Visa fullständig version : Jag fick jobbet!
Ansökte som bekant på ett bageri för ett par veckor sedan.Nu blev jag satt på jobbet. Jag snittar 35 h/vecka vilket blir tight med skolan, men men.
Jag jobbar mellan 18:00-02:00 jämna veckor, 11:00-03:00 ojämna.
Jag har dock inte kollat lönen, lol. Någon som har förslag på vad den kan ligga på?
Övriga idéer? Hur man smidigast löser sömn osv.
FAN VA BRA!
GRATTIS ACHRYL!
Samla nu in cash till USA-resan och lägg band på din partner in crime Loppan
Sofia4_4
2007-02-13, 14:33
Ansökte som bekant på ett bageri för ett par veckor sedan.Nu blev jag satt på jobbet. Jag snittar 35 h/vecka vilket blir tight med skolan, men men.
Jag har dock inte kollat lönen, lol. Någon som har förslag på vad den kan ligga på?
GRATTIS!!!!! :cheers:
Viktor_Balck
2007-02-13, 14:33
11-03 låter roligt.
wei grattis!
har en polare som är bagare - kan ju fråga honom om lönen. Är du utbildad typ eller självlärd? :p
11-03 låter roligt.
:laugh:
hobbitar
2007-02-13, 14:36
Arbetar du i Hlamstad?
Arbetar du i Hlamstad?
Ja, på östras. Du bor också i halmstad eller?
Om inte jag har det helt fel för mig säger arbetstidslagen att man max får arbeta 10 timmar ifall någon del av tiden är mellan 01:00 och 05:00. Annars är det 13 timmar... Fast du kanske hamnar under något undantag?
Om inte jag har det helt fel för mig säger arbetstidslagen att man max får arbeta 10 timmar ifall någon del av tiden är mellan 01:00 och 05:00. Annars är det 13 timmar... Fast du kanske hamnar under något undantag?
Vars hittar du 10 timmar?
11 = 23 trodde jag iaf.
Daniel_S
2007-02-13, 14:51
Grattis till jobbet Achryl. Jag förstår att det blit tight med skolan om du jobbar 11.00-03.00. Du kanske hinner gå några lektioner på morgonen???
Vars hittar du 10 timmar?
11 = 23 trodde jag iaf.
Så kanske det är, då vore det mer logiskt. Han skrev ju trots allt 18:00 om de första passet i samma mening så då antog jag att han alltid använder sig av 24 timmars dygn :)
Fast om det verkligen är 11:00 - 03:00 tvivlar jag starkt på att det är enligt reglerna...
Oj, går du i skolan varje dag, eller bara några timmar i veckan typ? Vad läser du?
hobbitar
2007-02-13, 15:11
Ja, på östras. Du bor också i halmstad eller?
Nej jag jobbar i Varberg, vi får brödleverans från Östras. Finns det bara en Östras i Halland?
Du kanske kommer baka vårat bröd i så fall:thumbup:
Tack för supporten kolo!
Japp, menar 23:00 till 03:00, fel av mig.
Fedup: Läser natur med företagsinriktning, men det är ganska lugnt nuförtiden.
Jepp off to the states we go! Målet är alltså att få ihop cash till denna redan ack så hypade resa.
Nej jag jobbar i Varberg, vi får brödleverans från Östras. Finns det bara en Östras i Halland?
Du kanske kommer baka vårat bröd i så fall:thumbup:
Östras finns uppe göteborg med tror jag, och så 4 min från mig på skansgatan.
Jag kanske kan kommunicera med dig genom bröden på något sätt? Skriva in inskriptioner, baka in bågfilar mm mm. =)
King Grub
2007-02-13, 15:31
Grattis till jobbet!
NisseEriksson
2007-02-13, 15:32
Grattis
hobbitar
2007-02-13, 15:33
Östras finns uppe göteborg med tror jag, och så 4 min från mig på skansgatan.
Jag kanske kan kommunicera med dig genom bröden på något sätt? Skriva in inskriptioner, baka in bågfilar mm mm. =)
ja släng in lite protein och kreatin i brödet så får vi fart på pensionärerna ska du se!
Härligt som fän! Grattis!
Du får ju se till att du fixar några sjyssta brödrecept till receptdelen nu då!
(Och bakelser... :em: )
Pepparkakssmurfen
2007-02-13, 19:43
Ansökte som bekant på ett bageri för ett par veckor sedan....
Jag har dock inte kollat lönen, lol. .....
Du kommer att tjäna massor med DEG!!1!!
:laugh: :laugh:
(jag kan ta emot roligast-på-kolo-priset i min PMlåda)
Pepparkakssmurfen
2007-02-13, 19:48
Du kommer att tjäna massor med DEG!!1!!
:laugh: :laugh:
(jag kan ta emot roligast-på-kolo-priset i min PMlåda)
edit: det var två bagare och den ena smet
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.