Visa fullständig version : Bamse79
Slänger upp en liten gymbild....togs idag på träningen...
The Dwag
2003-03-02, 19:31
JUST LIFT THE FUCKING WEIGHTS! :bpump:
Ser ut som din träning ger dig resultat !:thumbup:
Pudzianovski
2003-03-02, 19:33
Nice!
:hbang:
snyggt linne !
Deffen går framåt ser jag. :thumbup: Men va faan ha hänt med fejset? Du är ju riktigt snygg! :love: :D :D :D
:hbang: :hbang:
Japp en biff ;)
goa_killen
2003-03-02, 20:00
verkar som om bamse smakar på för mycke av sin dunderhonung....
Originally posted by goa_killen
verkar som om bamse smakar på för mycke av sin dunderhonung....
Har han ju inte alls, för han får ju inte upp vikterna?;) :notme:
Nejdå, bra jobbat.. :hbang:
Fredszky
2003-03-02, 21:03
Bamse, ta bort bilden på Schwarzenegger genast!
:thumbup:
det är SÅDÄR det ska se ut.. ujujuj.. impad!!!
Pretender
2003-03-02, 21:55
Så ska jag se ut när jag blir stor :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Tackar för komplimangerna....tillägger att jag gått på deff nu i snart 8 veckor...har tappat ca 6 kilo....
Valrossen
2003-03-02, 22:32
Är det 28,5kg:s hantlar du håller i? :bow:
Annars ser det kanon ut! Bra bröst! :kickass:
kaboom... inte illa :thumbup:
Vackert Bamse. Fina pecs!
Bobbokrull
2003-03-03, 07:51
Måste även berömma fotografen, vem än det nu var? :angel:
Nä, men det ser bra ut...bara att fortsätta på samma spår. Hörs!
Originally posted by Valrossen
Är det 28,5kg:s hantlar du håller i? :bow:
Annars ser det kanon ut! Bra bröst! :kickass:
30 kilos är det....:bpump:
Ser bra ut Bamse79.
Deffen ger resultat.
Fy fan det ser riktigt bra ut Bamse!
Nu bli det gå raka vägen till bänkpressen för min del ser jag...
GhostFace
2003-03-03, 12:36
Men....................!???
Vad hände med den där kaggen du gick runt o släpade på??
:D
Originally posted by GhostFace
Men....................!???
Vad hände med den där kaggen du gick runt o släpade på??
:D
Mjao, hängbuken börjar försvinna lite smått.... :bpump:
Snacka om fegt! All massa är bra massa! :cool:
Karl_alfred
2003-03-04, 04:27
Är väll inge svårt att hålla i 30kgs hantlar. Näe men ärligt talat ser du ut som en sån där som skjuter bak armbågarna innan curlen så att halva rörelsen redan e gjord. Av bilden att dömma har du exakt den positionen. Vill bara hjälpa.
Originally posted by Karl_alfred
Är väll inge svårt att hålla i 30kgs hantlar. Näe men ärligt talat ser du ut som en sån där som skjuter bak armbågarna innan curlen så att halva rörelsen redan e gjord. Av bilden att dömma har du exakt den positionen. Vill bara hjälpa.
Sista reppet blir alltid lite "swung" om man säger så...och det gör inte så mycket. Släpper alltid ut full längd oavsett övning eftersom jag vill jobba med hela muskeln, och det har gett resultat iaf...
Du kankse borde testa om du inte vill stå kvar och harva på dina 15 kg hantlar i bicepscurlen...Prova iaf, ska du få känna på träningsvärk!
Håll med om att det är lite kul att jag kör hantelcurl med det du kör hantelpress på :booty:
bicepspass, linne å cheatcurls, det kan val inte bli mer beach än så
Alla Umeå-Bamse's ser tydligen inte förjävliga ut :MrT:
Sporthallens gym känner jag igen oxå ;)
Karl_alfred
2003-03-04, 16:15
Kommer väl inte upp i dina vikter riktigt men med inkorekt teknik kan jag köra på 5-7 kg mer. Kör med rätt teknik så får du se att du får dra ned på vikten! Sen att du släpper ner vikten helt spelar ju ingen roll då du kortar av rörelsen genom att föra bak armbågana som på bilden. Vill inte traka bara hjälpa.
Karl_alfred
2003-03-04, 16:21
Sen har du ju tränat i 9år. Du tar träningen väldigt seriöst me kost och liknande vad jag kan läsa. Om jag skulle göra samma sak tills jag tränat i 9år visst inga problem att cheta med 30kg i hantelcurl.
I övrigt tycker jag mig se att du lyckas ganska bra ändå med träningen.
Rätt teknik? Pffft....Strikt? Pfft! Vad skulle det ge? Har du gått en PT-skola eller läst någon av Ove Rytters böcker?
Pudzianovski
2003-03-04, 16:44
Äh!
Vad är det för jävla kärringsnack! "kör strikt....du kör fel!"
Håll käften o kör ännu tyngre istället!!!
jävla discofasoner!
Heja Bamse! Tyngre vikter friskt humör!
Vafan ska alla hålla på att klanka ner på folk hela tiden? Tror dom bara är avundsjuka för dom själva är så små...
"du tränar fel" säger dom till dom som är dubbelt så stora.
Karl_alfred
2003-03-04, 17:12
Må vara hälften så stor men jag har ett liv i allafall. Har inte tränat lika länge och är inte alls lika seriös!
Alltså, är Karl-Alfred Herr Negativ kritik eller? Tycker han sitter och gnäller i princip varenda jävla tråd. Börjar bli riktigt jävla tröttsamt.
Ja du Pop-Eye. Läs vad du själv skriver så hittar du massor av anledningar till att hålla flabben.
Originally posted by Karl_alfred
Må vara hälften så stor men jag har ett liv i allafall. Har inte tränat lika länge och är inte alls lika seriös!
Seriöst, vad vet du om hans liv? Lets face it, du är bara avundsjuk. Så snälla, knip och dra nånstans.
Bobbokrull
2003-03-04, 17:36
Karl Alfred: Du går inte av för hackor du...sågar Bamses teknik genom att endast granska EN endaste bild :smash:
Jag kan tillägga att Bamse79 kör tillräckligt strikt...men du har säkert din version om vad som är "rätt teknik". Så kör med den du och jag tror nog att Bamse växer bra utan dina tips.
Tror det var med en liten seriestrip om karl-alfred i senaste B&K.
Baaaaader>> Jag skulle nog säga att jag tränar alla muskelgrupper lika mycket...Man vill ju inte se ut som en beachbyggare med sugrörsben...
Karl-alfred>> Och vem är du då som är EXPERT på träning och bara tränat i 2 år?? Jag skulle nog tro att du är lite avundsjuk och vill ha min hjälp i din träning för lite resultat...Om inte tycker jag att du ska hålla fladderläpparna stängda.
Jag undrar hur du kan veta allt om mitt liv om du bara sett en bild???Går du och letar i mina sopor också?Då kankse du hittat nån gammal kesellaburk du kan slicka botten på också...kankse du får i dig lite näring till dina mighty biceps!!
Näe, har du inget vettigt att säga tycker jag du ska hålla dig på golfbanan för dit kommer jag aldrig att komma iaf...Stå och svinga med din pinne du...:thumbup:
Alla andra>> Tack för komplimangerna, träning och bra mat ger resultat!:bpump:
Karl-Alfred verkar vara en riktig pajas, om jag inte har helt fel så svammlade han massa om sina 32CM's armar i en tidigare tråd, och att han haft större undearmar 33CM... om det stämmer så verkar han då inte fått så feta resultat med träningen, och är knappast kvalificerad att såga andras teknik :MrT:
Tomten>> Nädu, han kanske måste jobba lite mer på sin teknik för att få lite bättre resultat :D
Vad har du för mått på de där armarna?
Spearmarna ligger på 42,8cm just nu... :bpump:
Lill(?)-Bamse!
Stabilt! :thumbup:
Ser bra ut bamse :thumbup:
Karl Alfred - :laugh:
Keep up the good work bro!
Darkman>>> I'll try ! :bpump: :thumbup:
Så Bamse, dags för fler bilder snart kanske? Egentligen borde jag ju vara tyst eftersom jag inte kastat upp några själv...men ändå!
Karl_alfred
2003-03-22, 12:35
Palme::thefinger
Bobbokrull
2003-03-24, 13:48
Hur går det med bilderna? En ynka luddig bild från ett forntida bicepspass duger inte...ta och smorsla in gluteus och fota sig lite!
GYMBODEN
2003-04-04, 09:26
Keep up the god work
:bpump: :kickass:
AnderssoN
2003-04-08, 09:53
Fler bilder 79:an...
JObbar på bilderna...ska försöka få upp lite nya innan nästa vecka...ska försöka leta åt nån digitalkamera bara...kankse till helgen....:thumbup:
Jag vet, ingen direkt poseringsbild, men men...Togs i lördags efter ätardag...Nåja, slänger upp den ändå...
Jag vet, ingen direkt poseringsbild, men men...Togs i lördags efter ätardag...Nåja, slänger upp den ändå...
Ser tight ut, tigern. Hur mycket har du kvar ?
Ser ut att se bra ut... men dålig bild
Sånt där man lägger upp på lunar ju :D
Munter>> Vet inte riktigt, kör på fram till sista maj och ser hur det artar sig...antar att det blir 2-3kg till som går att nöta bort...
Kommer bli :hbang: på beachen :thumbup:
Bobbokrull
2003-04-22, 12:44
Som sagt, en annan får stå i skuggan i sommar. Bra jobbat lillen...ikapp och förbi!:bow:
Spänner du magen? Vi vill se lite latspread och sånt nu också! =)
AnderssoN
2003-04-22, 17:54
79:an, hur mycket har du gått ned mellan de båda bilderna?
isakssonmartin
2003-04-22, 19:20
håller med herr andersson ser ut som om du gåt ner 10kg muskler på den snarebilden. men som sagt ljuset gör mkt och du kanske har ett jävla flex och pump så det ser mkt bättre ut när du är uppumpad. jaja jag ska inte säga så mkt själv
Isakssonmartin>> Andersson skrev inte att jag gått ner 10 kg muskler... BÖrjade som sagt på 21% i kroppsfett, ligger nu på 11%, konstigt om jag har tappat 10 kilo muskler och behåller styrkan...eller?och jag går på deff och inte bulk...Är olika storlek på korten också...och så kan du ju jämföra måtten jag har lagt ut på min journal från varje månad så ser du att skillnaden inte är så stor förutom i midja...Kolla lee priest on/off-bilder...kände mig ungefär så när dieten startade :D så...jag är nöjd med mina resultat iaf...
Andersson>> 10kg mellan bilderna och 10% också...
Vaddå har du gåt ner 10kg mellan bilderna? Ser mer ut...
rätt svårt att se det då bilderna är helt olika.
Bamse79, 21% på första bilden? ser inte ut som några 21% där inte....
AnderssoN
2003-04-23, 07:52
Du jobbar på bra! Kör hårt den sista biten nu...
Bobbokrull
2003-04-23, 09:19
Litet förtydligande i Bamse79:s frånvaro.
På den första bilden låg han på 17% (91 kg) istället för först angivna 21%. Så det skiljer uppskattningsvis 7 kg mellan bilderna. Lite petit kanske men rätt ska vara rätt. Hursomhaver så har han jobbat på bra!
isakssonmartin
2003-04-23, 19:12
ja ja tyckte bara att han ser klenare ut på den senare bilden så är det med det.
Jag håller oxå med om att han ser ganska mycket mindre ut på den senare bilden.. var tvungen att gå tillbaka och jämföra.
Men det är klart, om man går ner 7kg så försvinner ju en hel del fett.
Som sagt, under deff kan man knappast bli större, eller? Men bilden lurar nog ögat lite också då den är mycket mindre än den första...Nåja, får väl dra ihop lite poser och slänga upp de också...
isakssonmartin>>>Klenare?samma styrka iaf, och jag kan ju säga igen att jag inte går på bulk som du, utan att jag går på deff...Varför väga 93kg fet när man kan väga 83kg i hyffsad form och vara lika stark??Kan man ju fråga sig...
Kan också säga att jag låg på 17% den första bilden...(bra bobbo)
Jajja...snart sommar :cool: :thumbup:
isakssonmartin
2003-04-24, 12:23
im not fat im big boned:D
Drar upp en liten sidechest...i lördags efter en kraftig frulle :D
Bobbokrull
2003-05-18, 21:27
Din sidechest var verkligen LITEN för jag ser inte ett smack!? :confused:
strulade lite...orkar inte mecka upp den nu...återkommer i morrnon...;)
AnderssoN
2003-05-19, 10:12
Bra! Då sitter jag här i tråden och rullar tummarna tills dess...
Bluah... usch va tight. Hoppas du tappat mycket muskler, så känner jag mig lite (skade)gladare iaf http://www.justlinux.com/forum/images/smilies/smile.gif
Ser väldans bra ut det där hörru! :)
Bobbokrull
2003-05-19, 19:49
Pra jobbat, nu ger vi järnet sista veckorna! Många hårda pass väntar!
Bobbo, lita på det, nu blir det HÅRT de sista veckorna...
Munter >> skratta bäst som skratta sist.....:cool:
Deffad bäst som deffad sist :D
Munter>> Jag tror att du ligger i soffan och pillar naveln nu med typ 6% bf...Chockar alla i sommar...har jag fel? :bow:
AnderssoN
2003-05-19, 21:14
Finfint! :kickass:
Ser mycket bra ut. Man får ta och kopiera din och Bobbos deff nästa gång så att man kommer i form. Jag vet hur mycket ni slitit och offrat. Detta är belöningen. :thumbup:
Kan bara hålla med Mangs, mycket bra jobbat.:cheers:
Trevligt :D ..ser finfint ut :naughty:
Bobbokrull
2003-05-20, 08:59
Mangs: Offrat? Tänkte du på alla sköna sovmorgnar och smarriga desserter eller? Om så är fallet, det är lätt värt det!..try and you´ll see :D!
Ja, vad kan man säga?...Dr.Bamse är numera nöjdast i Umeå, även om jag är lite orolig över att han gått och blivit flugviktare.
Måste bara tillägga att i sådan form som jag är i nu har jag aldrig varit i, man har vrit en stoppekorv i 23 år som sagt och detta är första deffen...nåja, är nöjd med mina resultat...
Pudzianovski
2003-06-12, 20:03
Ser jäkligt bra ut!!!!
Bra jobbat!!!
ser läskigt nice ut :hbang:
Köttig rygg, Bamse! Bra jobbat.
riktigt riktigt bra...:hbang:
rymdrattan
2003-06-12, 23:54
wow!, det är nog något av det bästa som ligger uppe på kollo skulle jag tippa på. (iaf enligt mig)
får jag klaga på nått?
iså fall då tycker jag att du bör jobba lite på trapsen.
Men det är också det enda... :thumbup:
Bra jobbat Bamse79.
Mycket bra kämpat.
AnderssoN
2003-06-13, 07:12
Oj, riktigt bra det där! :thumbup:
Du borde ha stryk för att du är i så bra form:insane: :bow:
Håller med Rattan i den mån att av dom som inte är etablerade tävlande är det här bland det bästa som ligger ute på kolo :thumbup:
grym rygg, en sån vill jag också ha :cryout:
:cryout:
Bamse79 pissar Bamse rakt ner i Umeälven :cryout:
Bobbokrull
2003-06-13, 11:12
Som jag sa förut, ryggen är ditt starka kort! :thumbup:
Men nu vet du ju även vad vi fortsättningsvis ska prioritera..så, vi kör hårt tills det går åt :devil:
Tackar så mycket för alla positiva kommentarer, ryggen är jag nöjd med...Man hade ju lite under all feta, ska försöka lägga upp en bild från i januari också, men måste hitta en scanner först...återkommer med den...
Rymdrattan>> Tack för det! Trapz? Vet inte om du var ironisk eller inte...men trappzen är också ett av mina starka kort oroa dig inte för det :D Kolla på första bilden...Min friidrottskarriär bygde upp fina trappz av alla frivändningar...Men det beror ju också på hur stora du tycker att man ska ha?
rymdrattan
2003-06-14, 15:50
Originally posted by Bamse79
Rymdrattan>> Tack för det! Trapz? Vet inte om du var ironisk eller inte...men trappzen är också ett av mina starka kort oroa dig inte för det :D Kolla på första bilden...Min friidrottskarriär bygde upp fina trappz av alla frivändningar...Men det beror ju också på hur stora du tycker att man ska ha?
Ehm.. jag kollade nog mestadels på ryggbilden bara.. jag blev tillräckligt kåt på bara den,.. :angel:
Jag funderade iofs efter att jag skrivit mitt meddelande om jag skulle skriva ett till som det stog att jag tog tebax det, i :angel:
Men jag kollade på första bilden nu, såg att trapsen faktiskt va ganska grova dom också! :thumbup:
Bobbokrull
2003-06-14, 16:24
kåt?
Hoho, bäst att plugga igen avloppsröret Bamse!!..annars kanske en råtta kryper in :D
Konstigt egentligen att inte Karl-Alfred lagt in en kommentar igen. Men det kan ju bero på att han inte såg något som han kunde klaga på denna gång?
Hur som helst Bamse:
Nice! En bild på tvättbrädan saknas dock.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.