handdator

Visa fullständig version : Lagom schysst 15åring?

mela
2007-02-09, 22:32
Klicka (http://victorialarvie.net/db4/00361/victorialarvie.net/_uimages/MandyVictoria.jpg)

mathor
2007-02-09, 22:33
Ett ansikte att döda för.

Nej, två!

Whistler
2007-02-09, 22:36
...för att slippa se igen, ja. *ryser*

mela
2007-02-09, 22:37
...för att slippa se igen, ja. *ryser*

Nu snackar vi fysiken! *grr27*

mathor
2007-02-09, 22:40

Först måste du förklara vem av dem som skulle vara 15.

paddanboy

Vissa "fysikfanatiker" inom BB-sfären skulle behöva sjukdomsförklaras.

Snacka fysik med en 14 åring som förstört sin uppväxt? felet?

mela
Först måste du förklara vem av dem som skulle vara 15.

Hon till höger.. utan byxor.. född 1991

mathor
2007-02-09, 22:42
Hon till höger.. utan byxor.. född 1991

Ok. Kul. Fint. Bra. Fantastiskt. Medalj till henne.

mela
2007-02-09, 22:42
Vissa "fysikfanatiker" inom BB-sfären skulle behöva sjukdomsförklaras.

Varför förstör hon tin uppväxt? Det kanske är hennes största intresse? Och det är väl inte mer skadligt för kroppen än en tjej som åker konståkning på seriös nivå?

mathor
2007-02-09, 22:45
Varför förstör hon tin uppväxt? Det kanske är hennes största intresse? Och det är väl inte mer skadligt för kroppen än en tjej som åker konståkning på seriös nivå?

Är en femtonåring mogen att stå och fläka ut sin kropp iförd minimal bikini inför en testosteronstinn publik och blixtrande, förevigande, kameror?

mela
2007-02-09, 22:45
Är en femtonåring mogen att stå och fläka ut sin kropp iförd minimal bikini inför en testosteronstinn publik och blixtrande, förevigande, kameror?

Är en 18åring det?

paddanboy
2007-02-09, 22:46

Jag är ingen expert på doping, men jag skulle ju inte tro det är hälsosamt att hormonbehandlas eller vad fan de gör... påstå nu inte att hon inte är det.

Jacksatan
2007-02-09, 22:48
Är en 18åring det?

I jävligt mkt högre grad än en 15åring.

paddanboy
2007-02-09, 22:49
Mela tror på den fria viljan.

Enjoy Capitalism! :D

mela
2007-02-09, 22:49
Jag är ingen expert på doping, men jag skulle ju inte tro det är hälsosamt att hormonbehandlas eller vad fan de gör... påstå nu inte att hon inte är det.

Jag tror dock inte att hon är särskilt hormonbehandlad. Inte med testosteron iaf. Idag börjar ju tjejer med p-piller när de är 13-14. Hormoner blir MÅNGA unga tjejer fullproppade med. Och de/vi blir sedda som objekt oavsett om vi har bikini på oss på scen eller på stranden.

Om det nu är hennes största intresse, är jag glad för hennes skull att hon lyckats vid såpass ung ålder. Jag tror inte att hon mår dåligt av att stå på scen och posera, isf hade hon inte fortsatt

mela
2007-02-09, 22:50

Det är så djävla individuellt.
Hon skulle kunna vara betydligt mycket mognare än dig.

Albatross
2007-02-09, 22:50
Vansinne.

paddanboy
2007-02-09, 22:52
Jag tror dock inte att hon är särskilt hormonbehandlad. Inte med testosteron iaf. Idag börjar ju tjejer med p-piller när de är 13-14. Hormoner blir MÅNGA unga tjejer fullproppade med. Och de/vi blir sedda som objekt oavsett om vi har bikini på oss på scen eller på stranden.

Om det nu är hennes största intresse, är jag glad för hennes skull att hon lyckats vid såpass ung ålder. Jag tror inte att hon mår dåligt av att stå på scen och posera, isf hade hon inte fortsatt

Jo hon har säkert börjat som 9 åring på det lokala gymmet, fixat bikini, tan och allt själv...

... och (troligen) åkt tiotals(hundratals) mil till närmaste show...

Helt själv.

mathor
2007-02-09, 22:54
Är en 18åring det?

Nja, helst skulle jag ju slippa se dig i bikini också, men en artonåring är bra mycket mer mogen än en femtonåring. Omdömet är dock oftast inte färdigutvecklat förrän i 25-årsåldern.

Fagen
2007-02-09, 23:01
Nja, helst skulle jag ju slippa se dig i bikini också, men en artonåring är bra mycket mer mogen än en femtonåring. Omdömet är dock oftast inte färdigutvecklat förrän i 25-årsåldern.

Och du är...23?

Håller helt klart med Mela i detta fall.

PowPow
2007-02-09, 23:01
WTF. Vad kan de vara? Typ 3?!

http://victorialarvie.net/db4/00361/victorialarvie.net/_uimages/100_0488.jpg

Mantus
2007-02-09, 23:20
WTF. Vad kan de vara? Typ 3?!

http://victorialarvie.net/db4/00361/victorialarvie.net/_uimages/100_0488.jpg

Det där var väl magstarkt faktiskt. Konstiga föräldrar som uppmuntrar barnen att sminka sig och visa magen i olika poser i den åldern.

Snafu
2007-02-09, 23:26
Sjukt, men det är ju USA där det finns beauty pageants för 3-åringar.

KlopFer
2007-02-09, 23:48
Fyfan, först var bilden liten och tänkte - fan hon var ju söt juh. Sedan när jag förstorade höll jag fan på att ramla av stolen :S

Mass-Tech
2007-02-09, 23:50
Favorite Food: STEAK
Helt fel är det ju inte på henne.

ugglan
2007-02-10, 00:11
id hit it

hon verkar dock kristen, men vad annars har man roofies till

DanielF
2007-02-10, 00:14
id hit it

Vafan det tänkte ju jag säga!

ugglan
2007-02-10, 00:22
http://www.debbiekruckclassiconlinemagazine.com/IMG_4502.JPG

Ser bra ut, kör hårt :thumbup:

Kanske är mot reglerna att lägga bilder på typ 12-15-åringar, nån mod som kan klargöra?

HajduMan
2007-02-10, 00:23
en bild säger inte så mycket om personens förhållande till sporten, det enda man kan bedömma av den bilden är fysiken, och den är helt klart godkänd...

Empe
2007-02-10, 00:35
Vafan är det för fel på munnen/käken när hon ler? Ser helt förvrängd ut.

Jacksatan
2007-02-10, 00:39
Det är så djävla individuellt.
Hon skulle kunna vara betydligt mycket mognare än dig.

Just för att man inte kan testa sånt i individuella fall så sätter man åldersgränser på generell basis. Finns säkert 13åringar som skulle kunna hantera alkohol samt knega i skogen, men tycker du att det är lämpligt att sänka åldersgränsen till 13år för systemet och förvärvsarbete?
Tycker du på allvar att det är sunt för en 15åring att på så nära håll komma i kontakt med de ideal som gäller inom bb-branschen?

nutz
2007-02-10, 00:39
en bild säger inte så mycket om personens förhållande till sporten, det enda man kan bedömma av den bilden är fysiken, och den är helt klart godkänd...

Jävligt bra sagt!

Edit:

Äcklig bild annars.

regus
2007-02-10, 02:53

+1

15, då är man bara barn! Härligt sätt att förstöra en barndom på. :/

Trance
2007-02-10, 02:57
+1

15, då är man bara barn! Härligt sätt att förstöra en barndom på. :/

Som varenda jävla elitidrottare som existerar. Jävla gnäll om att man måste ha en barndom när man är 13+. Detta är enbart för att det är female bb. Skulle det stå en kille där så skulle folk skriva om hur coolt det är att se ut så vid den åldern.

Kwon
2007-02-10, 03:36

Om hon inte blir tvingad/piskad av föräldrarna utan tycker det är kul och har njutit av varje sekund så skulle jag vilja påstå att det är en bättre uppväxt en 14-åringar som taggar,stökar och boffar vid gatuhörn ist etc osv :)

skaparn
2007-02-10, 07:35
Kan blir både hårdare och torrare. Bra ram.

TCOG
2007-02-10, 08:35
ser bra ut, kör hårt""!!!""#tt!

Empe
2007-02-10, 09:28
Tycker fortfarande att enda felet är hennes jävla mun/underkäke. *grr27*

Fed up
2007-02-10, 09:38
Jag vet inte om det är så mycket värre att tävla i fitness som 15åring än i tex gymnastik, dansa balett eller nåt annat där ens fysik verkligen pressas till dt yttersta och man får höra att man är en fet ko om man väger mer än 40 typ. De brukar desstuom ha hållt på sen de var typ 3, den här tjejen kan ju ha börjat när hon var typ 12 iallafall.

Sen tror jag många tonåringar kan må dåligt över att de inte presterar tillräckligt bra i fotboll/hockey/whatever som de tränar 5 ggr i veckan och blir hårt pressade av föräldrar och tränare osv.

Men jag vet inte om jag tycker det är bra för det.

Snake
2007-02-10, 09:50
Sen tror jag många tonåringar kan må dåligt över att de inte presterar tillräckligt bra i fotboll/hockey/whatever som de tränar 5 ggr i veckan och blir hårt pressade av föräldrar och tränare osv.

:thumbup:

Jag är helt övertygat att hon inte tränar mer än någon annan 15-åring som satsar på sin "sport". En hockeyspelare som spelar i ett satsande lag tränar myyyycket mer än hon gör.

skaparn
2007-02-10, 10:12
:thumbup:

Jag är helt övertygat att hon inte tränar mer än någon annan 15-åring som satsar på sin "sport". En hockeyspelare som spelar i ett satsande lag tränar myyyycket mer än hon gör.

Jepp, och tyvärr finns det inom exempelvis hockey ganska många idioter till ungdomstränare som fostrar unga killar till enkelspåriga busar, som skiter i allt annat eftersom de ändå ska bli hockeyproffs. Fast jag tror det börjar bli lite bättre på den fronten. Jag har pratat med flera tränare som fäster allt större vikt vid livet utanför hockeyn.
Hur som, det jag skulle komma fram till var att även om bygga kan vara tungt, så behöver inte den här tjejen ha offrat något alls. Och att om ska börja klaga på att tonåringar satsar på en idrott, så får man det jobbigt.

Hata löven.

Kabuto
2007-02-10, 12:20
Visa ord skaparn.

Hata löven! :)

nr16
2007-02-10, 13:17

+1

internethjälten
2007-02-10, 13:33
ser bra ut =)

Osten80
2007-02-10, 14:06
Orka lipa.

I'd hit it.

Kebab-Arne
2007-02-10, 14:20
id hit it

Vettigaste svaret/svaren hittills.

Nåväl, imponerande fysik. Hon lär ju dwarfa alla killar i klassen.

Empe: Det är väldigt få människor som har perfekt utseende. :)

mela
2007-02-10, 14:21
Känns bra att vissa har vett nog att inse att det inte är någon direkt skillnad på den här tjejen och konståkare/gymnaster eller whatever.

Har kompisar som åkt i Team Suprise och en som fortfarande är med där i. De har inte jaft mycket till liv under sin uppväxt. Men ingen klagar på konståkare?

Kwon
2007-02-10, 14:23
Varför klaga melish?

Hon ser glad ut / verkar lycklig.

Men för att svara på din fråga Melish, lagom schysst?

Jodå, lagom schysst! :thumbup:

regus
2007-02-10, 14:31
Som varenda jävla elitidrottare som existerar. Jävla gnäll om att man måste ha en barndom när man är 13+. Detta är enbart för att det är female bb. Skulle det stå en kille där så skulle folk skriva om hur coolt det är att se ut så vid den åldern.

nej, det skulle vara lika illa.

mela
2007-02-10, 14:33
Varför klaga melish?

Hon ser glad ut / verkar lycklig.

Men för att svara på din fråga Melish, lagom schysst?

Jodå, lagom schysst! :thumbup:

Ingen klagar på en elitskridskoåkare.. En elitgymnasist... som är 15 år.

Lagom schysst är ett fint uttryck :Virro

regus
2007-02-10, 14:33

jo

Kwon
2007-02-10, 14:37

Menar du elitgymnast? :D

Eller en som är elit på gymnasiet? :laugh:

En som kanske stannar i plugget även på helgerna?

http://susning.nu/Gymnasist

mela
2007-02-10, 14:41
Menar du elitgymnast? :D

Eller en som är elit på gymnasiet? :laugh:

En som kanske stannar i plugget även på helgerna?

http://susning.nu/Gymnasist

Ah.. Jak er trot hest :Virro

mela
2007-02-10, 14:48
jo

http://landvetterkk.com/surprise/bilder/nya%20presentationer/lisaf.jpg

Min vän. Har varit med och vunnit VM vid 2 tillfällen innan 16 års ålder.
Är det någon som klagar på team surprise? Deras coach är grymt bra på att pressa åkarna. De tränar betydligt mycket mer än Victoria kan jag lova

ugly_kid
2007-02-10, 15:06
Jag själv satsade stenhårt på min sport redan från 12års ålder, jag har inte haft nåt annat liv än träningen mellan 14 och 20år, tränade 3 pass om dan 5-7 ggr i veckan under vissa perioder annars var det 10-14 pass i veckan, det är inget jag har ångrat det minsta.

ramagoen
2007-02-10, 15:57
http://landvetterkk.com/surprise/bilder/nya%20presentationer/lisaf.jpg

Min vän. Har varit med och vunnit VM vid 2 tillfällen innan 16 års ålder.
Är det någon som klagar på team surprise? Deras coach är grymt bra på att pressa åkarna. De tränar betydligt mycket mer än Victoria kan jag lova

Har en kompis som spelar i p-17 landsslaget i fotboll. Så ser inte vad det är för fel på att tävla i fitness eller va tjejen gör när hon e 15.

Hon hade fin fysik ivarjefall.

Nitrometan
2007-02-10, 16:24

Lagom schysst är ett fint uttryck :Virro
Nä, jag håller med. Elit som elit.

Fri vilja rox.

Snygg fitnesskropp.

mangemani
2007-02-10, 16:38
förstört sin uppväxt?på vilket sätt då?
vissa har tv/dator spel som sitt högsta intresse och sitter och spelar jämt,andra har festa och ha kul,andra finner läsa och utbilda sej som nått bra och denna tjejen har träningen som intresse och har då lagt ner mycket jobb i det.
vad är skillnaden mellan dessa slags personer?jag ser då ingen skillnad,alla är ju glada för att dom gör nått som dom tycker om,alla har sina intressen och alla lägger ner si och så mycket tid på dom.

så en sådan kommentar som "förstört sin uppväxt" är ju,tja,rätt så korkat.

Sheogorath
2007-02-10, 16:56

Det där var ett väldigt barnsligt påstående. Väldigt många gör väldigt mycket de mår dåligt av: helt frivilligt dessutom. Det finns unga flickor och pojkar som svälter sig själva till döds. Och då talar vi bara om fysiska skador. Självdestruktiva beteenden som "skadar" ens personlighet finns det många.

Kwon
2007-02-10, 16:57
Men vem fasiken vet hur hon mår egentligen?

Det enda vi kan konstatera är, lagom schysst fysik för en 15-åring.

Sheogorath
2007-02-10, 17:02
Men vem fasiken vet hur hon mår egentligen?

Det enda vi kan konstatera är, lagom schysst fysik för en 15-åring.

Absolut. Det enda man kan ha åsikter om, tycker jag, är lämpligheten i att så unga människor visar upp sin kropp på en scen. Att det finns unga människor som satsar hårt på sin idrott är inget nytt under solen.

psirus
2007-02-10, 17:05

Håller med.

NiXPhoenix
2007-02-10, 18:28
Jag själv satsade stenhårt på min sport redan från 12års ålder, jag har inte haft nåt annat liv än träningen mellan 14 och 20år, tränade 3 pass om dan 5-7 ggr i veckan under vissa perioder annars var det 10-14 pass i veckan, det är inget jag har ångrat det minsta.

Stört, fan skaffa ett liv!

Själv satt jag och degade vid datorn större delen av min tid i den åldern, även om jag kom igång med styrketräningen när jag var var 16-17. :)
Kommer inte ha så mycket kul att berätta för mina barn om mina ungdomsår, haha.

Jax
2007-02-10, 18:30
Stört, fan skaffa ett liv!

Själv satt jag och degade vid datorn större delen av min tid i den åldern, även om jag kom igång med styrketräningen när jag var var 16-17. :)
Kommer inte ha så mycket kul att berätta för mina barn om mina ungdomsår, haha.
Nedklankningen på hans liv kanske hade fungerat bättre om du inte berättat vad du gjorde i den åldern.

NiXPhoenix
2007-02-10, 18:31
Nedklankningen på hans liv kanske hade fungerat bättre om du inte berättat vad du gjorde i den åldern.

Nej, jag menade inte bara att klanka ner, han kan säkert ha mer kul att berätta för sina barn än jag. Eller så har vi båda lika lite att prata om.
Jag har till stor del haft kul vid datorn, men samtidigt har det blivit för mycket och väldigt ensidigt.

ramagoen
2007-02-10, 18:32
Absolut. Det enda man kan ha åsikter om, tycker jag, är lämpligheten i att så unga människor visar upp sin kropp på en scen. Att det finns unga människor som satsar hårt på sin idrott är inget nytt under solen.

I vissa länder är ju idrott ända sättet att lyckas som jag förstått. Kanske någon redan skrivit detta i tråden. :)

edit: om man redan inte har cashen då.

mangemani
2007-02-10, 18:59
Nej, jag menade inte bara att klanka ner, han kan säkert ha mer kul att berätta för sina barn än jag. Eller så har vi båda lika lite att prata om.
Jag har till stor del haft kul vid datorn, men samtidigt har det blivit för mycket och väldigt ensidigt.

ähh,du lär ha rätt så mycket att berätta,allt du erfarat på nätet,alla spel du spelat,allt du gjort.
misstänker att dina ungar kommer att gilla och spela spel dom med.

jag har en hel del att berätta,allt från comodoren till xbox360.
amiga tiden,nes,snes osv osv osv,alla spelminnen man hade med vänner och inte nog med det,historian och tränings erfarenheten.
kommer mina ungar ha samma intresse som mej(vilket dom troligtvis kommer att ha),så kommer iaf dom att älska det jag har att berätta.
skulle ju ha varit skillnad om dom(när dom väl har ploppat ut från frugan) skulle säga "ge mej böcker att läsa,här ska studeras" och ha sådana intressen(vilket iof kommer senare i livet),då kanske dom skulle dra en stor gäsp när man börjar tjata om amigan och alla andra spel osv.

L-Sami
2007-02-10, 19:00
Ja, ett vitt leende har hon

RassK
2007-02-10, 19:06
OnTopic: Grymma resultat för att vara en 15årig tjej :hbang:

Ugglans bild: :O INzANE
http://www.debbiekruckclassiconlinemagazine.com/IMG_4502.JPG
ti tih d'I