Visa fullständig version : Borde jag inte vara hungrig?
Ligger för tillfället på 1800kcal/dag och tänkte hålla mig där nu under deffen. Men något som gör mig förvånad är att jag inte har några hungerkänslor nästan överhuvudtaget. Vad kan de bero på? Dricker inte mer vatten än normalt, så den faktorn har jag svårt och tro spelar in. Ligger ändå -700kcal, tycker jag borde känna av det :confused:
Var glad och fraga inte sa mkt ;)
Eddie Vedder
2007-02-14, 04:05
Ibland blir man inte hungrig helt enkelt, ingenting konstigt med det. Du ska dock va glad över de, hungern kanske kommer lr kanske inte de märks väl. Förstår inte riktigt vart vill du komma med frågan?
Har du börjat gå ner i vikt då? För du hade väl gått upp/stått still på din uträkning? Det kan ju vara så enkelt igen/fortfarande att din uträkning inte stämmer.
Förstår inte riktigt vart vill du komma med frågan?
Tänkte att alla upplevde hunger under deff, därför jag blev lite fundersam varför inte jag gjorde det.
Har du börjat gå ner i vikt då? För du hade väl gått upp/stått still på din uträkning? Det kan ju vara så enkelt igen/fortfarande att din uträkning inte stämmer.
Nej denna gången stämmer de :D Hade missat kycklingfiléerna på förra uträkningen. Men de är väl bara o tacka och ta emot att man slipper hungerkänslorna.
hungern är som värst i början när man inte är van vid att just gå hungrig, sen vänjer man sig och reflekterar inte över hungern..
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.