsane
2007-02-17, 19:42
många som är sjuka verkar det som. Det är förjävligt!
Har själv blivit megaförkyld och fått svullen hals på bara några timmar.
Surt som fasiken, med tanke på att jag håller på att måla om så tvn är urkopplad och står i mitten av rummet :(
Vad skall man göra nu när man inte ens kan kolla på film.
Meditera?:D
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.