Visa fullständig version : Jippi! Jag har samma kropp som Brad Pitt!
High1ander
2007-02-07, 03:31
Igar sa sa en tjej att jag hade samma kroppsbyggnad och langd som Brad Pitt. Hon upprepa det ett antal ganger for mig (hon jobbar pa Oscars-galan, SAGs-galan, etc. sa hon vet).
Visst visst, nu kommer Jwzrd att hoppa in o saga Bradus Pittus e en r'a'ka. Men jag bryr mig inte!
PS, att se var en snubbe igar som fraga om jag ville vara "private tutor" (jag e "tutor" pa skolan, men det e allmant) at honom. Bl'a''a' usch, jag kanner mig smutsig.
Men det blev battre nar man tog sin Brad Pitt kropp och bjod ut en tjej pa dejt! :D
Sen sa har man precis borjat ga pa gymmet igen sen i Maj.
Bwahahahah!
Lasse Kongo
2007-02-07, 07:35
Fan så nice!
Bara suga åt sig, själv fick jag senast höra igår att jag är lik Donald Trump, vet inte riktigt om jag bör skratta eller gråta?
Uhm, intresseklubben antecknar!
Visst visst, nu kommer Jwzrd att hoppa in o saga Bradus Pittus e en r'a'ka.
Brukar han göra det?
Fan så nice!
Bara suga åt sig, själv fick jag senast höra igår att jag är lik Donald Trump, vet inte riktigt om jag bör skratta eller gråta?
Inget att vara Trumpen över. Johnny Deppa inte ner dig för det.
Fan så nice!
Det kanske var för att du i likhet med Trump har två Rolexklockor på dig? En på var arm för att hålla tiden på east- och west coast.
Lasse Kongo
2007-02-07, 07:47
hohoho hos vissa har tydligen morgonkoffeinet slagit till :D
Lasse Kongo
2007-02-07, 07:47
Det kanske var för att du i likhet med Trump har två Rolexklockor på dig? En på var arm för att hålla tiden på east- och west coast.
:laugh: :laugh: :laugh:
Jag har samma kropp som Brad Pitt!
Jasså, jag visste inte att Pitt hade en siamesisk tvilling. Varför ser man aldrig dig på bild, sitter du i hans armhåla eller nåt?
Förlåt.
Fan va nice Högländarn!
Själv fick man höra förra veckan att man var lik Rosie O'Donnell! Bara att suga åt sig! :)
Highlander=Lambert? Där har du en fysik som knäcker de flesta. Men Brad är inte fy skam.
Om någon hade sagt att jag hade haft samma fysik (mustasch) som Lambert i filmen Kampen om Gallien hade jag varit stolt :)
Highlander=Lambert? Där har du en fysik som knäcker de flesta. Men Brad är inte fy skam.
Loa Falkmans fysik i Black Jack är nästan i samma klass.
Mr. Moose
2007-02-07, 09:40
Kropp som Brad Pitt....
Skulle det va en komplimang?????
Arne Persson
2007-02-07, 09:58
Kropp som Brad Pitt....
Säger kanske lite om flickstackaren.*whistle*
Lasse Kongo
2007-02-07, 10:01
Om de tänder på killar med din fysik då Arne, vad säger det om tanterna?
Klart som fan Pitten har en fysik som tjejer tänder på, den som säger emot har förmodligen lite problem med sin egen fysik.
Om de tänder på killar med din fysik då Arne, vad säger det om tanterna?
Klart som fan Pitten har en fysik som tjejer tänder på, den som säger emot har förmodligen lite problem med sin egen fysik.
Plus Lasse, Go Lasse - fin poäng där.
Slartibartfast
2007-02-07, 10:14
Min tjej säger att jag har samma fysik som Burt Lancaster i Härifrån till Evigheten. :MrT:
http://i.cnn.net/v5cache/TCM/Images/Dynamic/i40/FromHereToEternity1953_2_FF_300x225_030820061459.g if
http://www.cinebso.com/upload/actores/burt03.jpg
Cirkeln är slutet, vad är en Brad Pitt-tråd utan båd Arne P och Slarti? :)
Oväntat! :D
Burt L var grym i den där piratfilmen förresten
The Crimson Pirate
http://www.imdb.com/title/tt0044517/
Slartibartfast
2007-02-07, 10:24
The Crimson Pirate
Galna fysiker på både Lancaster och Cravat i den rullen! Freakiest in the biz!
http://www.moviegoods.com/Assets/product_images/1020/238918.1020.A.jpg
http://images.usatoday.com/life/_photos/2006/07/11/dvd-crimsonpirate-large.jpg
http://data.blogg.de/6357/images/Korsar.jpg
Arne Persson
2007-02-07, 10:26
The Crimson Pirate
Ser det lite som en plikt min vän!;) :D
Själv fick man höra förra veckan att man var lik Rosie O'Donnell! Bara att suga åt sig! :)
Det är den högsta komplimangen en kille kan få. Det går inte att bli manligare.
Det är den högsta komplimangen en kille kan få. Det går inte att bli manligare.
:D
Basloppan
2007-02-07, 10:57
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAH :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
Basloppan
2007-02-07, 10:58
Originally Posted by High1ander
Jag har samma kropp som Brad Pitt!
---
Jasså, jag visste inte att Pitt hade en siamesisk tvilling. Varför ser man aldrig dig på bild, sitter du i hans armhåla eller nåt?
Förlåt.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
Kropp som Brad Pitt....
"Hihih.. Han väger inte 100 kg hård.. Hahaaaa Inte ens 120 kg med ölkagge och kroppsbehåring, Han är inte alls så snygg... Kolla jag väger ju mer"
Slartibartfast
2007-02-07, 12:20
"Hihih.. Han väger inte 100 kg hård.. Hahaaaa Inte ens 120 kg med ölkagge och kroppsbehåring, Han är inte alls så snygg... Kolla jag väger ju mer"
Arne väger dubbelt mera än Brad och har dubbelt större midjemått. Alltså är han dubbelt bättre å sexigare.
Arne väger dubbelt mera än Brad och har dubbelt större midjemått. Alltså är han dubbelt bättre å sexigare.
woooord
Igar sa sa en tjej att jag hade samma kroppsbyggnad och langd som Brad Pitt. Hon upprepa det ett antal ganger for mig (hon jobbar pa Oscars-galan, SAGs-galan, etc. sa hon vet).
Visst visst, nu kommer Jwzrd att hoppa in o saga Bradus Pittus e en r'a'ka. Men jag bryr mig inte!
PS, att se var en snubbe igar som fraga om jag ville vara "private tutor" (jag e "tutor" pa skolan, men det e allmant) at honom. Bl'a''a' usch, jag kanner mig smutsig.
Men det blev battre nar man tog sin Brad Pitt kropp och bjod ut en tjej pa dejt! :D
Sen sa har man precis borjat ga pa gymmet igen sen i Maj.
Bwahahahah!
Bilder!? *gah!*
Tror du han får dubbelt så många brudar också?
Slartibartfast
2007-02-07, 13:11
Ja. Naturlig påföljd.
:laugh:
Mr. Moose
2007-02-07, 21:00
Du missförstår mig totalt, jag jämför inte hans fysik med min!
I mitt tycke har han en ganska ordinär kropp. Förrutom Troy så har jag inte sett någon film med honom där han ser ens vältränad/muskulös ut.
Om man sen tycker det är en komplimang att bli jämförd med en ordinär kropp (även om det är en kändis) så borde man kanske sätta sina träningsmål högre?
Om man sen tycker det är en komplimang att bli jämförd med en ordinär kropp (även om det är en kändis) så borde man kanske sätta sina träningsmål högre?
Ordinär kropp
http://www.staffanlindeberg.com/TV.jpg
Edit: Men alla får såklart ha sin egen åsikt osv osv :)
Slartibartfast
2007-02-07, 21:36
Men om Moose och Arne tycker Brad är en räka och ser otränad ut, är det inte i så fall knäckande för såna personer, att 99,9% av alla som skulle få jämföra en helkroppsbild på er med Brad när han spelade i Troja, skulle säga att Brad har den klart bättre fysiken i alla avseenden?
High1ander
2007-02-07, 22:35
Hahaha, gl'o'm bilder!
Bara h'a'rligt o veta att man har samma kroppsbyggnad som genetikens guldgosse :)
Fast han har ju sagt att e "hung like a hamster" :( :confused: tank om jag ocksa e det?!?!
mangemani
2007-02-07, 22:38
då har du en bra grund då,bara att börja bygga seriöst nu då:thumbup: (om du nu har det som mål dvs)
Du ser mer ut som Gollum på avataren..
Tricklev
2007-02-08, 00:07
I mitt tycke har han en ganska ordinär kropp. Förrutom Troy så har jag inte sett någon film med honom där han ser ens vältränad/muskulös ut.
Och om man tycker att Brads kropp är en ordinär och otränad kropp borde man kanske se efter sina kroppsideal, och ta sig en titt runt om nästa gång man går ut.
Nä, han får dubbelt så stora damer som Brad får.
Mr. Moose
2007-02-08, 08:39
Men om Moose och Arne tycker Brad är en räka och ser otränad ut, är det inte i så fall knäckande för såna personer, att 99,9% av alla som skulle få jämföra en helkroppsbild på er med Brad när han spelade i Troja, skulle säga att Brad har den klart bättre fysiken i alla avseenden?
Kanske du bara skummade igenom min post?
I Troja har han en hyfsad fysik men det var en film, som många andra skådisar "bulkade" han upp sig till en storlek som rollen krävde men hur ser han ut i andra "normala" roller?
Inte lika imponerande fysik, eller hur?
Hur lång är du Highlander?
Slartibartfast
2007-02-08, 12:40
Ja, i FightClub och Snatch hade han ju en fysik som vilken svensson som helst.
+1
edit: snatch fysiken e otrolig, dessutom svinsnyggt me tatueringarna.
Han var grövst i snatch, fighclub var han mindre i. I Snatch såg han riktigt bra ut.
Jag fattar inte varför så många är besatt av Brad Pitts kropp, och anser det vara den perfekta kroppen. För jag tror att många här inne skulle se bra mycket bättre ut ifall de fick deffa med samma förutsättningar, stå med pump i samma ljus och göra 20 omtagningar som Bard gjort i de omtalade filmerna. Trots allt detta tycker jag Brad inte har så jäkla snygg kropp, de enda han har är bra mage, armar och att han är hård, finns jävligt många street-guys somm ser bra mycket bättre ut. Sen att han ser grymt bra ut i ansiktet och har har en grym uttståling är en annan sak, vilket jag tror många blandar in när de bedömmer han kropp, framför allt då tjejer.
mvh Boven
Det e väl kombinationen fejja o kropp som gjort Brad så populär bland "folket".
Men jag gissar att det nog finns ett antal individer här på Kolo som skulle kunna göra minst lika mycket intryck hos "folket" om de hade fått göra några hollywood-filmer och visats på vita duken.
99.9% av alla gillar Brittney Speers, doku-såpor och bodypump i vilket fall. Vad är din poäng?
Jag förstår inte ditt problem ärligt talat, är det inte ok för dig att du och jag har olika ideal? Måste jag tycka som du?
Slartibartfast
2007-02-08, 13:49
är det inte ok för dig att du och jag har olika ideal? Måste jag tycka som du?
Inte alls.
Det jag stör mig på är folk som Arne som som på fullt allvar trackar ner på alla som gillar en fysik som Brads.
Gillar man att vara en stor formlös massa och har ett sånt ideal så är det helt ok för mig.
Inte alls.
Det jag stör mig på är folk som Arne som som på fullt allvar trackar ner på alla som gillar en fysik som Brads.
Gillar man att vara en stor formlös massa och har ett sånt ideal så är det helt ok för mig.
Är det även ok för dig om jag och Arne gillar en fysik som har stor muskelmassa utan att vara fet? Är det även ok att jag (jag kan inte tala för Arne) gärna vill veta hur fysiken faktiskt ser ut snarare än hur ett fotografi återger den?
Slartibartfast
2007-02-08, 14:26
Är det även ok för dig om jag och Arne gillar en fysik som har stor muskelmassa utan att vara fet?
Ni har min tillåtelse.
Är det även ok att jag (jag kan inte tala för Arne) gärna vill veta hur fysiken faktiskt ser ut snarare än hur ett fotografi återger den?
Jo, men då får du inte heller tycka att Casey Viator har bra fysik eftersom du bara sett honom på bild och följaktligen inte kan ha någonsomhelst aning om hur han ser ut i verkligheten.
Ni har min tillåtelse.
Jo, men då får du inte heller tycka att Casey Viator har bra fysik eftersom du bara sett honom på bild och följaktligen inte kan ha någonsomhelst aning om hur han ser ut i verkligheten.
Tycker du att det är en bra jämförelse och var påstår jag att du inte får gilla Brad Pitt? Jag förstår helt ärligt inte ditt problem med alla som inte avgudar Brad Pitt så som du gör det. Varför är det ett problem för dig att jag inte tycker han har någon särskilld fysik? Varför provocerar det dig?
Tycker du att det är en bra jämförelse och var påstår jag att du inte får gilla Brad Pitt? Jag förstår helt ärligt inte ditt problem med alla som inte avgudar Brad Pitt så som du gör det. Varför är det ett problem för dig att jag inte tycker han har någon särskilld fysik? Varför provocerar det dig?
Det är väl personer som Arne som provocerar honom eftersom Arne gillar att trycka ner folk som tycker Brad Pitts fysik är snygg. Inte riktiga män utan pojkar som inte får riktiga kvinnor.
Själv tycker jag han har riktigt fin fysik när han är tränad men bryr mig inte direkt vad ni har för ideal.
Jag tror det är enkelt konstaterat att Arne P och Slarti aldrig kommer enas i denna fråga, som alltid dyker upp i varje Brad P-tråd! :D
Never fails!
Slartibartfast
2007-02-08, 15:37
Jag tror det är enkelt konstaterat att Arne P och Slarti aldrig kommer enas i denna fråga, som alltid dyker upp i varje Brad P-tråd! :D
Never fails!
Det är ju bl.a. det som ger forumet dess charm.
Det har varit lite lite Brad-trådar på sistone.
Ja, det känns skönt att kunna lita på någonting här i världen iaf
En Brad P-tråd kan man alltid lita på, den drar dit Arne P och Slarti som flugor till en elefantskit :)
Det är garanterat! :thumbup:
Det är ju bl.a. det som ger forumet dess charm.
Det har varit lite lite Brad-trådar på sistone.
Skulle du ligga med Brad Pitt ifall du fick chansen?
mvh Boven
Det är väl personer som Arne som provocerar honom eftersom Arne gillar att trycka ner folk som tycker Brad Pitts fysik är snygg. Inte riktiga män utan pojkar som inte får riktiga kvinnor.
Själv tycker jag han har riktigt fin fysik när han är tränad men bryr mig inte direkt vad ni har för ideal.
Ja, Arne har en egen attityd där (också).
Slartibartfast
2007-02-08, 15:52
En Brad P-tråd kan man alltid lita på, den drar dit Arne P och Slarti som flugor till en elefantskit :)
Det hela bottnar i att Arne borde ha fått ligga med fler kvinnor i sin ungdom. Han känner sig hotad av killar med kroppar som tjejer tänder på.
När nån tjej eller kille berömmer Brads fysik kommer Arne in direkt med personangrepp och säger att riktiga kvinnor vill ha riktiga karlar (läs: nån som ser ut som honom)
Ja, Arne P's reaktion av en Brad P-tråd är katalysatorn som startar allting.
Den reaktionen startar sedan Slartis korståg där han måste försvara Brad och hans fysik. :)
Diskussionen utvecklar sig sedan till vem som får mest kvinns, det gör den alltid.
Detta är ju inte första gången det händer. :D
Och aldrig får vi något avslut heller.
Arne P: haha Brad Pitt, en sån tunnis.
Slarti: Han får mer brudar än du etc osv :D
Det hela bottnar i att Arne borde ha fått ligga med fler kvinnor i sin ungdom. Han känner sig hotad av killar med kroppar som tjejer tänder på.
När nån tjej eller kille berömmer Brads fysik kommer Arne in direkt med personangrepp och säger att riktiga kvinnor vill ha riktiga karlar (läs: nån som ser ut som honom)
Kanske behöver du, med samma logik, fler kvinnor som attraheras av dig så kunde du lugna dig med att anta att det handlar om brist på Pitt-utseende.
En Brad Pitt-tråd, som från början kanske hade ett ganska oskyldigt syfte, tex hans fysik, utvecklar sig alltid på ett Arne P/Slartianskt sätt och handlar slutligen alltid till sist om kvinnor och vem som får doppa mest :)
Har vi inte redan enats om att det är ansiktet som räknas?
När det gäller Brad Pitt är det väl helheten som räknas?
Jag fattar inte varför så många är besatt av Brad Pitts kropp, och anser det vara den perfekta kroppen. För jag tror att många här inne skulle se bra mycket bättre ut ifall de fick deffa med samma förutsättningar, stå med pump i samma ljus och göra 20 omtagningar som Bard gjort i de omtalade filmerna. Trots allt detta tycker jag Brad inte har så jäkla snygg kropp, de enda han har är bra mage, armar och att han är hård, finns jävligt många street-guys somm ser bra mycket bättre ut. Sen att han ser grymt bra ut i ansiktet och har har en grym uttståling är en annan sak, vilket jag tror många blandar in när de bedömmer han kropp, framför allt då tjejer.
mvh Boven
+1...
Slartibartfast
2007-02-08, 16:27
En Brad Pitt-tråd, som från början kanske hade ett ganska oskyldigt syfte, tex hans fysik, utvecklar sig alltid på ett Arne P/Slartianskt sätt och handlar slutligen alltid till sist om kvinnor och vem som får doppa mest :)
HAhah! Det är sant. Skillanden mellan Arne och mig i den frågan är att Arne försöker intala alla att han skulle få hur mycket brudar som helst, om han inte vore gift, medan jag vet att jag inte får några brudar och försöker inte övertyga nån om motsatsen heller.
Om Brad och Arne skulle gå ut och ragga en kväll så skulle jag nog lägga mina pengar på Brad.
Har vi inte redan enats om att det är ansiktet som räknas?
Nej, var har den idén kommit ifrån? Vi snakar om fysiken här.
Nej, var har den idén kommit ifrån? Vi snakar om fysiken här.
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=88582
The Crimson Pirate
ahh jesus vilken tripp! älskade den filmen när jag var liten!!
Ligger nog mkt i det Boven säger.
Har också lurats där.
Slartibartfast
2007-02-08, 20:23
Han var grövst i snatch, fighclub var han mindre i. I Snatch såg han riktigt bra ut.
Nä, han är grövre i FC än i Snatch.
shadowfire
2007-02-08, 20:29
Om Brad och Arne skulle gå ut och ragga en kväll så skulle jag nog lägga mina pengar på Brad.
Brad skulle dock bli egd och hamna i säng med en slampig transa, medans ArneP skulle stå med barhäng och förklara optimalt dipsutförande för random goodlooking BB-tjej. *popcorn*
Offtopic men har har ju humor.:D
Rj3kii4UND8
Slartibartfast
2007-07-03, 21:47
Måste bumpa random Brad-tråd, för jag kollade en intressant sak idag.
Detta är en intervju med Brad från 1998 då han håller på att spela in Fight Club. När det är 25 sek kvar av klippet.
HP5LXOD0tnE
Skinny? Are you eating enough?
Slartibartfast
2007-07-03, 21:51
Brad om sig själv i Rolling Stone magazine 1999:
"'For this movie I'm doing, I'm going to have to be pretty big. I'm going to have chipped teeth and a nice shaved head." http://ah-bp.tripod.com/rs-oct99.html
helvete så bra han ser ut.
satan så dum hon va, hahah
Slartibartfast
2007-07-03, 22:40
efZqzOl48OA
:D
HAHA! Den är bra.
Det är roligt när professionella skådespelare gör roliga inslag eller vad man nu kan kalla det, för det blir ju så jävla proffdigt :D
proffsigt* (älskar 3 min editering)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.