feldtarn
2003-02-28, 14:19
Tjenare!
Ligger i en bulkperiod nu som ger bra styrke o även massökningar.... framförallt styrka iaf;)
men det går väl kanske lite väl bra... dvs jag lägger på mig lite vä mycket fett...
men jag vill endå inte dra ned på matintaget pga att det ger en jävla ork...
så om jag lägger in 1 lr 2 morgonpromenader i veckan + cardio 20-30 min efter tex ett styrkepass i veckan..
borde man då inte kunna lungna fettinlagringen lite även att man äter mera calorier än dagsbehovet?
För att få effektiv fettförbränning av cardio efter passet? hur göra bäst?
käkar i vanliga fall en måltid med långsamma kolisar mycket protein samt fett en timma innan... ska man dra ned på kolisarna därlite innan det passet man kör cardio?
efter sen... kan det räcka med 30g protte samt 1 banan lr 2?
cardion skulle bli efter mitt benpass då jag för tillfället inte strävar efter så stor muskelutveckling på dem nu... (detta kommer jag få skit för)
Detta gäller enbart det pass jag kommer köra cardio efter!!!
så, åsikter om detta....
inte menat att gå ned i fettmassa men iaf att inte öka massor i fett....
Läst lite teorier om detta hos paulin men funkar det i parktiken?
Kommer det hämma övriga muskelutvecklingen?
Tacksamm för svar o teorier!
Ligger i en bulkperiod nu som ger bra styrke o även massökningar.... framförallt styrka iaf;)
men det går väl kanske lite väl bra... dvs jag lägger på mig lite vä mycket fett...
men jag vill endå inte dra ned på matintaget pga att det ger en jävla ork...
så om jag lägger in 1 lr 2 morgonpromenader i veckan + cardio 20-30 min efter tex ett styrkepass i veckan..
borde man då inte kunna lungna fettinlagringen lite även att man äter mera calorier än dagsbehovet?
För att få effektiv fettförbränning av cardio efter passet? hur göra bäst?
käkar i vanliga fall en måltid med långsamma kolisar mycket protein samt fett en timma innan... ska man dra ned på kolisarna därlite innan det passet man kör cardio?
efter sen... kan det räcka med 30g protte samt 1 banan lr 2?
cardion skulle bli efter mitt benpass då jag för tillfället inte strävar efter så stor muskelutveckling på dem nu... (detta kommer jag få skit för)
Detta gäller enbart det pass jag kommer köra cardio efter!!!
så, åsikter om detta....
inte menat att gå ned i fettmassa men iaf att inte öka massor i fett....
Läst lite teorier om detta hos paulin men funkar det i parktiken?
Kommer det hämma övriga muskelutvecklingen?
Tacksamm för svar o teorier!