Visa fullständig version : mma i majorna, gbg?
Hejsan,
har praktik om 4 veckor,
troligtvis kommer jag bo på hotell i majorna mån-tors.
är sugen på att träna någonting på kvällarna så att man inte bara sitter på hotellet o ugglar.
tränade på "karl johans gym" när jag var där nere förra gången, men gymmet kan jag träna på helgerna när jag är hemma i thn.
Daniiiel
2007-02-08, 20:46
Inte en aning om vilka gym som finns i majorna men det tar ju inte lång tid att ta spårvagnen in till centrala gbg annars.
friskis finns på majorna om det är intressant, men då måste man teckna långa avtal
Ryska_raketen
2007-02-08, 20:51
Eh? Är det styrketräning eller mma du frågar efter? Jag vet att det finns en mma klubb i majorna. Gym= friskis.
Göta thai och kickboxning ligger väl i majorna / masthugget om jag inte minns helt fel. Karl johan gym finns ju som sagt och är pra skit!
okej, sak försöka förklara lite tydligare, har fått i mig lite mat nu och är lite klarare i skallen.
förra gången jag hade praktik så tränade jag på karljohans gym. men eftersom jag även tränar på gym hemma i trollhättan så tänkte jag:
om jag bara tränar gym på helgerna i trollhättan, så kan jag köra lite mma när jag bor i majorna.
ryska raketen:
vet du vart klubben ligger någonstans?
slutar jobbet runt 6, och går upp sex på morgonen så jag är inte så sugen på att sitta på olika spårvagnar hela kvällen, hadde vart perfa om det låg på gångavstånd.
bor ca 2 minuter gångväg från karljohangymmet.
Ryska_raketen
2007-02-08, 21:05
Adress
Stigbergsliden 5
41452 Göteborg
Telefon
Johan Flink: 0704-95 36 43
Jon Riksén: 0704-97 10 92
Länk:http://www.414fightgym.se/stilar.php
Edit är kring 5 min ifrån dig.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.