Visa fullständig version : Känner man sig viktig
Sofia4_4
2007-02-03, 21:56
Känner du dig viktig om du skriver tankar/åsikter på forumet när mer folk kan läsa?!
Vad tycker du om kändiskapet? Får man mer bekräftelse om man uppmärksammas av fler människor.
Sofia3_7s åsikter e alltid viktiga.
Hon tecknar bra åsse.
Själv så skiter jag i uppmärksamhet o krejjer men tycker det e kul å berätta lite om saker som hänt allt bara skriva sig lite, men det e ju jag.
Det finns ju de som gärna vill ha andras åsikter om saker och ting också. Det gör inte jag, jag gillar bara att babbla lite.
Sofia4_4
2007-02-03, 22:03
Sofia3_7s åsikter e alltid viktiga.
Hon tecknar bra åsse.
Själv så skiter jag i uppmärksamhet o krejjer men tycker det e kul å berätta lite om saker som hänt allt bara skriva sig lite, men det e ju jag.
Det finns ju de som gärna vill ha andras åsikter om saker och ting också. Det gör inte jag, jag gillar bara att babbla lite.
jag gör en undersökning för film om hur kända folk vill bli.
Kwons åsikter är också väääldigt viktiga då det förmedlas med världsklass av ass i form av avatar(förutom nu då). *kissass*
Känner du dig viktig om du skriver tankar/åsikter på forumet när mer folk kan läsa?!
Vad tycker du om kändiskapet? Får man mer bekräftelse om man uppmärksammas av fler människor.
Fungerar som terapi och väldigt bra tidsfördriv särskilt nu när jag ligger här och är förkyld.(se där fick jag prata ut om det också)
Det är också roligt för man lär sig en hel del om människor och kan börja gissa lite om vilka personligheter de har samt att vissa trådar framkallar gamla minnen som jag glömt.
Kwons åsikter är också väääldigt viktiga då det förmedlas med världsklass av ass i form av avatar(förutom nu då). *kissass*
Nja, men att göra folk glada kan vara enormt tillfredställande och kännas viktigt.
Jag vill inte bli känd på något interwebforum som tex Vince Goodrum eller True Adonis, däremot vill jag bli känd över hela världen så även folk i den avlägsna byn Selamat Pagi Apa Kabar i fjärran indien vet vem jag är och tillber mig som en Ganesha.
Mass-Tech
2007-02-03, 22:06
Jag skapar rätt många trådar men inte känner/är jag viktig för kolozzeum.
Sheogorath
2007-02-03, 22:07
Jag tror inte att folk här på forumet finns på riktigt förrän jag träffar dem. Det färgar nog en hel del av vad jag skriver.
Det tycker jag!
Efter Runda Grodan slutade posta är det nästan bara du som drar upp byggarmaterial i allmänt! :thumbup:
Naawww. Du är jätteviktig. Vi hade aldrig fått sådana viktiga diskussioner som hur ghey mössor som inte täcker öronen är när man gymar halvnaken utan dig.
Jag tror inte att folk här på forumet finns på riktigt förrän jag träffar dem. Det färgar nog en hel del av vad jag skriver.
Jag känner en bot....?
Oh, vi har en nihilist/filosof på forumet.
Ja, det jag postar ger mitt liv mening. Det och mina tolv supermodeller som samtidigt suger av min enorma penis.
Sofia4_4
2007-02-03, 22:13
Ja, det jag postar ger mitt liv mening. Det och mina tolv supermodeller som samtidigt suger av min enorma penis.
samtidigt? är DEN nån sorts av drake med 12 huvud?!
Du måste posta mer i så fall.
Sheogorath
2007-02-03, 22:15
Oh, vi har en nihilist/filosof på forumet.
Dessvärre inte. R.I.P. Bolio. *cry*
Mass-Tech
2007-02-03, 22:17
tp_88, Mantus: Tackar, det är såna ord som får mig att fortsätta vilja leva...........................................
Jag bara skämtar, jag menar fortsätta posta byggare, FBB, MuscleHedz och hardbodys:D
Sheogorath
2007-02-03, 22:18
Vad lustigt det blev när jag läste "hardboys". *host*
Nej.
Vad tycker du om kändiskapet?
Vilket kändisskap?
Får man mer bekräftelse om man uppmärksammas av fler människor.
Ja.
Dessvärre inte. R.I.P. Bolio. *cry*
Ja var fasen tog han vägen? Han tog en snabbsväng till body och lyckades reta upp halva populationen innan han drog iväg ett flertal inlägg med bra tips i styrkedelen sedan försvann han lika snabbt som han kom:( .
Sheogorath
2007-02-03, 22:22
Ja var fasen tog han vägen? Han tog en snabbsväng till body och lyckades reta upp halva populationen innan han drog iväg ett flertal inlägg med bra tips i styrkedelen sedan försvann han lika snabbt som han kom:( .
Fråga Jarod. *whistle*
Ja.
Nej. Jag tror att de flesta får mer bekräftelse om de får uppmärksamhet av en person som de verkligen respekterar istället för 10 snorisar som är väck i skallen. Mao, fler är inte bättre på något sätt.
Fråga Jarod. *whistle*
Heh? No comprende.
Sheogorath
2007-02-03, 22:24
Heh? No comprende.
Bolio är bannad för allmänt bus.
Han måste ha retat upp någon på riktigt om det var ban, jag trodde det var temp-ban alt ett filosofiskt break.
Fan vad bra. Han var patetisk. Undrar hur han klarar av livet utanför sitt pojkrum. Antagligen inte alls.
Sheogorath
2007-02-03, 22:27
Han måste ha retat upp någon på riktigt om det var ban, jag trodde det var temp-ban alt ett filosofiskt break.
Alla B's perm-bannar blir på något mystiskt vis temp-bannar... *whistle* Men den här gången upptäckte han nog att det fanns spännande saker på andra håll också. Den som lever får se. :)
HerrArne
2007-02-03, 22:31
Nej. Jag skriver när jag blir intresserad och/eller irriterad. Alternativt om jag faktiskt kan svara på en fråga.
Kändisskap per se är för mig onitressant; Både det egna som jag varken åtnjuter eller önskar och andras som jag glatt ignorerar... :D
Vad gäller bekräftelse så är det säkert ett behov hos några (många?) här; Själv hänger jag här, periodvis, av ett helt annat skäl -- Motivation. När den tryter använder jag Kolozzeum som supplement. Funkar fint.
Bolio är bannad för allmänt bus.
Nej, det är han inte alls.
Antyder du att han bönar och ber te Jarod efter varje "break"? :)
Teh ban var självvalt yes?
Sheogorath
2007-02-03, 22:33
Nej, det är han inte alls.
Woho! Moderatorerna far med osanning på Kollo-träffarna. Skandal! *gah!*
;)
Mass-Tech
2007-02-03, 22:34
Fan vad bra. Han var patetisk. Undrar hur han klarar av livet utanför sitt pojkrum. Antagligen inte alls.
Finns det nån här du tycker om?
Antyder du att han bönar och ber te Jarod efter varje "break"? :)
Teh ban var självvalt yes?
He is not banned.
Woho! Moderatorerna far med osanning på Kollo-träffarna. Skandal! *gah!*
;)
Självklart. Desinformation är bara en av våra skills.
Sen var Jarod full, han säger en massa konstiga saker då. *whistle*
Finns det nån här du tycker om?
förutom jwzrd och bolio har jag inte problem med någon.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.