Visa fullständig version : Vad har hänt med smaken på Protec?
Det smakar ju lika blaskigt som FX, förut var det riktigt gott men nu är det knappt någon smak alls.
EiseltUK
2007-02-09, 17:05
Det smakar ju lika blaskigt som FX, förut var det riktigt gott men nu är det knappt någon smak alls.
Vilken smak har du och vart har du köpt den?
Vad rökte du innan du kom på att Protec smakade gott? Smakar lika blaskigt som de flesta andra kaseinbaserade tillskott. Protec upplevde jag var något sötare för något år sedan men godare vet jag inte.
Vilken smak har du och vart har du köpt den?
Har köpt Vanilj från en nätshop och choklad från bodypower när det var kris.
Vad rökte du innan du kom på att Protec smakade gott? Smakar lika blaskigt som de flesta andra kaseinbaserade tillskott. Protec upplevde jag var något sötare för något år sedan men godare vet jag inte.
Säger man att kaseinbaserade pulver smakar blaskigt vet man inte vad man pratar om. Särskilt när man i samma inlägg dissar en av de mest välsmakande produkterna som finns.
Säger man att kaseinbaserade pulver smakar blaskigt vet man inte vad man pratar om. Särskilt när man i samma inlägg dissar en av de mest välsmakande produkterna som finns.
Du kanske aldrig har hört talas om att smaken är som baken, jag är inget fan av smaken i protec men dricker det pga att jag litar på dess kvalitativa innehåll, precis som jag inte trycker i mig tonfisk för att jag älskar det. Jag har provat 6 olika kaseinbaserade protein som jag kommer på och endast ett av dem har jag funnit "oblaskigt", ingen tydlig karaktär på smaken helt enkelt men det varierar också ofta mellan olika batchar.
1+
Protec*cupid*
EiseltUK
2007-02-09, 17:49
Jag skulle tro att det är en av de äldre batcherna. Den vara ganska blaskig ett tag pga att kaseinatet slukar arom men nu har vi fått till det ganska bra.
Fx-smakerna fixas till nu. Pro Fx smakar ju redan bra men även WheyFx, SlowFx och IsolateFx blir bättre än tidigare (mer smak).
batch 61873330 jordgubb
smakar som sagt knappt något alls, har använt protec i 5 år så jag vet hur det brukar smaka.
EiseltUK
2007-02-09, 18:02
batch 61873330 jordgubb
smakar som sagt knappt något alls, har använt protec i 5 år så jag vet hur det brukar smaka.
Ska kolla upp när den producerades.
Du kan maila oss så kan du få ett prov från en annan batch och se om du tycker att smaken skiljer sig.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.