handdator

Visa fullständig version : Graneheims Träningsguide

hulk h
2007-02-16, 05:02
....kan det vara något att lägga lite dollars på, vad tror ni? Någon som provat det?

Kolla in demot, verkar vettigt.

http://www.artnact.se/

mangemani
2007-02-16, 06:15
....kan det vara något att lägga lite dollars på, vad tror ni? Någon som provat det?

Kolla in demot, verkar vettigt.

http://www.artnact.se/

jorå,mycket värt att lägga pengarna på.
jag,syrran och hennes kille samt resten i våran styrelse var dom första som fick köpa hanses skiva när han var här och hade föreläsning.
mycket bra och mycket väl utförda övningar samt bra tips och råd ang kosten.

Officer
2007-02-16, 07:57
Granis är KUNG.

Köp.

GymTT
2007-02-16, 08:50
Tror jag ska köpa den, kollat på den tidigare, verkar grym!

Stumpis
2007-02-16, 09:07
Han kommer förresten till Athletic Center i Malmö för en föreläsning lördagen den 24 februari klockan 15, om nån är intresserad.
Föranmälning krävs dock, och det kostar 100:-, men det kan det säkert vara värt! :thumbup:

Leanandtall
2007-02-16, 09:26
Han kommer förresten till Athletic Center i Malmö för en föreläsning lördagen den 24 februari klockan 15, om nån är intresserad.
Föranmälning krävs dock, och det kostar 100:-, men det kan det säkert vara värt! :thumbup:

Då ses vi nog där, jag tänkte också gå. :)

Jacksatan
2007-02-16, 09:36
han tränar och förespråkar allt som ligger totalt i andra riktningen för hur jag tränar. Hög volym, mkt "fjantövningar", beyond fail på det mesta. Vi är dock annorlunda så mkt möjligt hans träningstips fungerar för en del.

Officer
2007-02-16, 09:39
han tränar och förespråkar allt som ligger totalt i andra riktningen för hur jag tränar. Hög volym, mkt "fjantövningar", beyond fail på det mesta. Vi är dock annorlunda så mkt möjligt hans träningstips fungerar för en del.

Löl, jämför du dig själv med Granis på NÅT sätt nu? Du låter som en proffsbyggare när du säger "han tränar helt annorlunda jämfört med mig.."

Johan.S
2007-02-16, 09:45
De granis åker runt å föreläser om nu kallar han för bodybuilding light (har jag för mig iaf). Tror inte det var på det sättet han byggde upp sin fysik.

Stab
2007-02-16, 09:47
Löl, jämför du dig själv med Granis på NÅT sätt nu? Du låter som en proffsbyggare när du säger "han tränar helt annorlunda jämfört med mig.."

+Granis är en riktigt duktig kille, med rätt sjuka gener. Hans högvolym, över failure funkar på folk som klarar detta ;) Men sådan erfarenhet är inte att kasta bort över "nya studier" och dylikt skit. Tror heller inte att han säger att kcal in kcal ut är allt som många bokmalar på detta forum.

Mer erfarenhet åt kolo = Högre level här :Virro