Visa fullständig version : Tallrikar i ugnen ?
Undrar om vanliga tallrikar klarar sig i ugnen 225 grader ?
snabbt svar uppskattas som tusan.
okej tack endå , nu måste jag hitta något annat att lägga mina pommes på :cryout:
Stekpanna om du har ugnssäkert handtag?
Handataget var av plast så funkar nog inte i mitt fall, men nu hittade jag en gammal paj form så nu blir det pommes för hela slanten :hbang:
Dajollee
2007-02-12, 08:17
hade d förut jämt sen gick en tallrik av på mitten då sluta ja
bengdoktor
2007-02-12, 08:28
Vi har vanliga vita tallrikar av typ porslin som funkar att ha i ugn, stengodstallrikar spricker fort.
Jag kom just på att jag vill ha en hel uppsättning ugnssäkra tallrikar.
Jag kom just på att jag vill ha en hel uppsättning ugnssäkra tallrikar.
Du är äldre än mig nu.
Du är äldre än mig nu.
Jag visar i alla fall fortfarande legitimation så fort det finns ens en tillstymmelse till åldersgräns.
Jag visar i alla fall fortfarande legitimation så fort det finns ens en tillstymmelse till åldersgräns.
Du visar eller du ombeds visa, är frågan? :D
Ok, jag är inte lastgammal, men ser otroligt barnslig ut. Är 27, men varken ser ut eller beter mig som något annat än en sjuttonåring.
När jag fortfarande brukade snus har jag faktiskt blivit nekad att köpa på en ICA-butik, vid 26 års ålder. Det slutade med att jag fick fråga någon i kön att köpa ut.
Ok, jag är inte lastgammal, men ser otroligt barnslig ut. Är 27, men varken ser ut eller beter mig som något annat än en sjuttonåring.
Ett rätt vanligt fenomen bland SAIK-supporters. :)
:D haha. "titta då!"
Ett rätt vanligt fenomen bland SAIK-supporters. :)
Du blandar nog ihop siffran 27 med 47. Kromosomer. Och det gäller nog de flesta klackar...
grabben i skogen
2007-02-12, 13:20
alltså vad är fel på en vanlig PLÅT?????
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.